Problem je rešen! Od sve nauke i tehnike, turbina, senzora, ventila, aktuatora, cincilatora, kvar se sveo na obično crevo, doduše malo probušeno
Vakuum na ventilu turbine (VGT actuator) nije postojao. Ispred overboost senzora (koji izgleda da je ispravan), takodje nije postojao, a sledeća komponenta ispred je vakuum rezervoar (anti-pollution system). Na njemu se nalazi ventil koji takodje funkcioniše. Ali vakuuma nema...
Konačno, pomeranjem azbestne zaštite sa creva koje se nalazi u blizini filtra za gorivo, a ide kao vakuum crevo na anti-pollution, videlo se da je od mehaničkog trenja probušeno. Zamenjeno je impregniranim gumenim crevom i Stilu je vraćen život...
Pozdrav svima, izvinjavam se u napred sto se nisam propisno predstavio, ali imam potrebu da napisem par recenica bas na ovu temu. Naime, vozim Punto 19.JTD vec nekih 6 meseci i imao sam identican problem, auto se davi na nizim obrtajima do 2800, onda naglo povuce kao da se tek onda upali turbina! Nisam to ni primecivao dok nisam seo u drugog punta sa ovim motorom i momentalno se smorio! Elem krenuo sam sa EGR ventilom, skinuli smo dotrajali katalizator, probali pritisak turbine, chekirali creva. NISTA! Zahvaljujuci ovoj, a i nekim drugim slicnim temama dosao sam do zakljucka da bi trebalo proverili i taj "glupi" protokomer. Posto nismo uspeli da skinem portokomer sa drugarovog punta, uspeo sam da nadjem preko drugara nov protokomer na revers i da ga probam. Auto je POLETEO!!! Bukvalno nemam komentar! Kao da sam seo u tudji auto. Uspeo je i da mi se ugasi par puta u pocetku koliko jace prima gas na tim niskim obrtajima! Majstor mi kaze da mi je motor u perfektnom stanju i to me je bunilo sve vreme.
Dakle zahvaljujem virtuelnim drugarima i pre svega ovom forumu sto sam prikupio infoe o motoru o kojem pojma nisam imao dok nisam krenuo da ga vozim .....kako sam ja shvatio : EGR, Protokomer, Katalizator, Termostat i neke gluposti oko struje i elektronike su jednostavno standardna stvar na ovim automobilima. Thanx jos jednom drugari
Comment