Elektronska ler dizna, nisam znao ni da je golf ima...U karburator servisu su se bas namucili da vide sta je. Majstor je izbacio i rekao da mi i ne treba.
Kada se da kontakt i kratko nakon paljenja auta na kont tabli svetli crveni znakic sa slikom dizne.
Kasnije se ugasi.
Auto normalno radi.
U pitanju je Fiat Bravo 1996. god 1.4i 12v motor.
Sta je problem?
Tako i treba da se ponaša. Ako nemaš drugih primedbi na ponašanje auta u vožnji, uživaj.
Gdje mogu u bgd(ako ima u krugu medakovic, brace jerkovic, vozdovac) neki dobar majstor, koji radi mjerenje kompresije motora, u pitanju je passat b3 1,9 td, i znate li mozda koliko to kosta.....
U pitanju je peugeot 306 1.6 8v. Posle zamene antifriza ne radi grejanje, duva hladno. Ispustio sam vazduh posle zamene, sistao je kao expres lonac na onom ventilu za ispustanje vazduha na hladnjaku. Znaci ispustao sam vazduh dok nije krenuo antifriz. Kada ga drzim dvadesetak sekundi na 4 000 obrtaja pocne da duva toplo, ali nije ni blizu kalko bi trebalo toplo da duva. Pomagajte smrzoh se!!!
Elektronska ler dizna, nisam znao ni da je golf ima...U karburator servisu su se bas namucili da vide sta je. Majstor je izbacio i rekao da mi i ne treba.
Pozdrav, Ivan
Sto volim takve majstore....mada , ako si zadovoljan kako radi sad, teraj tako, u suprotnom potrazi negde tu polovnu diznu. Nije ona za dzabe stavljena.
Ljudi cemu sluzi TPS, kako se manifestuje njegov kvar.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Mogao si da ukucas u pretrazivac...vec je diskutovano.
Generalno nema nekog pravila kako se manifestuje. Moze da sporo spusta obrtaje jer mu ne radi cut-off. Moze da trokira (kao prljave dizne) nema pravilnog obogacivanja smese pri naglom ubrzanju, Moze da brljavi skroz ili delimicno. Njega je barem lako premeriti pretrazi teme.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
U pitanju je peugeot 306 1.6 8v. Posle zamene antifriza ne radi grejanje, duva hladno. Ispustio sam vazduh posle zamene, sistao je kao expres lonac na onom ventilu za ispustanje vazduha na hladnjaku. Znaci ispustao sam vazduh dok nije krenuo antifriz. Kada ga drzim dvadesetak sekundi na 4 000 obrtaja pocne da duva toplo, ali nije ni blizu kalko bi trebalo toplo da duva. Pomagajte smrzoh se!!!
Opet ga pusti da postigne radnu temperaturu pa ispusti vazduh...neki moraju iz vise puta ako nisi. I tako vise puta....pritom proveravaj da li imas dovoljno tecnosti. Ako ni to ne pomogne usti grejanje i teraj negde gde je mnogo uzbrdo i nizbrdo.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment