U pitanju je novi Bravo, 1.9MJT/120KS, 2007., 112000km. Vrlo cesto po davanju kontakta el-ventil kontrole geometrije turbine (nalazi se iza hladnjaka) pocinje da pisti i vibrira. Pistanje i vibracije se nastavljaju i po startovanju motora.
U toku voznje nisam primetio nikakve probleme sa ubrzanjem ili slicno, niti se pale "lampice" greske, auto ne ulazi u "safe mode"...
Da li neko ima ideju sta moze biti problem i da li moze imati negativnog uticaja na turbinu?
Svakako za par dana idem na redovni servis, ali me do tada zanimaju ideje i saveti - da ne bude kupi drugi, a problem ostane...
U toku voznje nisam primetio nikakve probleme sa ubrzanjem ili slicno, niti se pale "lampice" greske, auto ne ulazi u "safe mode"...
Da li neko ima ideju sta moze biti problem i da li moze imati negativnog uticaja na turbinu?
Svakako za par dana idem na redovni servis, ali me do tada zanimaju ideje i saveti - da ne bude kupi drugi, a problem ostane...
Comment