PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sigtran
    CBC Član
    • 04.04.2008
    • 92
    • Beograd
    • BMW 525i M (E39)

    #16
    Originally posted by dachakg
    Ima li Peugeot 307 1.4 HDI FAP filter?
    NEMA. Imaju ga samo 1.6HDI 110ks, 2.0HDI 107(110)KS i 136KS.

    Comment

    • dachakg
      CBC Član
      • 23.11.2008
      • 34
      • kragujevac

      #17
      Uf,vec mi je lakse!!! 1.4HDI ZAKON!

      Comment

      • maliomladinac
        CBC Senator XXL
        • 21.11.2008
        • 995
        • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

        #18
        Nista strasno sto nece preko 3000rpm,samo ti je nestalo tecnosti tj aditiva. Idi u Vitro Group i kupi 4.5l aditiva sa sve opremom za dolivanje za 16.000din! Mozes i sam da dolijes ali treba ti dizalica jer auto mora da bude na visini. Nije preporucljivo sipati aditive od kamiona jer nisu ni slicni. Vise majstora mi je to reklo. Ako hoces imam ja majstora sa dijagnostikom koji ce ti posle dolivanja resetovati bord comp, i sve to za 3000din...Javi se na pp ako nisi resio problem

        If i was awake, i would think it was a dream!

        Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
        061/665-94-23

        Comment

        • BioSQUAD
          CBC Član
          • 21.09.2008
          • 58
          • Presevo

          #19
          A kako moze da se proveri jel sve OK sa FAP filterom i aditivom?

          Comment

          • maliomladinac
            CBC Senator XXL
            • 21.11.2008
            • 995
            • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

            #20
            Fap filter moze lako da se otvori i pogleda u njegove kanale da li su zacepljeni ili ne,a da se proveri da li ima dovoljno aditiva treba opet da se dize auto i skida poseban rezervoar u kome on stoji i od prilike da se odredi koliko ga ima...Od prilike 4L aditiva staju u svaki pezo i traju po od prilike 180.000km. Kad se dolije aditiv bord comp mora da se restartuje da bi nastavio da broji kilometrazu jer on tako zna koliko aditiva ima. U sustini fap filter se cisti na nekih 200.000km cisto radi preventive,da se nedesi ono sto i meni na 807-ici ali retko ko u srbiji zna to da radi.

            If i was awake, i would think it was a dream!

            Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
            061/665-94-23

            Comment

            • maliomladinac
              CBC Senator XXL
              • 21.11.2008
              • 995
              • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

              #21
              U slucaju da dodje do potpunog zacepljenja FAP filtera kao u mom slucaju onda pocinju da izbijaju dihtunzi a ako se ODMAH to nepopravi onda dolazi do krivljenja izduvne grane kao i do dolazenja cestica u turbinu,jer je filter zacepljen pa one izbijaju gde stignu...To nije stvar za zezanje. Moze ozbiljno da osteti auto ako se ne odrzava redovno.

              If i was awake, i would think it was a dream!

              Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
              061/665-94-23

              Comment

              • Sigtran
                CBC Član
                • 04.04.2008
                • 92
                • Beograd
                • BMW 525i M (E39)

                #22
                Sva sreća pa postoji senzor pritiska pre i posle FAP-a, pomoću koga kompjuter može da shvati da FAP blokiran i izbaci poruku "unblock diesel filter" i pritom ograniči motor na 2500rpm, što je obično dovoljno da vlasnik shvati da je stvar ozbiljna i otera auto u servis...

                Ukoliko se auto održava po planu održavanja ovo se verovatno nikad neće desiti, ali može lako ako je bivši vlasnik bio bezobrazan i planirajući da će uskoro prodati auto nije uložio 150-200e u dolivanje aditiva već je samo "resetovao kompjuter", a vama namerno uvalio kosku za koju ćete saznati posle samo par stotina ili u najboljem slučaju hiljadu-dve kilometara u obliku gore navedene poruke...

                Comment

                • maliomladinac
                  CBC Senator XXL
                  • 21.11.2008
                  • 995
                  • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                  #23
                  Ja sam imao problema sa FAP-om jer mi je auto chipovao predhodbni vlasnik i nista nije fabricko samim tim zahteva posebnu paznju. Auto od 1.8 tona ide kao da ima 800 kilograma... Zavisi da li je nesto cackano oko bord comp-a. Dobro si napisao to za unblock diesel filter samo sto se meni to nije pojavljivalo jer je error log iskljucen bio na mom autu...

                  If i was awake, i would think it was a dream!

                  Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                  061/665-94-23

                  Comment

                  • blue devils
                    CBC Početnik
                    • 14.04.2008
                    • 9
                    • Repubika Srpska-Modriča

                    #24
                    Pumpa i Rezervoar za aditiv na 307-ici !!!

