BMW remont motora - osvezenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #46
    Originally posted by sw.brick
    za Fiata me ne iznenadjuje da kosta koliko je navedeno. oduvek je Fiat bio mejdu najjeftinijim autima po pitanju delova.
    sa druge strane radi se i o potpuno razlicitim klasama, Brava je mali auto , kompakt.

    525 je srednja visa klasa. uz to je premium brend.

    cene nikako nisu iste, niti su ikada bile uporedive.
    .
    ..slazem se...ali ja uvek vozim auto koji mogu da popravim parama iz zadnjeg dzepa,da me ni ne zasvrbi...o tome se razmislja pre kupovine...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      slicna stvar, gledam na auto kao nuzno zlo za zavrsavanje posla.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • 351c
        CBC Početnik
        • 27.03.2007
        • 8

        #48
        Jedan savet vezano za osvezenje motora. Generalna kosta mnogo "eura", osvezenje: dihtunzi, karike, glava... mnogo manje ali se ne dobija mnogo i jos krace traje. Naime pod uslovom da su klipovi u kolko-tolko dobrom stanju, prporucujem ti da se otvoris za jos koji evric (???) preko cene osvezenja i uradis hilznovanje bloka. Vrati se na standard, koristis stare klipove i uz malo srece imas isti efekat kao i sa generalkom za pristojnu cenu.
        Ako hoces vrhunsku obradu glave onda je Djekic pravi izbor, naravno nije najjeftiniji i traje par dana. Misic je sasvim ok i cene su mu korektne, pa ne bi bilo lose da ih pozoves i priupitas za cifru, ponudice ti opciju sa njihovim delovima ili tvojim, pa ti vidi.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #49
          Poenta osvezenja je da motor ostane u kolima tj. da se nevadi blok. Kod osvezenja ako je sve "procenjeno" da je OK. Nemenjas lezece lezajeve, nevadis motor, nediras nosace....
          Ako udjes u generalnu ili hilznovanje sledi ti i po pravilu:
          1. Zamena korpe, lamele i druk lezaja (mislim ko sto kazu majstori kad je vec tu...)
          2. Zamena nosaca motora
          3. Lezeci lezajevi i semerinzi radilice i jos razne gluposti......
          4.....

          Osvezenje nije generalna ali je daleko od stavljanja macke u dzaku ili ti polovnog motora.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • 351c
            CBC Početnik
            • 27.03.2007
            • 8

            #50
            Pa cemu nam sluze dva oka! Da bi u nekim situacijama zazmureli na jedno naravno. Kad je osvezenje u pitanju, to je nuzno zlo i po meni je jedino prihvatljivo ako sluzi kao reanimacija, ali kratkog veka. Kad se stave karike na istrosene cilindre koji su pri tome i uglacani kao staklo, nece se bas mnogo dobiti. Zato ako se odlucite za opciju osvezenja bitno je da se cilindri "honuju", to je malo truda (ne kosta nista ako mozes da pozajmis honericu od prijatelja) a efekat je znacajan.

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #51
              Jel ti nije problem da malo objasnis postupak honovanja? Meni majstor danas otvara motor zbog dihtunga, ventila, gumica ventila...
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • 351c
                CBC Početnik
                • 27.03.2007
                • 8

                #52
                Ako si i mao prilike da vidis nov blok ili blok nakon masinske obrade, video si da cilindri nisu uglacani vec da imaju mrezastu povrsinu (deluje kao da je neko smirglom presao u krug gore-dole duz cilindara). Poenta je da se "honovi" risevi ukrstaju ako je moguce pod uglom od 45 stepeni. Na mestima ukrstanja se stvaraju mikroskopski dzepovi u kojima se zadrzava ulje koje podmazuje i sprecava trosenje kliznih povrsina, a ujedno i zaptiva. Naravno Ameri su napravili varijantu "uradi sam", tako da je moguce kupiti alat za runo honovanje po ceni 1500-2000 din. (Bubanj Potok, buvljak, Berner... ), osim toga potrebna je jos busilica sa varijabilnom brzinom (sto sporija). Sve ovo majstor vec verovatno zna. A vise o tome (sve) mozes naci na netu "Cylinder Honing" pa listaj polako.

                Comment

                Working...
                X