Nissan CD17 problem! Glava?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    Nissan CD17 problem! Glava?

    Sad kad sam se vracao sa posla vidim da mi drzi temperaturu za koji stepen vise od uobicajene.Stanem i dospem mu litar antifriza,vratim poklopac na hladnjak i posle 10sec pipnem creva a ono kamen.Skinem crevo kopje ide u prelivnu bocu i zatvorim ga prstom ali posle 15 sekundi vise ne mogu da drzim od pritiska.Moja pretpostavka je dihtung glave.Glava je vec 3 puta skidana za 100hkm iz istog razloga i svaki put je po malo ravnjana pa me sad zanima da li ima neko ko pravi malo deblje i kvalitetne dihtunge pa da zamenim samo dihtung i teram dalje.Od ranije znam da se za taj motor rade dihtunzi u samo jednoj debljin,tako su mi rekli u prodavnicama.Druga opcija (skuplja) je da uradim drugu glavu (imam je vec u garazi) koja nikada nije nosena na obradu pa da nju stavim? Prosli put sam ovu glavu nosio kod Misica i uzeo mi je 130e a menjane su samo gumice i vodjice,sve ostalo je obradjivano,pa mi se sada ne daje toliko para.Pomozite da znam sta dalje.Hvala
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Re: Nissan CD17 problem! Glava?

    Mene zanima zasto je tako cesto skidana? Hidrotest ste radili?

    Da li je radjena pravilno svaki put ,znaci dihtung,srafovi,termostat,antifriz,i kontrola pumpe za vodu ili ste menjali samo dihtung?
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #3
      Re: Nissan CD17 problem! Glava?

      Prvi put je skidana jer nije hteo da pali pa smo mislili kompresija ali je bilo do zazora ventila.Nastelovani ventili i vracena glava.Posle 20hkm je ponovo probio dihtung i tada je uradjena glava u Progresu ali je uradjena ocajno i ponovo je probio posle samo 10hkm.Tada je ponovo odneta na obradu kod Stanka Misica gde je ponovo ravnata,radjen hidro test,frezovani i sicovani ventili,zamenjene gumice i vodjice.Nova je i vodena pumpa i antifriz.Svaki put sam jurio deblji i jaci dihtung ali jednostavno nema da se nadje.Malo pre sam nasao oglas da rade dihtunge i nazvao sam.Kaze covek da donesem stari dihtung koji ce da oblozi bakrom i podeblja ga sa 1,4mm na 2mm (mada ne znam koliko bi trebao da bude debeo) i to bi me kostalo 6 dinara po kvadratnom cm.To bi izaslo oko 30e a nov standardni je u radnji 25e (NIPPARTS).Sta sad raditi?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Nissan CD17 problem! Glava?

        Ja sam to pravio i nisam nešto baš oduševljen sa kvalitetom i preciznošću izrade. Sve ostale da, ali za glavu više ne pravim... Isti je razlog bio, trebao deblji zbog kompresije.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

          #5
          Re: Nissan CD17 problem! Glava?

          Victor Reinz metalni i SRAFOVI...kao i Vernet termostat......a ne bi bilo lose da neko pregleda i blok.......
          Poslednji nek ugasi svetlo

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #6
            Re: Nissan CD17 problem! Glava?

            Zaboravih da napomenem veoma vaznu stvar a to je da je poslednji put kada je skinuta glava promenjen i blok upravo zbog sumnje da nije on u pitanju.Gde da nadjem taj metalni Victor Reinz?

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Nissan CD17 problem! Glava?

              Ja ne razumem kako neko menja blok na osnovu sumnje?!

              Postoje alati za sve,sve se moze istestirati i treba se testirati da bi bili sigurni da ste nasli kvar. Kad nadjes kvar onda zamenis samo potrebno i znas da se nece ponoviti,a ovako da se motor otvara svaku drugu zamenu ulja......ko da je jeftina intervencija.....

              Za delove cimni M-power...ako on nema zna ko ima
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #8
                Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                Blok je ionako bio los pa kad je probio dihtung uradio sam glavu i uzeo blok iz auta kome je pukao zupcasti pa je polomio glavu pa sam tako od 2 motora sklopio 1.

                Comment

                • VVLAJKO
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2008
                  • 484
                  • Nis
                  • Audi A4, Primera p12

                  #9
                  Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                  Jesi li svaki put stavljao NIPPARTS dihtung?
                  Metalni za cd17 ne postoji, a victor je jedna od losijih vaijanti za japance.
                  Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                  Homer J. Simpson

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                    2 puta nipparts i jednom neki kome se ne secam imena.Bas sam u bedaku.Pricao sam sa jednim mehanicarem i kaze da je radio full generalnu na taka 2 motora i da oba imaju isti problem kao ja,na 20 do 30hkm strada dihtung.

                    Comment

                    • VVLAJKO
                      CBC Senator XXL
                      • 23.07.2008
                      • 484
                      • Nis
                      • Audi A4, Primera p12

                      #11
                      Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                      Ja sam uradio full generalne na 200-300 takvih motora i nisam imao tih problema.

                      1taviti krsten dihtung PAYEN, KP ili OEM.

                      2:Nije tacno da ne postoje dihtunzi razlicitih debljina i nisu iste debljine dihtunga (a ni visina glave) za sva godista.

                      OEM 11044-D2800 (NIPPARTS- J1251000) 1,15mm za modele do 10-1988
                      OEM 11044-D2801 (NIPPARTS- J1251001) 1,20mm -||-
                      OEM 11044-D2802 (NIPPARTS- J1251002) 1,25mm za modele od 10-1988

                      3:Obavezno uraditi hidro test glave zbog toga sto nije redak slucaj da pukne, pogotovo ako je na autu benzincev hladnjak sa jednim redom celija.
                      Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                      Homer J. Simpson

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                        VVLAJKO svaka cast na postu.To samo znaci da prodavci u radnjama nemaju pojma.Znaci da jurim dihtung od 1,25mm.Hvala puno

                        Comment

                        • gorans
                          CBC Senator XXL
                          • 09.03.2010
                          • 1525
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                          Nasao sam Payen 1,2mm i Nipparts 1,25mm.Oba su po 1600din.Sta uzeti?

                          Comment

                          • JAPANX
                            CBC Senator XXL
                            • 10.08.2006
                            • 2159
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                            Originally posted by gorans
                            To samo znaci da prodavci u radnjama nemaju pojma.
                            sve zavisi gde i sta kupujes..

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Nissan CD17 problem! Glava?

                              Naravno da si u pravi,nisam generalizovao sve prodavce.Zvao sam jednu radnju i trazim dihtung glave za N13 CD17 i kazem da je glava od jednog auta,blok od drugog i sve to ubaceno u treci auto a covek zapeo da mu dam br. šasije da vidi koji mu dihtung ide.To je za mene glup covek koji zna samo ono sto mu izbaci program.

                              Comment

                              Working...
                              X