Golf II - termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #61
    Re: Golf II - termostat

    Originally posted by ZOKI-GTI
    Zagrejem motor u leru do 90 i krenem da vozim, momentalno obara temp do 70 i ne mrda.
    I sad vi kazete da nije termostat?
    Ako se tacno ovako desava kako si opisao, onda bi trebalo da je termostat. Znaci da momentalno obori temperaturu kada krenes. Ali postoje uslovi.... takodje da ne ukljucujes ventilator u kabini, onda da je poluga namestena na hladno da nema protok vazduha kroz mali hladnjak dok se auto krece. Zatim da termostat ne zatvara kako treba po ovoj hladnoci 3 sata bi ti trebalo da dostignes radnu temperaturu a ti je dostignes relativno brzo! Ako dostize brzo, eto sacekaj da predje tih 70, drzi ruku na odlaznom crevu, kada osetis da je pustio toplu vodu udji u kabinu pogledaj gde ti je kazaljka temperature. Vrlo jednostavno, nista te ne kosta da probas a sve ce ti se kasti. Ajde molim te, i mene zanima nesto...
    PS: Imal li ugradjen i gas?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #62
      Re: Golf II - termostat

      da lichi na termostat naravno..
      ali..
      sta ako je gumica termostata ? , sta drzi termostat ? (kod mene osigurach ) ..sta ako kad das gas termostat se blago podigne ceo ? pa se napravi sa strane mali prolaz..taman da voda vrlo malo cirkulise....
      ima tu sitnih "caka" .. ko zna.
      ja sam jednom nasao termostat u crevu .. nije ga zadrzao osigurac pa je komplet izleteo i poprechio se u crevu .

      jednom za svagda negde i nekako proverish sam termostat,kad ga izvadish dali je ispravan..pa onda idesh dalje.
      netjes valjda 10 termostata da menjas ?
      mozda senzor temperature..mozda malo skala.., termostat ,gumica termostata,osigurach termostata koji ga drzi,kutjishte je "malo vetje".ko zna..
      svasta moze da bude.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • ZOKI-GTI
        CBC Član
        • 16.08.2008
        • 65
        • novi beograd

        #63
        Re: Golf II - termostat

        Termostat radi, otvara i zatvara, nije stalno otvoren, samo sto bi trebao da otvori na 87, a on otvara mnogo ranije. Zato normalno postize temperaturu do 70 a onda otvara.

        OK, provericu crevo kad bude na 70 pa da vidimo. Znaci ako je termostat ok crevo bi trebalo da bude hladno?

        Nema ugradjen gas.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #64
          Re: Golf II - termostat

          Da, crevo je skroz hladno. Cim termostat odskrine i malo osetices da je toplije. Onda pogledaj na tabli na koliko je stepeni on to krenuo da otvara.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • banebg81
            CBC Veteran
            • 26.06.2008
            • 195
            • Beograd

            #65
            Re: Golf II - termostat

            Izvinjavam se za netačan podatak

            u pitanju je WAHLER termostat ...

            pozzzz

            Comment

            • banebg81
              CBC Veteran
              • 26.06.2008
              • 195
              • Beograd

              #66
              Re: Golf II - termostat

              A eksperiment je prost i lagan.

              Upališ auto, upališ i grejanje u kabini, pustiš ventilator, na leru, trebaće mu pola sata da postigne radnu temperaturu a opet da ne stigne da ti upali ventilator na hladnjaku.
              Mnogo temperature izvlači grejanje u kabini jer je ceo sistem povezan, tako da na auto putu, možeš da voziš jedino recimo u III 100 na sat ili čak i više da se motor brzo vrti a samim tim i više greje pa da tek tada imaš normalnu temperaturu na skali.

              Posebno na dizel motorima je to izraženo. Na leru, zimi, dok se zagreje motor, mora da prođe neko vreme.

              pozzzz

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #67
                Re: Golf II - termostat

                Originally posted by banebg81
                Mnogo temperature izvlači grejanje u kabini jer je ceo sistem povezan

                Posebno na dizel motorima je to izraženo. Na leru, zimi, dok se zagreje motor, mora da prođe neko vreme.

                pozzzz
                Upravo tako. Kada ga vozim po ulicicama tek moze da se zagreje i to kada zagrejem kabinu pa iskljucim grejanje. U suprotnom nema sanse a termostat nije ni pomislio da otvori, crevo ledeno.

                Zato isto Zoki neka proba bas me zanima, jer na benzincima nisam sretao takve slucajeve ladnog motora.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #68
                  Re: Golf II - termostat

                  Evo, malo pre stigoh, bas sam istestirao termostat. Znaci nije do njega, mogu da vozim do besvesti motor nece postici radnu temperaturu dok je upaljen ventilator kabine cak i na neki srednji polozaj.
                  Crevo je sve vreme ledeno, znaci nema propustanja kroz termostat ni malo. Kada sam zagrejao dovoljno kupe da mogu da iskljucim ventilator, kazaljka temperature je pocela normalno da se penje i iz potpuno hladnog dosla na radnu temperaturu za koji minut. Tek je onda otvorio termostat i krenula vruca voda kroz crevo a kazaljka je blago oscilirala kako je izmenjivao novu hladnu tecnost iz hladnjaka. Ubrzo je sve zagrejao i temperatura je stalajala stabilno. Mogao sam da vozim kojom hocu brzinom temperatura je bila stabilna. Onda sam ukljucio grejanje i temperatura je drasticno pala.
                  Znaci termostat potpuno ispravan a i ja sam ga pljuvao.
                  Dakle Zoki proveri situaciju kod tebe. Kod mene je jednostavno hladan motor i to je to, puno tecnosti, veliki protok kroz mali hladnjak i dr.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • cordober
                    CBC Član
                    • 28.05.2008
                    • 66
                    • Beograd

                    #69
                    Re: Golf II - termostat

                    Vrlo moguce da je fora u malom hladnjaku. Bas cu i ja sutra da probam bez ukljucivanja grejanja.
                    Danas sam pokrio skoro ceo hladnjak nekim tankim stiroporom i kazaljka je prisla radnoj temp xa 1 mm, znaci mnogo malo.
                    Aj pa javljam sta se desava kad ne ukljucujem grejanje. Pozz.
                    Zasto sve sto je lepo ima decka?

