Ima bitne razlike.
Ja mislim da se uopste ne radi o isparenjima vec o produktima sagorevanja produvanim u karter usled velikog pritiska u cilindrima nastalog usled kompresije, turbine i zazora.
Dim uopste ne nastaje usled sagorevanja ulja vec nafte sto i objasnjava zasto motor duva a ne trosi ulje.
Ja i dalje mislim da je ovo sasvim normalno.
Ajde vi koji zastupate teoriju isparenja malo pojasnite koji se procesi odvijaju prilikom nastanka istih?
Ubedite me logikom i uzrocno posledicnim vezama umesto- citiram:
Pod isparenjem ima logike podrazumevati trenutno oslobadjanje dima po otvaranju cepa, ajd jedno 2-3 sekunde.
Ja mislim da se uopste ne radi o isparenjima vec o produktima sagorevanja produvanim u karter usled velikog pritiska u cilindrima nastalog usled kompresije, turbine i zazora.
Dim uopste ne nastaje usled sagorevanja ulja vec nafte sto i objasnjava zasto motor duva a ne trosi ulje.
Ja i dalje mislim da je ovo sasvim normalno.
Ajde vi koji zastupate teoriju isparenja malo pojasnite koji se procesi odvijaju prilikom nastanka istih?
Ubedite me logikom i uzrocno posledicnim vezama umesto- citiram:
Pod isparenjem ima logike podrazumevati trenutno oslobadjanje dima po otvaranju cepa, ajd jedno 2-3 sekunde.
Comment