Savet: kako da vam motor i motorni prostor uvek bude cist

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    #16
    ma bre ima neko sredstvo za pranje motora kosta ja mislim oko 500-600din
    Sredstvo za odmascivanje na Jugopetrolovim pumpama kosta 280 din
    Power of dreams !!!

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #17
      Ja mnogo volem da mi mašina izgleda kao nova.Kao prvo motor mora da bude potpuno ok, ina?e nema šta da se licka.Naravno da su svi šusplehovi obavezni!
      Silikon sprej koji pominje Honda je ekstra stvar i ne samo da plastiku i gumu ?ini lepim, ve? ih i štiti.Nakon ovog tretmana samo povremeno(novom) ?etkicom (za farbanje širine 40-60mm) prebrišem nanetu prašinu i sve je savršeno!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • nikolapanic
        CBC Senator XXL
        • 16.10.2005
        • 657
        • Petrovac

        #18
        Naravno da su svi šusplehovi obavezni!
        Da li je ovo i odgovor na moje pitanje da smem bez problema da stavim neki lim sa donje strane motora?
        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #19
          Smes, stavi... ne uticena hladjenje u toj meri da bi ti to primetio u koriscenju... Ne hladi se auto na karter, bar ne tvoj.
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #20
            na starom xedosu me pranje motora kostalo nekih 700 eura..
            nije mi motor bio prljav,vec prasnjav..i eto ja ****** uzmem da operem motor...i umesto samo malo da ga isprskam ja ga nalijem ko pravi..rezultat razvodnik paljenja komplet riknuo...kad sam otisao u mazdu da kupim deo smejali mi se sto sam prao motor...hebiga svaka skola se placa...
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • dare156
              CBC Senator
              • 07.03.2007
              • 282
              • Beograd

              #21
              @zverko - nagradno pitanje- Koko odrzavati motor ( da blista) koji ne sme da se kvasi, na primer ko ima TNG sekvenc. Ja recimo mokrom krpom briskam deo po deo. Da li postoji laksi nacin?

              Ja sam na jednom dizelu, kad mi je otisao dihtung i curkalo ulje, isprskaao sredstvo za ciscenje rerne a onda puska. Ispalo je dosta solidno.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #22
                Nazalost, vecina danasnjih motora je puna elektronike i svako pranje je rizik.... Dok zastitis sve od vode, ne ostane nista za pranje...
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #23
                  e hebiga eon-a pa ne ide to na struju
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    pa ako nema masnoce onda ce i kompresor da zavrsi posao ili da se zastite sve te drangulije pa odmascivac i slauf. anisam znao da sekvent ne sme da se kvasi...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #25
                      Razvodna kapa se zastiti, nasprica se sa onim iz Jugopetrola, puska sa minimalnim pritiskom, crevo najbolje, sve to sa toplom vodom i nema da brines.

                      Tako sam radio na Escortu u sred zime, jer smo morali da ustanovimo odakle pusta zejtin, nikada nisam imao problema, knock on wood.

                      Comment

                      • engine
                        CBC Član
                        • 24.03.2007
                        • 58
                        • Srbija, Beograd, Banovo Brdo

                        #26
                        Skoda Felicia, '99 god, nema nikakve kompjutere, TNG, curkalo neko ulje, otisao sam na Banjicu, preko puta trznog centra, mislim da se perionica zove "Muzdalo", vruc motor oprali pistoljem sa pritiskom, odmah upalio, oterao sam ga kod mehanicara, ovaj mislio da sam tek izasao iz fabrike.

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          #27
                          Tu sam prvi i jedini put prao motor pre par godina i tadasnja honda mi nije lepo radila ceo taj dan!
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          • nele22
                            CBC Veteran
                            • 22.10.2005
                            • 111
                            • BIH , okolina Modrice

                            #28
                            Originally posted by engine
                            vruc motor oprali pistoljem


                            Iz ovoga se vidi koliko su radnici u praonicama pametni!!!!!

                            Naime usled razlicitih temperatura motora i tecnosti dolazi do nagle promene temperature(postupak koji se zove kaljenje)metalnih delova motora i moze doci do pucanja:GLAVE , BLOKA MOTORA itd.
                            Ne mora da pukne odmah,moze da se desi i vremenom posle toga!!!
                            Samo polako i pun gas ! ! !

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #29
                              NA benzincima mozda i ne bi moralo da se ista stiti od prskanja kada bi se pralo sa minimalnim pritiskom.
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              • g60
                                CBC Senator XXL
                                • 20.10.2006
                                • 1011
                                • Vrachar je majka ;)

                                #30
                                Prvo, motor mora da bude hladan pre puskiranja da ne bi doslo do nekih naprsnuca... Koje kasnije prelaze u pukotine kako kaze nele.
                                Znaci dodjete do servisa i parkirate auto, popijete kafu u susednom kaficu (1h).

                                Drugo, posle pranja treba ocistiti razvodnu kapu od vlage koja udje... Ili istu zastititi dobro nekom kesom i trakom... Na ostalu instalaciju i ne smem da pomislim

                                Trece, sta perete motore koji krivi kad recimo ja moj vidim jednom godisnje pred registraciju

                                Ja sam ovde u Cro sam prao motor na caletovoj lajki tako sto sam kupio sprej za pranje motora na pumpi, na skrovitom mestu od javnosti naprskao hladan motor i isprao mlakom vodom iz kanistera od 10l.

                                Nekada davno sam to radio sa mesavinom nafte i benzina, mala cetkica i trljkash... Posle isperes toplom vodom 8-)

                                Sve ovo nema svrhe ako odmah ne zamenite deo koji curka na motoru i sprecite ponovno prljanje...

                                Comment

                                Working...
                                X