Golf II - termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZOKI-GTI
    CBC Član
    • 16.08.2008
    • 65
    • novi beograd

    Golf II - termostat

    Rec je Golf II GTI, motor ne postize radnu temp. (stalno je na 70)
    Zamenio sam termostat i stavio novi koji otvara na 87 (ili 83 nisam siguran... )
    Problem i dalje isti. Inace pokazivac temp. je OK. Kad se vozim po gradu u nekoj guzvi tada postigne radnu temp. ali cim izadjem na otvoreni put temp. padne na 70 i mogu tako da vozim satima on ne postize radnu tem.
    Termostat je BEHR (nije neki kineski)
    Sta moze da bude problem? Svakodnevno prelzim po 50-60 km.
    pa me zanima koliko smeta sto je stalno tako prohladjen motor?
  • Chila
    CBC Senator XXL
    • 18.07.2008
    • 401
    • Kos. Mitrovica

    #2
    Koliko se secam,mozda gresim,ali kod njega imas one crtice na skali,bez broojeva? I ovo me interesuje,kako znas da je pokazivac ok? Cak i ako je pokazivac ok,mozda davac ( ili zmpula kako je naki zovu) nije ok pa pokazivac ne dobija tacan signal?!?!?!?
    Proveri taj termodavac,ne bih se bas kladio, ali tipujem na njega.Mozda cak nisi ni morao da menjas termostat,er da je ostao zaglavljen u otvorenom polozaju ne bi mogao da napravi vecu temperaturu od 40!
    Samo vas gledam ...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Pokazivac na tabli ces proveriti tako sto kada radi u mestu trebalo bi da dodje na radnu temperaturu, na pola na pr. Zatim treba da osciluje i pali ventilator. Ako tako radi a kada pocnes da ga vozis obori temperaturu opet zameni termostat.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • ZOKI-GTI
        CBC Član
        • 16.08.2008
        • 65
        • novi beograd

        #4
        Pokazivac je ok,kad je u leru motor postize radnu temp. i pali ventilator i sve je ok. ali cim izadjem na auto-put temperatura padne.
        Znaci da je opet termostat? Ali kako je moguce da i novi termostat ne radi?

        Chila
        Na skali za temp. nemaju brojevi, samo crtice, ali znam da je 70 crta posle belog polja, a druga crta koja oznacava radnu temp (a to je kod GTI-a 100 stepeni) ne stoji tacno na sredini nego malo desno.

        A gde stoji taj davac da ga ipak proverim?

        Comment

        • VVLAJKO
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2008
          • 484
          • Nis
          • Audi A4, Primera p12

          #5
          Ja sam danas musteriji bas na golfu 2 menjao 3 puta 3 razlicita termostata i tek 4. je proradio kako treba! Ah da 2 su bila BEHR.
          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

          Homer J. Simpson

          Comment

          • Gatti.Gatozza
            CBC Senator XXL
            • 26.09.2006
            • 411
            • Zemun
            • Lybra 1.9 / XJ600S

            #6
            Originally posted by M-power
            Ako tako radi, a kada pocnes da ga vozis obori temperaturu, opet zameni termostat.
            M-e, da li znaš koje proizvođače termostata treba izbegavati? Ja imam isti problem kao i ZOKI GTI. Prvi put sam sam promenio termostat, ponašao se potpuno isto. Pomislio sam da sam ja nešto loše sklopio i otišao do Forma servisa, gde su zamenili svojim, novim termostatom i ponašao se apsolutno isto. Da li postoje još neka objašnjenja za ovakvo ponašanje temperature?
            MAZDA

            Comment

            • ZOKI-GTI
              CBC Član
              • 16.08.2008
              • 65
              • novi beograd

              #7
              Originally posted by VVLAJKO
              Ja sam danas musteriji bas na golfu 2 menjao 3 puta 3 razlicita termostata i tek 4. je proradio kako treba! Ah da 2 su bila BEHR.
              Ne mogu da verujem... A kao BEHR je kvalitet...
              Pa koji onda da uzmem?

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Originally posted by VVLAJKO
                Ja sam danas musteriji bas na golfu 2 menjao 3 puta 3 razlicita termostata i tek 4. je proradio kako treba! Ah da 2 su bila BEHR.
                Bas tako, i meni je tek 4-ti radiokako treba i to tek najskuplji BEHR. Ali i on je poceo da popusta posle godinu dana, nije vise to to.


                [quote=Gatti.Gatozza]
                Originally posted by "M-power":1ofvczhf
                Ako tako radi, a kada pocnes da ga vozis obori temperaturu, opet zameni termostat.
                M-e, da li znaš koje proizvođače termostata treba izbegavati? Ja imam isti problem kao i ZOKI GTI. Prvi put sam sam promenio termostat, ponašao se potpuno isto. Pomislio sam da sam ja nešto loše sklopio i otišao do Forma servisa, gde su zamenili svojim, novim termostatom i ponašao se apsolutno isto. Da li postoje još neka objašnjenja za ovakvo ponašanje temperature?[/quote:1ofvczhf]
                Ne postoje druga objasnjenja, ako na otvorenom obara temperaturu termostat ne drzi, ne zatvara dovoljno.

                Uh, ne znam ljudi sta da vam kazem, vrlo skatljiva roba, u poslednje vreme bas imam dosta iskustva sa tim.

                BEHR bi trebao da je najpouzdaniji a i tako se pokazalo u najvecem broju slucaja.
                Jedino objasnjenje imam da su za ove jeftinije velikoseriske automobile vecina fals jer im se isplati da rade kopije te zbog toga imate problema.
                Ovi skuplji sto sam prodavao sto idu zajedno sa kucistem i kostaju po 50-tak eur svi rade.
                Eno SALE za astru uze facet nije plagijat jer je izuzetno mala serija, prvi rikno posle mesec dana, drugi posle nedelju. Tj. tacnije ne radi posao, po gradu drzi temperaturu a kad opletes padne u ladno. Sta drugo reci sem djubre.
                Varnet su na glasu, opet menjao na jednom BMW-u proslu zimu i sada mu opet menjao posto onaj vise ne drzi.

                Takodje je moguce da neki model eto nisu odradili kako treba za odredjeni tip auta, pr. golfa mozda je taj BEHR original ali celu seriju da izmenjas nijedan nece raditi kako treba jer su negde omanuli. Dok na drugom mozelu auta isto BEHR samo za drugi tip vozila funkcionise besprekorno godinama i svakom ko ga je stavio na taj tip auta.
                Takodje mogu da preporucim GATES kao i BEHR idu kao prva ugradnja za mnoge tipove auta i do sada nisam dobijao negativne zalbe
                Znaci i dalje ostaje BEHR...ali da se razumemo BEHR-ITALY a ne BEHR-TOMS ili THOMS i jos GATES su onako pouzdaniji. Ne znaci da drugi proizvodjaci nece da rade kako treba ali takodje ne znaci da ce ni ovi, jedino su vece sanse.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Chila
                  CBC Senator XXL
                  • 18.07.2008
                  • 401
                  • Kos. Mitrovica

                  #9
                  Ne bih znao da ti kazem tacno gde stoji taj termodavac!
                  Ako se pona sa kao sto je vec neko prethodno rekao,na leru dostize radnu temperaturu i na skali pokazuje kako treba,ukljuci ventilator,iskljuci i za svo to vreme se kazaljka na pokazivacu vrti oko polazaja radne temperature,a na otvorenom pada onda je termostat! Koji da postavis,nek ti je Bog u pomoc!
                  Samo vas gledam ...

                  Comment

                  • BARTONE
                    CBC Senator XXL
                    • 25.09.2006
                    • 398
                    • Bor

                    #10
                    a da proba TELEOPTIK Zemun?!
                    dal oni rade,zna li neko?

                    Comment

                    • cordober
                      CBC Član
                      • 28.05.2008
                      • 66
                      • Beograd

                      #11
                      I ja imam isti problem. Menjao 3 temostata, 2 termoprekidaca, 1davac temperature sa kucista termostata za skalu na satu, i dalje motor podhladjen. Posle citanja ove teme vidim da je moguce da termostati iako su novi, nevaljaju. Stavljao sam 2 termostata od 84 stepena, posto je stari bio isti, ne odradjuje kako treba. Sada je ubacen od 87 stepena, i kao da je malo zagrejani (tipa 1 mm na skali je kazaljka ka radnoj temp.) Juce bio u servisu za hladnjake i rashladne sisteme da pogledaju oni, nista. Po njima sve ok.
                      Ostaje mi da menjam termostate dok ne natrcim na ispravan. A da, Auto je kordoba 1,4 ABD, na plin.
                      Zasto sve sto je lepo ima decka?

                      Comment

                      • ZOKI-GTI
                        CBC Član
                        • 16.08.2008
                        • 65
                        • novi beograd

                        #12
                        A nije problem da kupim drugi termostat, nego je problem zamena..
                        Moram opet da ispustim antifriz a skoro sa ga menjao, a do termostata se tesko prilazi, moram da skinem servo pumpu..bas cimanje..
                        A kod majstora NECU da idem jer kad sam zadnji put bio u servisu da zamenim termostat, pre svega jedva me primio (jer to nije neki posao koji moze da naplati a gubi vreme) a onda me jos bezobrazno pita sta sam opet dosao (jer sam bio u dve nedelja dva puta za redom, prvo otisla pumpa, pa posle termoprekidac...) a on u fazonu sta je sad opet...kao da mi dzabe radi. I onda kad je zamenio termostat nije hteo ni da proveri da li radi ili ne samo je isterao auto iz garaze.
                        Tesko naci postenog majstora da odradi svoj posao pa neka naplati koliko treba nije problem.
                        Problem je sto nemam kanal, inace bih sam zamenio termostat.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          cordober......tvoj je onaj mali u plasticnom kucistu termostat?
                          Svrati do radnje ja cu ti dati jedan da probas koji se pokazao da radi na par tih ABD motora vag grupacije. Ne moras da platis
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • nemanya
                            CBC Veteran
                            • 29.03.2008
                            • 199
                            • Beograd

                            #14
                            Eto šta je kad čovek ima dušu =]
                            "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Nista, onda neka plati ........ako bude radio
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X