Podizaci stakla za automobile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo 1.6 Tempra
    CBC Član
    • 23.01.2005
    • 26

    Podizaci stakla za automobile

    Zanima me koji podizaci stakla idu na yugo
    NARONJACI ZAUVJEK ZIVE
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Podizac stakla Elektro komponenta!!!!!
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      El.stakla Yugo

      Na stari tip (onaj sa "leptir" staklom) vrlo lepo su pasovali motori od fiat132.
      Bude kao fabrički i staklo ima korektan hod (na dole do kraja)
      Novi tip je malo teza izvedba,a može se koristiti neki od univerzalnih kompleta ,kod nas preovladjuje Italijanski "Spal" i sl....
      Pozdrav!
      BP
      ***********

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Kod nas je na trzistu bila jedno vreme pre nekih 10-15 godina univerzalna varijanta u slim izvodbi, koja se naticala spolja na samu osovinu.
        Fixirala se na tapacirung i funkcionisala je besprekorno?
        Mozda?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          E ja sam imao to sto boost spominje na staroj 3 dobro radi i lako se ugradjuje. Samo neznam gde bi to sad mogao da nadjes.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            a sto ne kupiti fabricki set za ugradnju, full kit sa svim komponentana bas predvidjen za Juga. bilo ga je po radnjama, recimo AP Sport sam vidjao ranije u prolazu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • vujke
              Admin
              • 29.09.2004
              • 1673
              • Mladenovac
              • Daewoo Lanos 1.5SX

              #7
              Cime namazati sajlu da ne pisti prilikom rada?
              while(!asleep()) {sheep++;}

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                sajlu?
                ne znam, kod mene je mahanizam sa "makazicama". niti se podmazuje, niti skripi, niti ima sajlu, besprekorno radi po nekoliko decenija.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Hehe.. brick.. nije stvar u izboru vrste mehanizma vec u konstrukciji samog.
                  I kod mene je sa "nekom chudnom sajlom" "sumnjivog kvaliteta i izvodbe" pa radi 2 decenije bez problema.

                  Mehanizam makazica, secam se kad sam dosao 1985 u Svedsku, da sam odma popravljao tipu na MB 500S modelu, starom samo 4 meseca
                  Vreme za servis je bilo dugo cekanje dela koji nisu ni imali u MB Sweden, a tip Sved je hteo auto odmah da ima odradjeno.

                  Prozor je ostao napola otvoren , ni tamo ni vamo, a greska se ispostavila da je jedan od srafova M6 koji su drzali ceo mehanizam makaza otpustio i glava srava podletela medju makaze

                  Intervencija koju sam izveo je trajala 3 sata (skidanje tapacirunga sa paznjom da se neosteti, i secam se da mi je covek platio (chastio) pola mesechne plate u to vreme, i to na crno

                  Tako da, kad je rec o mehanizmu , stvar je obicno vise vezana za izvodbu nego li za vrstu tehnichkog resenja.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Originally posted by vujke
                    Cime namazati sajlu da ne pisti prilikom rada?
                    Ja sam to reshavao sa grafitnom mashcu.

                    @ Boost: Hehe, josh jednoj meci (500SL) je ostao prozor otvoren u sred zime u Sloveniji (neke '97 godine). Bilo je interesantno videti takav skup auto sa sve kesama i braon trakom (tipa Boolero ) koje leprshaju sa vozacheve strane!
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #11
                      Ne preporucujem kupovinu i ugradnju tih Yugovih fabrickih podizaca.
                      Znam mali milion slucajeva da su se pokvarili posle par nedelja koriscenja.
                      I ti iz 132 pasuju, ali nisam siguran, mislim da su cak u pitanju zadnji podizaci, da prednji ne mogu da se upasuju bez prerade tapacirunga... Kazem vam, nisam siguran...
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        El. stakla

                        Boost ima pravo za "onu" varijantu,bila je firme "Silikon",njihovi su alarmi radili i ti dodatni urdjaji radili odlicno,a pojedini rade besprekorno jos uvek...
                        Znam par primera :-)
                        A ovo iz 132-ne koristi se ceo mehanizam,nego samo motor,koji se uz ne velike prepravke montira na originalni podizač,a motor je bosch-ov,masivan,mogao bi da anlasuje motor od 250 ccm *ladno :-)
                        Pozdrav svima!
                        Boki
                        ******

                        Comment

                        • Lucky
                          CBC Veteran
                          • 08.12.2004
                          • 184
                          • Prokuplje

                          #13
                          Sve o električnim podizačima stakala

                          U pitanju je elektro motor jednosmerne struje za elektro-podizace stakala sa Fiata Ardjente, problem je u tome sto u jednom smeru (spustanju prozora) vrti odlicno sa puno snage a u suprotnom (prilikom podizanja) vrlo sporo pa nekad cak i stane na pola podizanja. Cetkice su ok, biksna i lezaj ok, klizaci na podizacima u redu, puz podmazan, rotor se lako okrece....

                          Kako bih mogao da mu zamenim smer okretanja rotora , mogu li okretanjem magneta u statoru, jer da bar teze okrece kad spusta staklo i pod teretom stakla bi islo ok, ovako ne valja...

                          Jos da kazem da su podizaci ugradjeni u yugica i jedan radi besprekorno a ovaj drugi 'trokira'

                          Comment


                          • #14
                            ovo i mene interesuje,...imam slican problem

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Opterecenje raste sa podizanjem, cisto tezina stakla ima odmagajucu ulogu pri podiznju, znas G sile

                              Pogledaj gde je postavljen silveroxid otpornik za ogranicenje struje i ocisti kontakte.
                              Tu je kao redikcija snage pri opterecenju. Zna da bude nasprican sloj silveroxida na staklenu plocicu, cesto u dnu motora pri donjem lezaju.
                              Ako ga nema tu , negde je u instalaciji.
                              Uglavnom , mora da ga ima da bi se izbegao rizik odsecanja prstiju
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X