                    E ovako imam problem,a to ej da mi je riknula pumpa i rezervoar za aditiv na peugeotu !!!

                    Moze li mi ko reci kolika je cena tih delova i gde se mogu naci u Srbiji ili BiH ???
                    Ovdeu mom servisu mi traze za to sve da mi promene oko 500E!! da li je to mnogo i da li se moze gde ti delovi naci jeftinije ?!?!?

                    Unapred havala za sve odgovore!!!

                    Comment

                    • maliomladinac
                      CBC Senator XXL
                      • 21.11.2008
                      • 995
                      • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                      #25
                      Re: Pumpa i Rezervoar za aditiv na 307-ici !!!

                      Za pumpu ti ne znam reci ali aditiv imas da uzmes u Vitro Grupu za 16.000din 4.5L sa svom opremom za sipanje.

                      If i was awake, i would think it was a dream!

                      Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                      061/665-94-23

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #26
                        Re: Pumpa i Rezervoar za aditiv na 307-ici !!!

                        znam da tju u najmanju ruku da ispadnem smeshan ..
                        ali moram da pitam.
                        jel se vas dvojica zezate sa tim ciframa ?
                        kaka je to technost koja koshta 16 000 dinara ? ..
                        ili ta posuda sa nekom pumpom koja koshta 500 evra..
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • maliomladinac
                          CBC Senator XXL
                          • 21.11.2008
                          • 995
                          • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                          #27
                          Re: Pumpa i Rezervoar za aditiv na 307-ici !!!

                          Ista tecnost koja u Veranu kosta oko 500e kosta 200e u Vitro Grupu. Trazis aditiv za FAP filter za C8. Na ambalazi imas znakove Peigeot-a i Citroen-a. Identicna je tecnost,potvrdilo mi je to vise servisa. To ti je posebna vrsta nafte koja kad se pomeri otvaranje ventila menja izduvne gasove tj njihovu temperaturu na nekih 550-600 stepeni celzijusa. Ta posuda ti se nalazi ispod automobila, blizu rezervoara za gorivo i svaki put kad sipas gorivo u auto on dolije malo tog aditiva u rezervoar radi regeneracije FAP filtera. U 807 staje knap 4 litre i to traje oko 180.000 km. Nadam se da sam dobro objasnio...

                          If i was awake, i would think it was a dream!

                          Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                          061/665-94-23

                          Comment

                          • dachshulz
                            CBC Član
                            • 08.06.2008
                            • 18
                            • Su

                            #28
                            Re: PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter !?

                            Drage kolege,

                            moram da vratim ovu temu sa filterom opet u vrh. Juce sam oterao auto sa problemom antipolution faults i ESP/ASR ne radi kod majstora. Odmah sam mu skrenuo paznju na FAP filter a on kaze da je to jedan deo zablude kod ovih masina. Kaze: "Ocisticu ti EGR (eger) filter, eventualno ga zameniti polovnim, zameniti vakum pumpu jer ona pusta ulje i zaprljava sistem. Nakon toga ce auto da ide i dajem 100 % godisnju garanciju". Da podsetim, auto je uz opisane greske blokiran na 2700 obrtaja i ide kao fica.

                            Sta kazete?

                            Comment

                            • bugarin
                              CBC Član
                              • 04.06.2008
                              • 75
                              • Pozarevac

                              #29
                              Re: PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter !?

                              Nije nemoguce da EGR pravi probleme ali ako je aditiv to se najlakse proveri,neznam zasto nagadja.
                              Javi sta je majstor uradio,da li je bio u pravu ili ne.Ono sto ja znam je da auto kad ostane bez aditiva blokira obrtaje motora bas u tom rasponu od 2500-3000RPM.

                              Comment

                              • dachshulz
                                CBC Član
                                • 08.06.2008
                                • 18
                                • Su

                                #30
                                Re: PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter !?

                                Podelio bih sa vama trenutnu situaciju (vidi gore).

                                Zamenio sam i pumpu i kojekakva creva i sad se auto do 130 km/h ponasa fantasticno. Preko te brzine moze da gura 10 ili 20 km i onda se opet popali sve zivo i blokira po oprobanom metodu na 2700 obrtaja. Stanem, "restartujem" i sve ispocetka.

                                Kako ovo naravno nema smisla odem opet na dijagnostiku i ovaj mi sad kaze da turbina ne dobija dovoljno pritiska i da zbog toga pali ESP/ASR i blokira obrtaje. Sad je opet kod majstora gde nekim instrumentima meri pritisak i menja creva.

                                Do sad prvi deo platio 220 EUR, danas cekam koliko jos! Moj kum ovo zove hodočašće - hodam i častim

                                Sta kazete?

                                Comment

                                Working...
                                X