Stilo slabo vuče na nižim obrtajima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jboban
    CBC Veteran
    • 25.09.2008
    • 117
    • Čačak

    #16
    Originally posted by Joca*KANADA*
    Lepo sam ti reko a da nisam ni pogledao auto!!!
    Jesi, Joco, nego si me sablaznio kad si rekao da je uskoro za otpis, pa nisam znao ni šta čitam

    Comment

    • jboban
      CBC Veteran
      • 25.09.2008
      • 117
      • Čačak

      #17
      Stilo slabo vuče na nižim obrtajima [rešeno]

      Problem je rešen! Od sve nauke i tehnike, turbina, senzora, ventila, aktuatora, cincilatora, kvar se sveo na obično crevo, doduše malo probušeno
      Vakuum na ventilu turbine (VGT actuator) nije postojao. Ispred overboost senzora (koji izgleda da je ispravan), takodje nije postojao, a sledeća komponenta ispred je vakuum rezervoar (anti-pollution system). Na njemu se nalazi ventil koji takodje funkcioniše. Ali vakuuma nema...
      Konačno, pomeranjem azbestne zaštite sa creva koje se nalazi u blizini filtra za gorivo, a ide kao vakuum crevo na anti-pollution, videlo se da je od mehaničkog trenja probušeno. Zamenjeno je impregniranim gumenim crevom i Stilu je vraćen život...

      Comment

      • ponk
        CBC Početnik
        • 23.09.2008
        • 1
        • Nbgd

        #18
        Re: Stilo slabo vuče na nižim obrtajima

        Pozdrav svima, izvinjavam se u napred sto se nisam propisno predstavio, ali imam potrebu da napisem par recenica bas na ovu temu. Naime, vozim Punto 19.JTD vec nekih 6 meseci i imao sam identican problem, auto se davi na nizim obrtajima do 2800, onda naglo povuce kao da se tek onda upali turbina! Nisam to ni primecivao dok nisam seo u drugog punta sa ovim motorom i momentalno se smorio! Elem krenuo sam sa EGR ventilom, skinuli smo dotrajali katalizator, probali pritisak turbine, chekirali creva. NISTA! Zahvaljujuci ovoj, a i nekim drugim slicnim temama dosao sam do zakljucka da bi trebalo proverili i taj "glupi" protokomer. Posto nismo uspeli da skinem portokomer sa drugarovog punta, uspeo sam da nadjem preko drugara nov protokomer na revers i da ga probam. Auto je POLETEO!!! Bukvalno nemam komentar! Kao da sam seo u tudji auto. Uspeo je i da mi se ugasi par puta u pocetku koliko jace prima gas na tim niskim obrtajima! Majstor mi kaze da mi je motor u perfektnom stanju i to me je bunilo sve vreme.
        Dakle zahvaljujem virtuelnim drugarima i pre svega ovom forumu sto sam prikupio infoe o motoru o kojem pojma nisam imao dok nisam krenuo da ga vozim .....kako sam ja shvatio : EGR, Protokomer, Katalizator, Termostat i neke gluposti oko struje i elektronike su jednostavno standardna stvar na ovim automobilima. Thanx jos jednom drugari

        Comment

        Working...
        X