Po našem novom zakonu, obavezna su oborena svetla uključena, dakle nikakve maglenke ili duga sa smanjenim intenzitetom. Ovo se ne odnosi na nova vozila sa dnevnim svetlima, ona će koristiti njih.
Opis :
Za sledeće automobile : BMW,Daihatsu,Kai,Mazda,Mitsubishi,Subaru,Suzuki,To yota PALJENJE I GASENJE SVETALA JE UGLAVNOM DOBAR OSECAJ, I TO POSEBNO U GRADU MOZE DA SE OSETI KOLIKO JE ZAISTA MRAK .KADA JE LOSE VREME, KADA PADA MRAK ILI KADA VOZITE U TUNELU. “ AUTOLIGHT “ AUTOMATSKI REAGUJE I PALI SE.KADA SE PARKIRATE ONI SE AUTOMATSKI ISKLJUCUJU..CUVA OD SUSENJA AKUMULATORA I CINI VOZNJU KOMFORNIJOM I SIGURNIJOM.
Mislim da ovo nije ono sta nama treba jer po opisu bih rekao da su u startu ugaseni a da se pale kada se smraci.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Ja sam nasao na netu,neku firmu iz Petrovaradina prodaju dva tipa uredjaja po ceni od 22 i 26e.Pali se svetlo automatski 10sec posle paljenja motora,mogu da ostavim adresu ako nije protiv pravila
Po našem novom zakonu, obavezna su oborena svetla uključena, dakle nikakve maglenke ili duga sa smanjenim intenzitetom. Ovo se ne odnosi na nova vozila sa dnevnim svetlima, ona će koristiti njih.
Nije bas tako. U zakonu kaze oborena ili dnevna svetla. Jedino sto ne tretira sta su to dnevna svetla. Ako imas fabricki bilo kakva dnevna to je dovoljno.
Neznam zasto komplikujete kad sve resavate jednim odnosno dva relea....
86.....d+ (sa alternatora)
85.....31 (masa)
30.....30 (napajnje +12v)
87.....56 (izlaz za kratka svetla)
ako hocete da se pale i pozicije...onda dodajte jos jedan relej paraleno gde ce se 87 povezati na 57(poziciono svetlo ) i stvar resena
pozdrav
Nije bas tako. U zakonu kaze oborena ili dnevna svetla. Jedino sto ne tretira sta su to dnevna svetla. Ako imas fabricki bilo kakva dnevna to je dovoljno.
Pa ja to i napisah. Novija kola koja imaju dnevna koristiće njih, starija koja nemaju koristiće oborena. A šta su dnevna rešava se homologacijama proizvođača.
Pravilnik o teh. uslovima. cl. 55.
Дневно светло на моторним возилима, када је уграђено, мора имати светлећу површину од најмање 40 cm2 и емитовати најмање 400 cd светлости за нова возила, односно 200 cd за возила у употреби, у правцу референтне осе. Светлост двневног светла мора бити беле боје. Дневно светло може бити уграђено у друге фарове. Дневно светло се на возилу уграђује према правилима која важе за главне фарове возила.
Ja sam razmisljao o Angel eyes za Punta, ali me brine tumacenje svakog pojednicnog policajca na ulici.
Neznam zasto komplikujete kad sve resavate jednim odnosno dva relea....
86.....d+ (sa alternatora)
85.....31 (masa)
30.....30 (napajnje +12v)
87.....56 (izlaz za kratka svetla)
ako hocete da se pale i pozicije...onda dodajte jos jedan relej paraleno gde ce se 87 povezati na 57(poziciono svetlo ) i stvar resena
pozdrav
Uvek vise volim da nesto sam uradim nego da mi neko cacka oko necega i onda u slucaju kvara neznam ni sta je neko radio.Interesuje me ovaj princip pa bih zamolio ako mozes ovo nekako u slici da objasnis tj.nacrtas.I sa ovim objasnjenjem mislim da bih uspeo ali je lakse kad ima slika a sigurno ce mnogima koristiti.
Pitam jer po toj racunici mislim da Audi sa svojim diodama ne ispunjava taj zahtev. Takodje, ja imam na Scenic-u DayLighs (fabrika ga tako deklarise) ali je isto u obliku trake (duzine 15-20cm sirine ~1cm).
Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Comment