Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    Pozdrav ljudi
    kako da se resim zaledjivanja karburatora-monopoint
    auto je citroen zx 1.4i KDX motor sa bosovim ubrizgavanjem
    naime jos prosle jeseni sa prvim mrazevima javlja se taj problem
    hladan auto-lepo pali,posle mozda minut rada polako pocinje da posustaje,kao da radi na dva-tri klipa
    Skidam kuciste filtera i vidim da mi je leptir gasa sav u inju.
    Sacekam da se inje odledi i posle je sve ok.
    Cistio sam leptir gasa i zidove karba ali ne pomaze
    Sipao na raznim pumpama misleci da je benzin u pitanju ali nije,leptir mi obavezno ledi kad je hladno i vlazno
    Voda normalno cirkulise kroz usisnu granu i greje je,topao vazduh sa izduva takodje funcionise,ali je problem uvek prisutan
    Kako se resiti inja na leptiru i zidovima karba?
    Da li mozda kakvim dodatkom za benzin?

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      kod mene na autu klima radi tokom cele godine, 365 dana.
      najveca prednost klime se oseti kada je velika vlaznost vazduha, efikasno ga susi pa nema magljenja stakala a mikroklim u kabini se zadrzava u zeljenom opsegu vlaznosti 40-60% vlage relativno.

      za rad kompresora je potreban minimalni pritisak u sistemu na usisnoj strani, presostat tek kada je taj uslov zadovoljen omogucava da klima radi.
      kod mene je to na oko +3C, tj to je granica iznda koje klima radi.
      ponekad i ispod te granice ima dovoljni pritisak, ali rekao bih da je to tu +3 +4 +5C negde.

      od stajanja kompresora lakse dolazi do deformacije O gumica, usled nemanja podmazivanja dok kompresor ne radi i karike znaju da brze nego sto treba stvore problem.


      ja uvek koristim klimu, tj ne iskljucujem je bilo da je leto bilo da je zima.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • dandy
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 513
        • Bijeljina-Beograd Medakovic

        Ajd da ne otvaram novu temu,,,,od rprije par dana pali mi se lampica za ulje, tj ona signalna na instr, tabli kojapokazuje da je pritisak ulja nedovoljan,,,
        pali se samo na leru, i samo kad je motor zagrijan,,,
        promijenio sam i davac pritiska, ali isto se desava...cim malo dodam gas ili povucem sauh, lampica se gasi....
        skidao sam i vod ulja sa turbine na kratko i vidim da dobro baca ulje i na leru, iako lampica blinka,,,,
        dal je moguce da je pumpa za ulje sveknula ili sta li moze da bude
        ulja ima na pola izmedju min imax,
        inace golf2 1.6 td...

        Comment

        • rajmax63
          CBC Prijatelj
          • 02.04.2005
          • 1415
          • Bačka Palanka
          • AUDI A6 2.0TDI 170KS

          koji davac pritiska si zamenio.
          imas dva.jedan je na nosacu filtera za ulje a drugi na glavi
          donji je za veci pritisak,a gornji za manji.
          blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
          Audi ima crveno T

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            Originally posted by sw.brick
            kod mene na autu klima radi tokom cele godine, 365 dana.
            najveca prednost klime se oseti kada je velika vlaznost vazduha, efikasno ga susi pa nema magljenja stakala a mikroklim u kabini se zadrzava u zeljenom opsegu vlaznosti 40-60% vlage relativno.

            za rad kompresora je potreban minimalni pritisak u sistemu na usisnoj strani, presostat tek kada je taj uslov zadovoljen omogucava da klima radi.
            kod mene je to na oko +3C, tj to je granica iznda koje klima radi.
            ponekad i ispod te granice ima dovoljni pritisak, ali rekao bih da je to tu +3 +4 +5C negde.

            ja uvek koristim klimu, tj ne iskljucujem je bilo da je leto bilo da je zima.
            Cekaj... Kada je napolju -15 i ja ukljucim klimu, sta se desava? Nece se upaliti?? Sta se desava kada se zagreje motor na radnu temperaturu i kada sve pod haubom bude toplo, hoce li onda raditi ili to nema veze jedno sa drugim, jer je bitna spoljasnja temperatura???
            Posto koliko vidim za dugotrajan vek klime se preporucuje da klima radi a ne da ne radi, interesuje me da li ja imam neki redovan servis da obavim na klimi, ne racunam tu filter kabine.. Ima li jos neki filter koji se menja ili bilo sta na sta treba obratiti paznju i sto zahteva neko menjanje svremena na vreme?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              BARTONE....voda prolazi kroz usisnu granu....a da li prolazi kako treba kroz karburator kuciste leptira.