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #70
                      Re: Golf II - termostat

                      Originally posted by M-power
                      Originally posted by Car
                      Ja sam cimao pre neki dan majstora da zameni termostat na mom golfu 2 GTD i nije hteo covek. Kaze "stavicemo samo neki jos gori od tog".
                      Inace nemam problem s tim da obara temperaturu u voznji, vec mu treba mnogo vremena da se zagreje na radnu.
                      To je standardno sa dizelima. Termostat radi kako treba al jednostavno motor ne moze da ugreje ni tu vodu sto vrti.

                      Izgleda da si u pravu.

                      Npr. na laguni mi se desavalo da u ovim malo hladnijim danima (-11 pokazivao bord) kazaljka za temperaturu tecnosti padne malo ispod radne kad raspalim grejanje na max. Vidim da to nije tako redak slucaj ni sa drugim dizelima. Termostat je ispravan, antifriz ne ide u hladnjak dok se ne zagreje i te fore...

                      A golf razvaljuje, dodjem iz Borce u Zemun i tek je tad kazaljka na sredini.

                      Comment

                      • cordober
                        CBC Član
                        • 28.05.2008
                        • 66
                        • Beograd

                        #71
                        Re: Golf II - termostat

                        Evo jutros dodjoh na posao sa iskljucenim grejanjem, relacija Zeleznik-Zemun (21 km), i prva konstatacija je da sam se smrzao .
                        Druga je da je situacija malo bilja, odnosno temperatura je bliza radnoj generalno gledano. S obzirom da u vreme kad ja prolazim pored Ade, sajma, auto-putem, Tosin bunar, Ugrinovacka nema guzve, moze se komotno reci da je to voznja otvorenim putem. Nisam prelazio 60 km/h, oko 2000 rpm. Do podvoznjaka kod Stenke kazaljka je stajala kao i do sad, znaci prva crta posle plavog polja (odnosno belog u mom slucaju). Kod sajma se popela do sredine izmedju te prve crte i druge koja pokazuje radnu temperaturu. . Na auto-putu kazaljka se vrati za 1mm , sto je opet bolje nego sto je bilo .
                        Kad sam stigao na parking firme, dignem haubu da pipnem creva. Motor radi, oba creva vruca, stim sto je gornje toplije od donjeg koje ulazi u kuciste termostata. Ventilator u tom trenutku nije radio, u voznji neznam da li je ukljucivao, nisam primecivao. Napomena da je onaj stiropor od juce i dalje stajao ispred hladnjaka. Eto.
                        Nadao sam se da ce donje crevo biti hladno kao sto je M tvrdio da ce biti, pa da vise ne lupam glavu oko toga. Ali nije.
                        Pitanje za Ema. Da li postoji termostat za moj motor koji otvara na temperaturi vecoj od 87 stepeni, oko 90, 92 recimo? pozz.
                        Zasto sve sto je lepo ima decka?

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #72
                          Re: Golf II - termostat

                          Na tim temperaturama vec ne verujem, to su dosta visoke temperature, tad vec svi zatvaraju.
                          Ali ni to ti nece pomoci, bice ti dobro i taj od 87 ako sve radi kako treba i tada pocne da otvara. Treba videti sta je kod tebe. Kao da nije skroz zatvorio ili se svukla gumica pa propusta. Isto posle par minuta dok cistis sneg pipni crevo i ako osetis da je makar malo mlako crevo nema dileme, propusta termostat pa treba videti zasto.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • cordober
                            CBC Član
                            • 28.05.2008
                            • 66
                            • Beograd

                            #73
                            Re: Golf II - termostat

                            Ma pipao. Hladno dok radi u mestu i kazaljka ne dodje do sredine. Padalo meni napamet da JA nesto ne odradim dobro pri zameni . Ovaj Gates termostat mi je majstor u servisu zamenio, isto sam i ja tako menjao. Kad budem stigao, vraticu onaj od 87 stepeni i cao. Nemogu vise. Poz.
                            Zasto sve sto je lepo ima decka?

                            Comment

                            • banebg81
                              CBC Veteran
                              • 26.06.2008
                              • 195
                              • Beograd

                              #74
                              Re: Golf II - termostat

                              A koja je radna temperatura za taj G 2?

                              Comment

                              • ZOKI-GTI
                                CBC Član
                                • 16.08.2008
                                • 65
                                • novi beograd

                                #75
                                Re: Golf II - termostat

                                Nisam imao vremena ovih dana da se javim, ali probao sam onaj test sa crevom.
                                Znaci vozio sam auto nekih 10 min. i kad je temperatura dosla do 70 stao sam na pumpu i pipnio crevo koje dolazi od termostata i bilo je toplo, ne vruce ali toplo. Sta sad kazes M?

                                Comment

                                Working...
                                X