Zanima me koji podizaci stakla idu na yugo
Podizaci stakla za automobile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
El.stakla Yugo
Na stari tip (onaj sa "leptir" staklom) vrlo lepo su pasovali motori od fiat132.
Bude kao fabrički i staklo ima korektan hod (na dole do kraja)
Novi tip je malo teza izvedba,a može se koristiti neki od univerzalnih kompleta ,kod nas preovladjuje Italijanski "Spal" i sl....
Pozdrav!
BP
***********
Comment
-
-
Kod nas je na trzistu bila jedno vreme pre nekih 10-15 godina univerzalna varijanta u slim izvodbi, koja se naticala spolja na samu osovinu.
Fixirala se na tapacirung i funkcionisala je besprekorno?
Mozda?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
E ja sam imao to sto boost spominje na staroj 3 dobro radi i lako se ugradjuje. Samo neznam gde bi to sad mogao da nadjes.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hehe.. brick.. nije stvar u izboru vrste mehanizma vec u konstrukciji samog.
I kod mene je sa "nekom chudnom sajlom""sumnjivog kvaliteta i izvodbe"
pa radi 2 decenije bez problema.
Mehanizam makazica, secam se kad sam dosao 1985 u Svedsku, da sam odma popravljao tipu na MB 500S modelu, starom samo 4 meseca
Vreme za servis je bilo dugo cekanje dela koji nisu ni imali u MB Sweden, a tip Sved je hteo auto odmah da ima odradjeno.
Prozor je ostao napola otvoren , ni tamo ni vamo, a greska se ispostavila da je jedan od srafova M6 koji su drzali ceo mehanizam makaza otpustio i glava srava podletela medju makaze
Intervencija koju sam izveo je trajala 3 sata (skidanje tapacirunga sa paznjom da se neosteti, i secam se da mi je covek platio (chastio) pola mesechne plate u to vreme, i to na crno
Tako da, kad je rec o mehanizmu , stvar je obicno vise vezana za izvodbu nego li za vrstu tehnichkog resenja.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by vujkeCime namazati sajlu da ne pisti prilikom rada?
@ Boost: Hehe, josh jednoj meci (500SL) je ostao prozor otvoren u sred zime u Sloveniji (neke '97 godine). Bilo je interesantno videti takav skup auto sa sve kesama i braon trakom (tipa Boolero) koje leprshaju sa vozacheve strane!
Comment
-
-
Ne preporucujem kupovinu i ugradnju tih Yugovih fabrickih podizaca.
Znam mali milion slucajeva da su se pokvarili posle par nedelja koriscenja.
I ti iz 132 pasuju, ali nisam siguran, mislim da su cak u pitanju zadnji podizaci, da prednji ne mogu da se upasuju bez prerade tapacirunga... Kazem vam, nisam siguran...
Comment
-
-
El. stakla
Boost ima pravo za "onu" varijantu,bila je firme "Silikon",njihovi su alarmi radili i ti dodatni urdjaji radili odlicno,a pojedini rade besprekorno jos uvek...
Znam par primera :-)
A ovo iz 132-ne koristi se ceo mehanizam,nego samo motor,koji se uz ne velike prepravke montira na originalni podizač,a motor je bosch-ov,masivan,mogao bi da anlasuje motor od 250 ccm *ladno :-)
Pozdrav svima!
Boki
******
Comment
-
-
Sve o električnim podizačima stakala
U pitanju je elektro motor jednosmerne struje za elektro-podizace stakala sa Fiata Ardjente, problem je u tome sto u jednom smeru (spustanju prozora) vrti odlicno sa puno snage a u suprotnom (prilikom podizanja) vrlo sporo pa nekad cak i stane na pola podizanja. Cetkice su ok, biksna i lezaj ok, klizaci na podizacima u redu, puz podmazan, rotor se lako okrece....
Kako bih mogao da mu zamenim smer okretanja rotora , mogu li okretanjem magneta u statoru, jer da bar teze okrece kad spusta staklo i pod teretom stakla bi islo ok, ovako ne valja...
Jos da kazem da su podizaci ugradjeni u yugica i jedan radi besprekorno a ovaj drugi 'trokira'
Comment
-
-
Opterecenje raste sa podizanjem, cisto tezina stakla ima odmagajucu ulogu pri podiznju, znas G sile
Pogledaj gde je postavljen silveroxid otpornik za ogranicenje struje i ocisti kontakte.
Tu je kao redikcija snage pri opterecenju. Zna da bude nasprican sloj silveroxida na staklenu plocicu, cesto u dnu motora pri donjem lezaju.
Ako ga nema tu , negde je u instalaciji.
Uglavnom , mora da ga ima da bi se izbegao rizik odsecanja prstijuAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment