Auto se cudno ponasao, nije dizao temperaturu, trosio je ulje, trosio je vodu (povremeno smo dolivali) i teze je palio (posledica neispravnog releja za grejace).
Nikakvu indikaciju nismo imali da vodu sagoreva, nije bilo belog dima i slicno. Nikakvo vidljivo povecanje pritiska u sistemu za hladjenje (naduvana creva, pucanje hladnjaka...).
Kada sam sredjivao prednji trap primetio sam veliku kolicinu ulja koja se slivala sa desne strane motora ispod izduvne grane. Nisam mogao da utvrdim odakle to ulje.
Posto me ovo gore navedeno iznerviralo krenuo sam da rasturam redom motor. Prvo sam skinuo turbinu i odneo je u servis. Posle ciscenja i adhok provere ustanovili smo da nije toliko losa tj. da moze jos da gura bez vecih problema.
Dalje sam pristupio skidanju glave da bi zavirio u motor kad tamo

Otkrio sam i gde curi ulje kada sam skinuo glavu, gle cuda povratno crevo za ulje od turbine gotovo da je spalo sa bloka. Na to se nadovezase i ona dva creva za filter ulja i dobih ja prosipanje ulja. Naravno videh da na 2 i cetvrtom cilindru trosi vodu onako pomalo i na kvarno. Naravno ovo bi trebalo da sredim dobrom zaptivkom?

Evo i skinute glave, pogledaj te sta se desava sa usisom, pun je ulja? Odakle bre to ulje?

S donje strane primetih nekoliko pukotina izmedju ventila, videcemo sutra bi trebalo da nosim na obradu pa ce cike da kazu sta da radimo.

Posto ja nevidim neku veliku pohabanost cilindara (primetih jos na nekim i tragove fabricke obrade), interesuje me odakle pritisak u karteru (zasto ulje u usisu)? Sutra planiram i da isteram klipove i da pregledam da nije neka od karika pukla? Ako jeste planiram da stavim standard karike i da sve to spakujem nazad, normalno zamenicu i letece lezajeve.
Nikakvu indikaciju nismo imali da vodu sagoreva, nije bilo belog dima i slicno. Nikakvo vidljivo povecanje pritiska u sistemu za hladjenje (naduvana creva, pucanje hladnjaka...).
Kada sam sredjivao prednji trap primetio sam veliku kolicinu ulja koja se slivala sa desne strane motora ispod izduvne grane. Nisam mogao da utvrdim odakle to ulje.
Posto me ovo gore navedeno iznerviralo krenuo sam da rasturam redom motor. Prvo sam skinuo turbinu i odneo je u servis. Posle ciscenja i adhok provere ustanovili smo da nije toliko losa tj. da moze jos da gura bez vecih problema.
Dalje sam pristupio skidanju glave da bi zavirio u motor kad tamo


Otkrio sam i gde curi ulje kada sam skinuo glavu, gle cuda povratno crevo za ulje od turbine gotovo da je spalo sa bloka. Na to se nadovezase i ona dva creva za filter ulja i dobih ja prosipanje ulja. Naravno videh da na 2 i cetvrtom cilindru trosi vodu onako pomalo i na kvarno. Naravno ovo bi trebalo da sredim dobrom zaptivkom?

Evo i skinute glave, pogledaj te sta se desava sa usisom, pun je ulja? Odakle bre to ulje?

S donje strane primetih nekoliko pukotina izmedju ventila, videcemo sutra bi trebalo da nosim na obradu pa ce cike da kazu sta da radimo.

Posto ja nevidim neku veliku pohabanost cilindara (primetih jos na nekim i tragove fabricke obrade), interesuje me odakle pritisak u karteru (zasto ulje u usisu)? Sutra planiram i da isteram klipove i da pregledam da nije neka od karika pukla? Ako jeste planiram da stavim standard karike i da sve to spakujem nazad, normalno zamenicu i letece lezajeve.
Comment