Citroen C5 2002 Automatska klima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #31
    Originally posted by Franjo View Post
    Ni teoretski! Druga je stvar, ako je klapna zaglavila, pa uduvava (hladniji) atmosferski vazduh, ali nikako preko isparivača. Iako praktično hladi - nije razlog klima.
    Negde sam zaturio servisno uputstvo za C5, da slikom potkrepim moje tvrdnje. I, da ne ulazimo u stepen opreme - električni grejači i programiranje predgrevanja, jer je to retkost na našem tržištu.
    Svaki c5 ima elektricni grejac kabinskog hladnjaka. i molim te franjo nemoj da zalazis u diskusiju c5 ako je nisi imao i posedovao a sliku koju si okacio klime je sa zadnjeg modela c5, nema veze sa ds2

    eko mod je običan fen
    ugasen eko mod i auto je ustvari manuelna klima
    automatski je ............................. kako god
    Last edited by ada; 25.10.2014, 22:55.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • oxigennn
      CBC Početnik
      • 23.10.2014
      • 8
      • kikinda
      • citroen C5 2.0 hdi

      #32
      lep dan

      Ada upravo tako kao sto si rekao kada je ukljucen Eco mod radi klasican fen. Znaci ne radi ni klima ni auto mod.
      Da sumiramo sta moze biti uzrok mog problema kada mi se desilo da jedno vreme dok je bio ukljucen Eco jedna strana duvala toplo druga hladno i sada vec par dana duva toplo ravnomerno na obe strane sve je ok. Sta se desilo kada je duvalo na jednu stranu toplo a na drugu hladno da li je problem do motorcica ili do klapne

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #33
        I sada kada budeš hteo da prebaciš d ahladi leva strana neće raditi nego će ostati da greje, a ustvari motorić nemože da prebaci jer je pojeden zupčanik. Ende
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • davobre
          CBC Početnik
          • 15.11.2015
          • 1
          • subotica
          • citroen c5

          #34
          Pozdrav svima. Ovo mi je prvi post i registrovao sam se da bih se zahvalio na velikoj pomoci oko resavanja problema automatske klime kod c5ice. Naime vlasnik sam istog auta i imao sam problem sa levom stranom ventilacije tj vozacevom. Problem je bio da je duvalo ili skroz hladno ili vrelo, nije moglo izmedju da se podesi temp. Problem sam sam resio na sledeci nacin. Nisam skidao celu tablu vec sam samo isekao deo konzole kako bih dosao do klapne. Mana ovakvog nacina radaje ta da ce te imati neznatno ostecenje table ispod volana. Ovako je isla procedura(nisam nikada pravio tutorial pa ne zamerite ako bude malo zbunjujuce.) Slike cu okaciti posle teksta. Skinuti radio , zatim kozicu menjaca(samo je povuci na gore) , zatim plastiku oko menjaca. Skinuti centralnu plastiku , pa zatim konzolu ventilacije. Odvrnuti dva sarafa ispod zadnje pepeljare da bi mogli pomeriti sredisnju plastiku(deo gde je rucna). Preseci mostice od plastike na sredini, oni pridrzavaju radio i konzolu ventilacije. Zatim sam uzeo skalpel i presekao plastiku prema volanu pazljivo tacno na spoju izmedju donjeg i gornjeg dela table. Zatim preseci isto skalpelom mostic ispod volana (dole kod nogu). Sada mozete skinuti taj komad plastike i pristupiti motoricu. Motoric nize i blize vozacu je zaduzen za mesanje vazduha tj toplo hladno a motoric dalje imalo vise od vozaca je zaduzen za smer duvanja. Skinuo sam motoric i imao srece da je u pitanju samo proklizavanje znaci nije se klapna slomila. Da je klapna bila polomnjena prosekao bih ventilaciju i izvvukao klapnu sa strane( ima tutorijal za taj deo na youtube samo je u pitanju pezo 407 ali to je isto). Ja sam napravio mini kalup oko motorica tj oko dela koji okrece klapnu i istopio plastiku u izlio je u kalup i time produzio osovinu kako bi dublje usla u klapnu. Sve sam vratio nazad i pistoljem za lepak zalepio sve presecene spojeve a pogotovo sam obratio paznju na deo gde se spaja donji i gornji deo table. Eto ako je neko voljan sam da resava problem , ja sam ga ovako resio. Evo i slika. Nisam planirao da pracim tutorial pa nisam slikao na vreme najbitnije stvari ali moze se naci dosta objasnjenja na youtube za korake koje ja nisam objasnio.

          Comment

          Working...
          X