vlasnik sam opel vectre 2.0DTI 99g,presla 240000km,prije par meseci mi je pocela da gubi snagu kad joj dodam vise gasa ,prebacivala me je u pomocni program, pa sam otisao u opelu na ocitavanju greski jedina greska koja je bila ;je glavni senor na zamjcu (mjenjacu), njega sam promijenio i opet nista vergla ali nece, pretpostavio sam da je bosh pumpa pa sam kupio polovnu i nju sam promjenio medzutim opet nista, pumpa je promijenjena po ps , 100% je u tackama, vise neznam sta bi moglo da bude???? ako ima neko pametan ili neko ko je imao slican problem,,,unaprijed hvala
opel vectra 2.0DTI
Collapse
X
-
ne pali vise ugasila mi se naglo u voznji i od tada je nisam mogao upaliti,zato sam pomislio bosh pumpa...bilo je vakum crijevo na turbini i jos dva koja su vukla zrak napravio sam to ali to nije razlog sto nece da upali, probao sam i da je upalim na slepanje ali ne daje znakove da hoce, nema dima nikakvog, upalim je na sprej ali se ugasi cim nestane , razveo sam providna crijeva da vidim da mi ne vuce zrak ali nije ni to, sproveo direktno gorivo na pumpu nece i nece,neznam da li sam sta zaboravio:-)),
Comment
-
-
Originally posted by dieselman..sad,jel' pali ili ne pali?...ako pali, kad gubi snagu?...koje greske ostaju nakon toga?...koliki je vakuum u sistemu?...koliki je pritisak turbine u voznji pod punim opterecenjem?...puno upitnika,a ti slabo dajes podataka...
Comment
-
-
[/quoteOriginally posted by igi192Originally posted by dieselman..sad,jel' pali ili ne pali?...ako pali, kad gubi snagu?...koje greske ostaju nakon toga?...koliki je vakuum u sistemu?...koliki je pritisak turbine u voznji pod punim opterecenjem?...puno upitnika,a ti slabo dajes podataka...
ne pali vise ugasila mi se naglo u voznji i od tada je nisam mogao upaliti,zato sam pomislio bosh pumpa...bilo je vakum crijevo na turbini i jos dva koja su vukla zrak napravio sam to ali to nije razlog sto nece da upali, probao sam i da je upalim na slepanje ali ne daje znakove da hoce, nema dima nikakvog, upalim je na sprej ali se ugasi cim nestane , razveo sam providna crijeva da vidim da mi ne vuce zrak ali nije ni to, sproveo direktno gorivo na pumpu nece i nece,neznam da li sam sta zaboravio:-)),
Comment
-
-
senzor na radilici dva vakum creva,(zamenjeno) to su bile greske kad sam prvi put ocitavao, sada pokazuje da nema trenutni greski,sto me baca na kvar mehanicke prirode,sve mislim da je nesto oko goriva(nema ni dima kad vergla) , gorivo dolazi do pumpe cisto bez zraka i vraca se .ozracivao sam ga na crijevima od dizni baca gorivo u impulsima, e sad koliki je pritisak i da li moze da otvori dizne to ne znam,sta ti mislis???? ja stvarno ne znam viseOriginally posted by dieselman..valjalo bi za pocetak iscitati greske pa da idemo dalje...
Comment
-
-
auto je naglo stalo pri brzini od oko 120km/h,, samo se ugasilo!!, tada sam pomislio da je pumpa ali sam je prvo odveo na diagnostiku,pa mi je pokazala te 3 greske(senzor i vakum crijeva) koje sam napravio, e sad mi ne pokazuje nista tako da sam pomislio da je elektronika na pumpi,ortak mi je imao pumpu sa zafire 01 presla 68000km kaze da je 100% okay iz tog razloga je nisam nosio na provjeru,ne znam dali ti ovo sta govori ,ili ako imas neku listu sta bi moglo da bude ,ja ne znam vise odakle da pocnemOriginally posted by dieselman..valjalo bi za pocetak iscitati greske pa da idemo dalje...
Comment
-
-
Comment
-
-
ne mogu da otvorim sliku motora ali pumpa je ista,ako te ne mrzi mozes li mi poslati sliku na igi192@hotmail.com
Comment
-
-
..RS4,nemoj zbunjivati coveka...auto je '99 godiste i na njemu je PSG5 sistem ubrizgavanja koji ima posebno motorni kompjuter a posebno ECU za pumpu...kod tog sistema NE POSTOJI nikakav security code koji je vezan za ubrizgavanje tj. mozes staviti pumpu visokog pritiska odgovarajuceg tipa bez ikakve prethodne pripreme...
Comment
-


Comment