BMW remont motora - osvezenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spaske34
    CBC Član
    • 13.02.2007
    • 21
    • Beograd, Voždovac

    #16
    BMW remont motora - osveženje

    Originally posted by djukic
    sta ti se desava sa autom?
    Cena osvezenja hm, pa ispod 600tinak sumanjam da mozes da prodjes...
    Auto teško pali, potrebno je da se vergla malo više. Ponekad upali na pola ključa. Kad je hladan, nekad moram daga grejem 1 a nekad i 3 puta da bi upalio. Kada upali, radi nestabilno, dimi dosta a kada se malo zagreje, radi stabilno i skoro da ne dimi. U leru mu broj obrtaja ide gore-dole vrlo malo. Inače kada se zagreje, auto ide sjajno - kao mećava.I ne pali ništa mnogo bolje nego kad je hladan.

    Poz Spaske
    Volim BMW, ali ne nađoh još dobar a jeftin

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Ja mislim da bi ti trebao da pogledas BOS pumpu i brizgaljke. Variranje broja obrtaja i dim su najcesci simptomi bos pumpe.
      Pre svega proveri kompresiju...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • spaske34
        CBC Član
        • 13.02.2007
        • 21
        • Beograd, Voždovac

        #18
        BMW remont motora - osveženje

        Originally posted by djukic
        Ja mislim da bi ti trebao da pogledas BOS pumpu i brizgaljke. Variranje broja obrtaja i dim su najcesci simptomi bos pumpe.
        Pre svega proveri kompresiju...
        Rađena je provera kompresije (16, 18,19,19 itd), majstor je rekao da je pumpa u redu (elektronika) proverene su i dizne kod istog. I on je konstatovao da bi mogao da bude i neki problem u pumpi, ali da se zbog loše kompresije, ne isplati raditi bilo šta sa pumpom. Na nekim forumima sam saznao da bi takva sitna promena broja obrtaja mogla da bude i zbog lanca koji pokreće pumpu (donjeg lanca).


        Poz.
        Volim BMW, ali ne nađoh još dobar a jeftin

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Pazi kada upali i pored lose kompresije trebalo bi da radi stabilno. Dim (cadj) je produkt loseg sagorevanja. Vidi dieselman-a na forumu je on mi je pregledao pumpu i dizne.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #20
            ...ide li taj BMW?

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Kao mecava, pali na prvu, pupupu da ne prizivam. Sve je OK jdino sto na leru ponekad zatrese motor ono kao da ima vazduha. To se desava retko i nezmeta u voznji. Vuce fenomenalno, nema dima i ono sto je najbolje od svega potrosnja mu se drasticno smanjila.

              P.S. evo gura vec 10.000km OK ja zadovoljan za sada...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • spaske34
                CBC Član
                • 13.02.2007
                • 21
                • Beograd, Voždovac

                #22
                BMW remont motora - osveženje

                E već 2 puta sam plaćao ispitivanje kompresije, i svaki put su rekli da je kompresija loša. Jedan je rekao da su i dizne loše ali da se ne isplati da se menjaju zbog kompresije. Drugi je rekao da su dizne dobre i grejači. I naravno da su mi obojica naplatili to što su radili, valjda. Na žalost, zaista više nisam u stanju da ponovo plaćam za istu stvar. Ima li neki drugi način za proveru takvih stvari ?
                Volim BMW, ali ne nađoh još dobar a jeftin

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  Rađena je provera kompresije (16, 18,19,19
                  pa vec je uradjeno, zasto bi ponovo merio ?

                  nece se motor sam od sebe popraviti pa da se ocekuje na novom merenju bolji rezultat, cisto bacanje para kao sto si i sam naveo.

                  kompresija je ispod svakog minimuma, pravo je cudo da uopste upali motor.
                  totalno pohaban, ili za baciti ili za komplet generalnu reparaturu. (ako je motor sa indirektnim ubrizgavanjem, a mislim da je u to doba BMW dizel jos bio takav).

                  kompresija kod indirektnog dizela treba da bude oko 30 bara, za srednje dobar motora, 25 je neki minimum a jako dobar motor ima reda 33-35bara.


                  kompresija sluzi da zagreje (da postane dovoljno vruc) vazduh da bi u njemu moglo da se zapali kako treba gorivo.

                  u hladnom vazduhu dizel lose sagoreva (ne upali se).

                  mala kompresija= hladan vazduh (ispod tacke samopaljenja goriva).

                  sa tehnicke strane, sa finansijske strane da li se vise isplati popravka motora ili zamena na tebi je da procenis.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • spaske34
                    CBC Član
                    • 13.02.2007
                    • 21
                    • Beograd, Voždovac

                    #24
                    BMW remont motora - osveženje

                    (ako je motor sa indirektnim ubrizgavanjem, a mislim da je u to doba BMW dizel jos bio takav).

