Motori bez plivajućeg zamajca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #46
    Usteda na kvalitetu menjaca. Menjac moze da se napravi da izdrzi udarne pikove motora

    na niskim obrtajima ali je izrada skuplja. Kamioni nemaju plivajuci a menjaci ne crkavaju.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #47
      Vectra 2.0DI nema a za DTI nisam siguran...
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • The Punisher
        CBC Senator XXL
        • 01.03.2006
        • 503
        • Beograd Wozhdovatz
        • Ford Taunus TC1

        #48
        Nista od tog spiska automobila bez plivajuceg....
        https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

        Comment

        • ragazzoni
          CBC Senator XXL
          • 24.02.2009
          • 774
          • Obrenovac i okolina
          • Opel Omega 2.0i-16v

          #49
          600 000 000 ljudi na zemaljskoj kugli, živi od auto i kamionske industrije. Da li je moguće napraviti jak menjač, da i to na dva načina, povećanjem mase elemenata ili primenom novih materijala. Sve košta, pa ne vidim da smo mi sa 1000000 nezaposlenih i prosečnom platom onih koji rade 400e, baš neka ciljna grupa, kao i da smo baš mi motor koji pokraće svet u naučno tehnološko tehničkom smislu. Mi ipak tu i tamo od auta koristimo izdrndana vozila zapada, kojima je Srbija zadnja pošta. Nemojmo suditi da li treba ovo ili ono, ako smo za STARO DOBRO, onda nismo trebali otići dalje od FIĆE, OPEL OLIMPIJE ILI TRISTAĆA. Nije nam trebala ni klima ni pojas ni air bag. Ovde kad ti OZ proglasi totalnu štetu na vozilu, to znači da je našao finansijski kompromis, a na zapadu to znači da je vozilo toliko oštećeno da nikad ne može biti bezbedno za upotrebu i kao takvo se ne može nikad registrovati. Ko misli da nema nikakve razlike u vožnji izmedju plivajućeg i obićnog zamajca, neka na istom tipu vozila vozi sa plivajućim zamajcem, pa neka ga fiksira, izvari i balansira, pa vozi. Voleo bih da se jave oni koji to urade da vidimo da li će se nešto neobično javljati, brujati, zvoniti....... Isti motori u razlicitim vozilima, najčešće i nisu toliko isti, od softvera, pa nadalje.
          ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
          Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

          Comment

          • 2Busy
            CBC Član
            • 19.12.2010
            • 44
            • Novi Sad

            #50
            Škoda Fabia 1.9 TDI PD (101KS) ATD,da li ima plivajući?
            Izvinjavam se što vadim temu iz naftalina.

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #51
              ATD treba da ima obican. Koje je godiste?

              Comment

              • 2Busy
                CBC Član
                • 19.12.2010
                • 44
                • Novi Sad

                #52
                2004. modelna 2003.

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  #53
                  Bez plivajuceg je,sad proverih ponovo.

                  Comment

                  • SeymourSkinner
                    CBC Početnik
                    • 26.09.2014
                    • 1
                    • Beograd
                    • Vectra C 2.0 DTi 101

                    #54
                    Ja sam imao na mom bivšem autu Focus 1.8TDCi taj peh da mi strada plivajući zamajac. Šatro prešao 100.000km, nisam ni smeo da proveravam koliko je pregazio taj motor, mada imao je 4god. kada su ga preprodavci uvezli iz Nemačke(auto sam nasledio i "pametnjakovići" tj. članovi moje porodice su odabrali kantu od auta). Na uzbrdici, četvoro u autu, pun gepek! Prasak se čuo i sledeće sto se desilo je da sam morao da ga odvezem na zamenu seta kvačila sa p.zamajcem. Nov me je koštao oko 600e, ne sećam se tačne cifre. Poenta ove priče je da za motor od 115ks, koji udara menjač i sa zamajcem, mora da se koristi neki "upijač". A vreme automobila sa tim zamajcem tek dolazi... Vektru koju sada imam, sam uz pomoć prijatelja uvezao iz Nemačke i uz servisnu knjižicu znam šta je, a šta nije radjeno(savršen mehanički i limarijski). Imala je zamenu p. zamajca na 160.000(mrzi me da odem do auta i pročitam tačnu kilometražu). Sada je na satu ~220.000km i uz moju laganu vožnju i izbegavanje teškog tovara, mislim da će trajati još dosta! Samo treba paziti pri kupovini i uspeh je zagarantovan

                    Comment

                    • nikaragva
                      CBC Senator XXL
                      • 03.06.2008
                      • 521
                      • B. Palanka
                      • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                      #55
                      Meni je npr. pre stradao zamajac, nego kvacilo.

                      Comment

                      Working...
                      X