Nisam siguran da li su to iste pumpe i da li ova moja vp 44 ima uopste mogucnost pomeranja.Ako neko zna,nek pomogne.
A sto se tice filtera goriva,nema sanse,ja na 8000 menjam ulje i sve filtere,tj filter vazduha,i uloske za ulje i gorivo.
Nije mi jasno od kuda ta "knedla" i zasto,i ne mogu da verujem da dijagnostika ne moze da to vidi.
Ja sam imao slican problem skoro na Laguni. Znaci u 1. i 2. stepenu prenosa negde izmedju 2000 i 2500 obrtaja (ne znam tacno jer nisam bas toliko obracao paznju) auto na sekund secne kao da ima neku knedlu i posle normalno nastavi sa ubrzavanjem. Ovo je izrazenije kod malo ostrijeg ubrzavanja i starta. Za ostale stepene prenosa ne mogu isto potvrditi jer sam auto kupio polovan te ga pre servisa nisam hteo mnogo voziti. na kraju se ispostavilo da je turbina imala mehanicka ostecenja pa sam morao da je remontujem.
Izgleda mi slicno kao kod mene.Vise je izrazeno kad auto umrtvim i krenem sa 1500 rpm pod punim gasom,otprilike na 2500 napravi malu knedlu,kao da mu nestane neceg,neznam vise,dal vakuma,dal goriva.Ponasa se kao da nesto iskljuci turbinu na delic sekunde,a kad se normalno ubrzava,nema toga uopste do 3000rpm,jer tu ga obicno i saltam,jer retko kad treba preko.
Hvala Vam na savetu,licno sam dobar prijatelj sa markom Gogicem,ali nije mi on pao na pamet jer znam da oni rade pumpe.Skoro smo razgovarali,pitao sam ga da li radi pumpe za ovaj motor,posto sam dobio informaciju od par ljudi da se ne rade,i da polovna kosta oko 1000 e.rekao mi je da radi,i da je remont malo skuplji nego za obicnu pumpu,i daje garanciju.Eto,mozda ova informacija moze nekom biti od koristi.Hvala jos jednom.
ja imam slican problem kod SAAB-a 9-3 2.2 TiD, 125 ks, to je vrv. isti motor kao kod Zafire i Vectre. Problem je to sto auto ide bolje sa 50% gasa nego sa 100% , sa 50% sve kako treba kao da je pod punim gasom, dok pri punom gasu secka sa ubrzanjem...... sta bi moglo tu da se desava ?
Posle duzeg vremena evo me.Problem sa knedlom jos nije resen,ali desilo se nesto drugo.Od juna do sad su mi 3 ventila za regulaciju turbine prestajala sa radom ,i posle nekog vremena pocnu da rade.Ventil definitivno nije u pitanju,jer se auto isto ponasa sa svakim.Posto su mi ljudi rekli da hoce od vlage da se to desava,a auto nema plastiku ispod,dodjemo na ideju da produzimo crevo za rasterecenje turbine na ventilu.Izveli smo ga u motorni prostor,i znate sta se desilo,knedla je nestala,a auto ide kao lud .ali sreca je kratko trajala kad je usao u safe -mode,videli smo da puni cak na 3 bara .Zakljucak:Na punjenju od 2.5 bara ima knedlu,oseca se rasterecenje jer pada na 1.8 bara,a na punjenju od 2.8 do 3 knedle nema,a dijagram pokazuje da ima vrlo malo rasterecenje.Ja stvarno vise nemam pojma sta da radim.Eto ako neko ima nesto pametno da mi kaze bicu zahvalan. .
Ovo sam slucajno uspeo da slikam u toku voznje dok smo ocitavali punjenje,knedla se desava u momentu kad kriva rasterecenja krene dole.Inace pujenje tada je bilo do 2.5 bara na momente.Kad sam uradio ono sto sam napisao u prethodnom postu,knedla je nestala,ali auto prepunjava i ulazi u safe mode.
Comment