                    Kako se to vidi, kod mene idu direktno iz Bosh pumpe cevke u dizne. Mislim da je to dirrektno brizganje, a za njega je otprilike kompresija 22 bara po cilindru koliko sam uspeo da pronađem na internetu. Šta da radim sa diznama i grejačima, kako to ja da vidim da li je u redu i da li ipak da ih menjam i bez generalne ?
                    Volim BMW, ali ne nađoh još dobar a jeftin

                    Comment

                    • Delkan
                      CBC Senator XXL
                      • 14.06.2005
                      • 829
                      • 60 km From BG,West

                      #25
                      To sto si ti nasao je kompresioni odnos a ne pritisak u cilindru.

                      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 8&start=25

                      Procitaj ovde nesto o tome da sad coveku ne gusimo temu...

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Kako se to vidi
                        indirektni tip dizel motora, brizgaljke su postavljene u glavu motora preko pretkomore.

                        direktni tip dizel motora, brizgaljke su direktno postavljene u cilindar.


                        u to doba su samo retki dizeli imali direktno ubrizgavanje, pada mi na pamet Fiat 1.9 u Cromi, Audi 100 sa 2.5 litra, mozda jos poneki derivat.

                        recimo Mercedes nije imao, a koliko me secanje sluzi niti BMW, dostupnost toj tehnologiji ubrizgavanja.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • spaske34
                          CBC Član
                          • 13.02.2007
                          • 21
                          • Beograd, Voždovac

                          #27
                          Koliko nas ima zatamnjena stakla

                          Sve je to u redu, priznajem da ne poznajem dovoljno materiju. Zato se i raspitujem ovde, gde ima dobrih poznavalaca. I dalje sam u nedoumici šta da radim sa motorom. Rečeno mi je da se ne isplati kupovina polovnog s obzirom da je mačka u džaku. Generalna je oko 1500 jura, što je za mene strašno u ovom trenutku. Šta ipak može da se uradi da bi motor bolje palio i manje dimio a da nije tako strašna cifra.
                          Volim BMW, ali ne nađoh još dobar a jeftin

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #28
                            Ma imas klasicnu bos pumpu sa elektronskom glavom. Nemas sajlu gasa...
                            Pumpa je posle te glave klasicna rotaciona "bos" pumpa.

                            Pazi ti na tom autu nemozes da pogresis ako uradis generalnu. Ipak je on presao puno. E sad najbolje resenje je da tu generalnu odlozis odnsno da ga osposobis da se lepo vozis jos neko vreme.

                            Naravno ako ti auto trosi puno ulja i tesko pali a uzrok nisu pumpa i brizgaljke e onda radi generalnu. Naravno kada otvoris motor znaces i u kakvom su stanju cilindri i klipovi i naravno glava. Posto mislim da je i kod tebe slucaj kao i kod mene nacices puno koksa i zapecene karike. Mislim da ce i tebi biti dovoljno da promenis karike sve lepo ocistis, uradis glavu i sve spakujes nazad...
                            P.S. i letece lezajeve...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • spaske34
                              CBC Član
                              • 13.02.2007
                              • 21
                              • Beograd, Voždovac

                              #29
                              Originally posted by djukic
                              Mislim da ce i tebi biti dovoljno da promenis karike sve lepo ocistis, uradis glavu i sve spakujes nazad...
                              Hvala na tome. Gde da oteram auto da mi to uradi i koliko bi to otprilike moglo da me košta, ukoliko nije baš sve strašno ?
                              Volim BMW, ali ne nađoh još dobar a jeftin

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #30
                                Ja sam to radio sam. E sad gde da oteras i koliko planiras da ga vozis dalje...
                                Pazi kada odes u servis oni ce ti predloziti sledece:
                                1. Otvaranje motora i pregled
                                2. Predlog za full generalnu koja obuhvata gomilu stvari
                                3. Tvoj stav da hoces samo osvezenje jer taj auto neplaniras da vozis jos 10 godina.
                                Stav servisa ce biti u tom trenutku da nemoze nista da ti garantuje nista i da ce stvar da traje kratko. E sad na tebi je da odlucis sta da radis. Ako ti blok nije u losem stanju a kupis kvalitetne karike to mora da traje...
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X