Da li je normalno da Tdi dimi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #46
    Ima bitne razlike.

    Ja mislim da se uopste ne radi o isparenjima vec o produktima sagorevanja produvanim u karter usled velikog pritiska u cilindrima nastalog usled kompresije, turbine i zazora.

    Dim uopste ne nastaje usled sagorevanja ulja vec nafte sto i objasnjava zasto motor duva a ne trosi ulje.

    Ja i dalje mislim da je ovo sasvim normalno.


    Ajde vi koji zastupate teoriju isparenja malo pojasnite koji se procesi odvijaju prilikom nastanka istih?

    Ubedite me logikom i uzrocno posledicnim vezama umesto- citiram:

    Pod isparenjem ima logike podrazumevati trenutno oslobadjanje dima po otvaranju cepa, ajd jedno 2-3 sekunde.

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #47
      Termin "isparenja" uzeo sam uslovno jer ono što se vidi definitivno ne bih mogao nazvati "dim"!
      Kada mi ljudi kojima je to posao kažu da je ok, sklon sam da u to verujem, tim pre što sam neke "stvari" i sam video!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        Po mirisu toga sto izlazi bilo da su isparenja ili dim je jako lako utvrditi sta je ustvari. Narocitno kad je ulje novo.
        Sta mislite koliko "toga" ima kad se auto vozi kad ima i na leru?
        Bez namere da kazem da li je to dobro ili lose i sta je uzrok.
        Ako strucnjaci kazu da je to normalno, onda je normalno i gotovo.
        Rezultati merenja kompresije su uglavnom jedino merodavni kad je stanje motora u pitanju. To valjda znamo.
        Ne mesajte to sa klasicnim duvanjem na iberlauf.

        Comment

        • jevtic
          CBC Senator XXL
          • 26.11.2006
          • 729
          • beograd

          #49
          type-r ne mora "para" da bude bele boje. para ne mora da bude samo od vode, zar ne? takođe ni dim ne mora da bude samo crn. dodaš mu malo nekih soli i može biti crven, žut ili bilo koje druge boje.



          inače danas sam malo zgazio auto da ga dovedem do neke propisne temperature i otvorio sam čep i prve 2-3 sekunde izašlo je dosta dima i onda je nastavilo da izlazi po malo. na meraču nije bilo dima (ili makar nisam video). dim nisam mirisao pa ne mogu da tvrdim da li je od ulja ili nečeg drugog. inače ja sam prvi vlasnik motor prešao oko 120k . nisam ovo proveravao ranije.
          ex - fabia 1.9 tdi
          golf 2.0 tfsi

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            On to uzima, bez pogovora kao znak istrosenosti motora, i kaze da se po definiciji pocinje da javlja kad auto predje 100000km. i da prati semu, sto vise km, to vise dima!
            to svako (ko iole zna ista o motorima) uzima bez pogovora, prosto cienjenicno stanje.
            vec objasnjeno, zasto.
            objasnjeno i poreklo koje ne zavidi od marke, modela, nalepnice, kilometraze (stvarne ili fiktivne) vec prosto posledica konkretnog stanja potrosenosti 1 konkretnog motora.

            ako je tvoj Golf koga si prodao dimio "bas bas" kako ti kazes, ma znas i sam, sada

            pri svemu treba jasno razlikovati boju dima, razlicita je boja gasova od sagorevanja od boje dima poreklom iz ulja.

            ovde je prica samo o gasovima sagorevanje koji cure iz komore sagorevanja u karter.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              da li je normalno da na cep za dolivanje ili recimo iber duva odredjena kolicina (konstantna) vazduha koja nastaje od pokretnih delova motora
              ne, apsolutno nikakvo duvanje nije normalno.
              svako duvanje, je pokazatelj potrosenosti (samo zavisi u kom obimu) mehanickih sklopova motora.

              na tim mestima, treba kod ispravnog motora da postoji u****vanje, blagi potpritisak, nikako natpritisak/ duvanje.
              (karter motora je povezan na usisnu granu, radi u****vanja uljnih para, i stoga je potpritisak kod mehanicki korektnog motora).

              pokretni delovi motora unutar kartera, ne stvaraju "duvanje" vec curenje iz kompresionog prostora.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • goksi_mangas
                CBC Član
                • 18.05.2008
                • 14
                • Beograd

                #52
                Ja imam audi A4 1.9 TDI i kada otvorim poklopac nema dima nimalo ali prska ulje, na meracu isto tako nema dima. Ovo je testirano kada je auto hladan i zagrejan samo sto kada je hladan neprska ulje.
                Primetnu kolicina dima imam jedino na auspuhu i to se najvise vidi nocu kada idem i dam gas do daske. Za sada nisam primetio neku znacajniju potrosnju ulja. Ovaj dim iz auspuha pokusacu da sredim ciscenjem usisne grane, ERG ventila i dizni mada mislim da je to normalno za dizele.
                Iz price taksista TDI prelaze po 400-500000, ako je ovo tacno imam ja jos da se vozim i vozim. Da se meni pojavi dim ja se nebih brinuo dok auto vuce i potroslja ulja i goriva u normali.

                Comment

                Working...
                X