HEMI, mislim da nije ta, ova je vise limun zuta, ima te felne i porscheove kocnice, trepne nema ni niklovane pragove i retrovizore . Motor je pravi porscheov sta su vec stavljali od tih vecih kubikaza, jednom sam se potegao motorom sa njim i ide ozbiljno, a nema dileme da je porscheov motor unutra po svom prepoznatljivom zvuku.
VW Käfer mit Porsche motor
Collapse
X
-
Sto kaze M i meni se cini da to nije ta buba (mada ko zna mnogo je vremena proslo). Ona koju sam ja video nije imala niklovane trepne ni retrovizore, farovi su bili normalni i nije imala bull bar. Sto kaze HEMI ova je imala taj German look. Ne bi ni skontao da je posebna da nije imala porseove felne i kociona klesta.*** ********************** ***
*** gf AL QK \=-Q XES1 ***
Comment
-
-
To je Boletova buba... a cale se zove Goran... kucni prijatelji... auto stoji kod resavske stalno jer zive tamo a ponekada i u 29. novembra i skadarlije... auto je ekstra... videcu da slikam pa da vam postavim... ako nije prodata ili tako nesto posto ga dugo nisam video...
Comment
-
-
Svi četvorocilindrični.
2,4 sigurno, na netu sam našao i sa 2,7 motorom, ali ne znam kakav je to (4 ili 6 cilindara), inače idu i vazdušari iz VW Type2 (busevi) i Type4 (2,0 isti kao kod Porsche-a).
Na šestake zaboravi, može ali ogromne prepravke, a i cena prevelika.VW über alles.
Comment
-
-
Originally posted by IgorTo je Boletova buba... a cale se zove Goran... kucni prijatelji... auto stoji kod resavske stalno jer zive tamo a ponekada i u 29. novembra i skadarlije... auto je ekstra... videcu da slikam pa da vam postavim... ako nije prodata ili tako nesto posto ga dugo nisam video...
nisam siguran da je ista radio na motoru, tj unutrabi trebalo da je bubin 1.6 malko preradjen (oko 100ks) ...Pametniji popusta, ali mentalno...
Comment
-
-
Originally posted by biliSvi četvorocilindrični.
2,4 sigurno, na netu sam našao i sa 2,7 motorom, ali ne znam kakav je to (4 ili 6 cilindara), inače idu i vazdušari iz VW Type2 (busevi) i Type4 (2,0 isti kao kod Porsche-a).
Na šestake zaboravi, može ali ogromne prepravke, a i cena prevelika.
znaci samo 2.0 jer su 2.2, 2.4 i 2.7 vec sestocilidnricni...
E sad, na koje tacno prepravke mislis, da li je potrebno seci pod i zadnji pozarni lim da bi se smestio duzi motor, praviti drugacije nosace motora, nove brezone....? to i nije tako strasno jer je sigurno vec radjeno pa postoji poprilicna dokumentacija na sta obratiti paznju...
Comment
-
-
Taj 2,0 se može razbušiti na 2,4, koliko sam ja skapirao.
Pošto Buba ima šasiju, menjač i motor se kače na šasiju, ništa se ne pomera prema napred već prema nazad, pa onda šestak viri nazad što meni nije interesantno, onda ga zatvaraš izmišljajući svoj vezni lim i haubu, ili jednostavno ostaviš da viri iz karoserije. Meni ni jedno ni drugo nije interesantno zbog želje za klasičnim izgledom bube.
Prepravki ima i kod četvorocilindraša (zavisno od motora), nešto malo na limariji oko motora (nekad i nije potrebno) i oko hlađenja jer sistem hlađenja nije isti kod recimo Bube i Busa.
Generalno paše sve šraf na šraf, ali čim se budži mora nešto i da se doradi, prepravi,...
Inače u Bubu bez problema ide Alfin (ili Subaru) bokser samo se napravi reducir ploča, nešto kao na Jugu sa Pežoovim motorom. Ali ni ovo mi nije interesantno.
nisam siguran da je ista radio na motoru, tj unutrabi trebalo da je bubin 1.6 malko preradjen (oko 100ks)VW über alles.
Comment
-
Comment