Sad kad sam se vracao sa posla vidim da mi drzi temperaturu za koji stepen vise od uobicajene.Stanem i dospem mu litar antifriza,vratim poklopac na hladnjak i posle 10sec pipnem creva a ono kamen.Skinem crevo kopje ide u prelivnu bocu i zatvorim ga prstom ali posle 15 sekundi vise ne mogu da drzim od pritiska.Moja pretpostavka je dihtung glave.Glava je vec 3 puta skidana za 100hkm iz istog razloga i svaki put je po malo ravnjana pa me sad zanima da li ima neko ko pravi malo deblje i kvalitetne dihtunge pa da zamenim samo dihtung i teram dalje.Od ranije znam da se za taj motor rade dihtunzi u samo jednoj debljin,tako su mi rekli u prodavnicama.Druga opcija (skuplja) je da uradim drugu glavu (imam je vec u garazi) koja nikada nije nosena na obradu pa da nju stavim? Prosli put sam ovu glavu nosio kod Misica i uzeo mi je 130e a menjane su samo gumice i vodjice,sve ostalo je obradjivano,pa mi se sada ne daje toliko para.Pomozite da znam sta dalje.Hvala
Nissan CD17 problem! Glava?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Mene zanima zasto je tako cesto skidana? Hidrotest ste radili?
Da li je radjena pravilno svaki put ,znaci dihtung,srafovi,termostat,antifriz,i kontrola pumpe za vodu ili ste menjali samo dihtung?Poslednji nek ugasi svetlo
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Prvi put je skidana jer nije hteo da pali pa smo mislili kompresija ali je bilo do zazora ventila.Nastelovani ventili i vracena glava.Posle 20hkm je ponovo probio dihtung i tada je uradjena glava u Progresu ali je uradjena ocajno i ponovo je probio posle samo 10hkm.Tada je ponovo odneta na obradu kod Stanka Misica gde je ponovo ravnata,radjen hidro test,frezovani i sicovani ventili,zamenjene gumice i vodjice.Nova je i vodena pumpa i antifriz.Svaki put sam jurio deblji i jaci dihtung ali jednostavno nema da se nadje.Malo pre sam nasao oglas da rade dihtunge i nazvao sam.Kaze covek da donesem stari dihtung koji ce da oblozi bakrom i podeblja ga sa 1,4mm na 2mm (mada ne znam koliko bi trebao da bude debeo) i to bi me kostalo 6 dinara po kvadratnom cm.To bi izaslo oko 30e a nov standardni je u radnji 25e (NIPPARTS).Sta sad raditi?
Comment
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Ja sam to pravio i nisam nešto baš oduševljen sa kvalitetom i preciznošću izrade. Sve ostale da, ali za glavu više ne pravim... Isti je razlog bio, trebao deblji zbog kompresije.
Comment
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Ja ne razumem kako neko menja blok na osnovu sumnje?!
Postoje alati za sve,sve se moze istestirati i treba se testirati da bi bili sigurni da ste nasli kvar. Kad nadjes kvar onda zamenis samo potrebno i znas da se nece ponoviti,a ovako da se motor otvara svaku drugu zamenu ulja......ko da je jeftina intervencija.....
Za delove cimni M-power...ako on nema zna ko imaPoslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Jesi li svaki put stavljao NIPPARTS dihtung?
Metalni za cd17 ne postoji, a victor je jedna od losijih vaijanti za japance.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
2 puta nipparts i jednom neki kome se ne secam imena.Bas sam u bedaku.Pricao sam sa jednim mehanicarem i kaze da je radio full generalnu na taka 2 motora i da oba imaju isti problem kao ja,na 20 do 30hkm strada dihtung.
Comment
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Ja sam uradio full generalne na 200-300 takvih motora i nisam imao tih problema.
1taviti krsten dihtung PAYEN, KP ili OEM.
2:Nije tacno da ne postoje dihtunzi razlicitih debljina i nisu iste debljine dihtunga (a ni visina glave) za sva godista.
OEM 11044-D2800 (NIPPARTS- J1251000) 1,15mm za modele do 10-1988
OEM 11044-D2801 (NIPPARTS- J1251001) 1,20mm -||-
OEM 11044-D2802 (NIPPARTS- J1251002) 1,25mm za modele od 10-1988
3:Obavezno uraditi hidro test glave zbog toga sto nije redak slucaj da pukne, pogotovo ako je na autu benzincev hladnjak sa jednim redom celija.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Nissan CD17 problem! Glava?
Naravno da si u pravi,nisam generalizovao sve prodavce.Zvao sam jednu radnju i trazim dihtung glave za N13 CD17 i kazem da je glava od jednog auta,blok od drugog i sve to ubaceno u treci auto a covek zapeo da mu dam br. šasije da vidi koji mu dihtung ide.To je za mene glup covek koji zna samo ono sto mu izbaci program.
Comment
-
Comment