turbina na turbo dizelu 1,5 dCi kod LOGANA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #16
    Originally posted by sw.brick
    to ti je isto, glava i karter su direktno povezani.
    Preko klipova, klipnjaca i radilice?
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #17
      ..pitam se,kud li ode ono ulje kad podmaze bregastu?...mozda se odlaze u kontejnere pa posle voznje prosipa u karter :-) ?

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #18
        da...ali moras da izvadis sipku za ulje pa da uzmes levak pa da ga sipas...
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          @prolupator-
          ne vec preko ogromnih supljih kanala koji povezuju prostor u glavi sa prostorom u karteru.
          ceo motor unutra je jedan prostor, jedna zapremina na istom pritisku (potpritisku) pa je potpuno svejedno gde je izvucen prikljucak za usis para.
          to se obicno radi na gornjem delu jer zagrejane pare su lakse pa prirodnom cirkulacijom (uzgonom) idu nagore i lakse ih je prikupiti a tokom tom procesa se i hlade pa deo pretovri u kondenzat uljna para- ulje. samo se sliva nazad u karter i time manje opterecuje sistem u**** para.

          u principu svejedno je gde, samo je vazno da sistem recirkulacije nije nikada zacepljen.
          ako se zacepi, u karteru (i glavi) nastaje nadpritisak, i posledicno teznja ulja da napusti motor bilo kroz semeringe, kroz ravne dihtunge, kroz cep za dolivanje ulja, itd gde pritisak "pronadje" mesto najmanjeg otpora.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #20
            Ma znam, ali moram malo da te zezam da ne ostanes nedorecen
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • laki955
              CBC Član
              • 30.10.2007
              • 11
              • Vozdovac

              #21
              Ma sve mi je to sada jasnije sto se uljnih para tice i gde one zavrsavaju na kraju, ali se pitam kada bi ja to crevo od uljnih para (iberlafa) skinuo sa ulaza u kompresor, da li bi se onda pojavljivalo to ulje i mastilo prostor oko turbopunjaca ili se ulje pojavljuje iz same turbine iz njenog lezaja koji motorno ulje hladi i podmazuje.
              Da li bi bilo dobro za turbo punjac da ostane bez tih uljnih para koje on prosledjuje u usis motora?
              Da li se sam kompresor brze zaprlja od tih uljnih para, jer je vec zachadjen od gasova iz izduvnog sistema koji kod ovih DCI motora u 60 posto obima se povracaju u kompresor i ubacuju ponovo u prostor sagoravanja zbog ekologije i strogih propisa.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                aaa, pa znas da se uvek upecam evo stace u jedan red hh
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • laki955
                  CBC Član
                  • 30.10.2007
                  • 11
                  • Vozdovac

                  #23
                  Zamolio bih sw.brick -a da mi odgovori na moja pitanja u vezi turbine jer vidim da dosta dobro poznaje problematiku. Hvala

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    selni koja se tu nalazi i koja mozda nije najbolje stegnuta
                    proveri.
                    inace normalna pojava tragova ulja, ali ne sme da curka samo onako malo da zamasti.

                    proveri na jos nekom autu sa istim motorom kakvo je stanje, radi poredjenja.
                    o samom motor ili tom Renou ne znam nista detaljnije.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #25
                      Ako se turbina totalno zamasti, pa cak pocne da gubi ulje izmedju 2 zamene, pravo u servis na reklamaciju...
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • laki955
                        CBC Član
                        • 30.10.2007
                        • 11
                        • Vozdovac

                        #26
                        Praticu stanje dalje i reagovacu ako ulje pocne da kaplje mnogo, odnosno reklamiracu u servisu.
                        Puno hvala na odgovorima svim ucesnicima u diskusiji.

                        Comment

                        • NickRP
                          CBC Senator
                          • 19.10.2005
                          • 263
                          • Serbia - Germany

                          #27
                          Inace, turbina se podmazuje posebnim dovodom ulja pod pritiskom, i iberlauf nema veze sa tim. Sto se turba tice, ti slobodno mozes da iskopcas iberlauf i otvor na usisnom delu kompresora zacepis - turbu nece biti nista.

                          Ja ne znam kako je trimovan kompjuter, ali postoji mogucnost da ti ovo izazove neke druge probleme u radu.

                          Ne znam ni kako je postavljen IC kod tvog auta, ali ukoliko je jedan od prikljucaka ispod nivoa turba, mozes da skines crevo sa nizeg prikljucka ICa, pogledas koliko je bilo ulja u njemu, isbacis to ulje napolje, vratis crevo i vozis se neko vreme... i pogledas posle recimo 1000km da li se nakupila opet neka kolicina ulja... ako jeste, ne valja turbo... ali ne mogu da ti kazem za tvoj motor kolika je ta kolicina...

                          Pozdrav,
                          Nikola

                          Comment

                          • laki955
                            CBC Član
                            • 30.10.2007
                            • 11
                            • Vozdovac

                            #28
                            Da, Nikola logicno razmisljas, ali se meni IC nalazi dosta vise od kompresora i ne mogu to da primenim. Sada sam sve obrisao i skinuo masnocu sa komoresora i praticu stanje. Ne bih da bilo sta radim sam jer se auto nalazi jos pod garancijom, ali strahujem da ce me ovo pratiti i nadalje.

                            U servisu su pogledali i rekli da pratim situaciju da li se pogorsava i oni smatraju da je to za sada u granicama tolerancije za ove DCI motore.

                            Comment

                            • subic
                              CBC Početnik
                              • 26.11.2007
                              • 8
                              • NS

                              #29
                              Čitao sam u nekim novinama da je bitno da prijaviš servisu da nešto nije u redu, uzmi pismeno da je konstatovano da vlaži ulje na tom delu, pa ako ti ode ubrzo posle garancije da moraju da ti zamene.

                              Comment

                              • laki955
                                CBC Član
                                • 30.10.2007
                                • 11
                                • Vozdovac

                                #30
                                Originally posted by subic
                                Čitao sam u nekim novinama da je bitno da prijaviš servisu da nešto nije u redu, uzmi pismeno da je konstatovano da vlaži ulje na tom delu, pa ako ti ode ubrzo posle garancije da moraju da ti zamene.
                                Bio sam juce u servisu "HIT auto" kod Starog sajmista i reklamirao sam ovaj problem sa masnom turbinom. Odvezli su auto u halu i rekli da cekam u salonu servisa. Posle jedan sat dovezli su auto i rekli da su sve pregledali i da je sve u redu. Na moje pitanje da mi daju potvrdu da sam prijavio zamascenu turbinu i da nisu nista radili oko nje , samo su mi rekli da je auto ispravan i da ne mogu nista napismeno da mi daju jer je navodno ta masnoca normalna za SVAKI DCI TURBO RENAULT MOTOR. E...sad sta dalje raditi ni sam ne znam. Inace kada sam stigao kuci primetio sam da mi nedostaju sve 4 kapice ventila tockova i time su potvrdili tezu da je ovaj servis na "dobrom glasu".

                                Comment

                                Working...
                                X