              Da li je sve zaptiveno kako treba...da li je dobar filter vazduha. Ako nista ne pomogne naprskal leptir i karb. sprejom protiv zaledjivanja.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BARTONE
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2006
                • 398
                • Bor

                sama konstrukcija karba je fabricki tako izvedena da voda NE cirkulise kroz njega,tj nema komoricu za grejanje osovinice leptira.
                Postoji samo komora u samoj grani i ona je protocna(provereno,greje se i ona postepeno sa radom motora)

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  na -15C verovatno pritisak R134a mesavine (tzv freona) nece biti dovoljan da presostat aktivira sistem.

                  sa padom temperature pada pritisak jer je zapremina gasa fiksna.

                  motor zagreva antifriz, uopste taj sistem hladjenja motora nije ni na koji nacin povezan sa sistemom klimatizacije.

                  ispod haube nikada nije toliko toplo da se dovoljno toplote kroz (pola metra) vazduh prenese na freon.
                  tako da, uticaj motora je zanemariv.

                  redovan servis na klima kompresoru/sistemu se radi onda kada je iz nekog razloga sistem otvaran, posto je inace hermitizovan.
                  tada se obavezno menja filter-susac, ili se prokuva u vreloj vodi.
                  zamena za novi je vrlo preporucljiva.

                  u praksi, to se obicno radi jednom na 15-20 godina, tj svakih 20tak godina preventivno.
                  odnosno prakticno nikada u radnom veku vozila, prosecnom.

                  najveci problem svih klima, ukljucujuci i kucne, je curenje gasa pod pritiskom, sto obicno zahteva detaljan pregled pa remont.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Hermes
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 1306
                    • https://t.me/pump_upp
                    • bemve

                    Kako na najpouzdaniji nacin utvrditi gde motor vuce fals vazduh? Sapunicom, nekim zapaljivim sprejem, necim trecim?
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Da....mozes obicnim karburator cleanerom da prskas po spojevima
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        I, kako se onda vidi da bas tu vuce fals vazduh ? Mislim, kad naprskas?
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          Na najmanji fals...prskanjem na to mesto se menja zvuk-rad motora.
                          Ali ume i da prevari...jer mi se na par auta desavalo da prskam na pr. kod gumica benzinskih dizni koje su nove i lepo stoje na mestu a da tu opet vuce fals koji uopste ne pravi nikakav problem u radu motora.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • monkey
                            CBC Senator
                            • 14.11.2006
                            • 286
                            • Porec, Hrvatska

                            zanima me koja je točno funkcija ovog kalkulatora ovdje. ako utipkam geometrijsku kompresiju od 9:1 i unesem tlak od 25psi (1,7 bara) izbaci mi kompresiju od 24,3:1. Sta to tocno znaci??? Ako netko zna...

                            Comment

                            • Dundjer
                              CBC Član
                              • 19.09.2007
                              • 30
                              • Beograd

                              Zdravo narode. Treba mi jedna informacija ,naime vozim Suzukli Swift 1,6 16 ventila iz '91 godine trebalo bi da pripremim auto za zimu , znaci da promenim ulje u motoru i menjacu i antifriz. Interesuje me koliko ulja staje u menjac i koliko antifriza mi treba i imate li neke preporuke za neko dobro ulje za motor i menjac. Unapred zahvaljujem.
                              Dva kilometra u rikverc vezanih ociju

                              Comment

                              • *Egon*
                                CBC Senator XXL
                                • 31.12.2004
                                • 1232
                                • Beograd, Dorcol, N 44

                                Cudi me da nisi nikad bio ovde:

                                Garaza
                                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X