Re: KSENONI ZA OMEGU
Dakle ... imate temu od xy strana o xenonnima... samo treba da se pročita, sagleda, vidi šta i kako ljudi kažu ...
Svi aftermarket xenonni su kineski, ali ima ih dobrih i onih drugih ... onih drugih je više.
Sve preko 6000K je sr@nje, samo šminka, a nikakva korist. Najvolje se vidi sa 4300K, kome je do styling-a nek' uzme 5000K ili max 6000k. Sve preko toga će vam omogućiti da ne vidite baš ništa u uslovima kad vam je najpoptrebnije da vidite.
Razlika u ceni (neovisno o "boji" 4300K, 5000K, 6000+K ...) je u fokusu same sijalice!!! Znači da se jeftini kit-ovi ne mogu naštelovati kako valja, rasipanje svetlosti je katastrofalno i tako redom.
Ja sam ranije imao 6000K u faru bez sočiva (Corsa C) i valjalo je, ali na granici upotrebljivosti. Sad imam 4300K u faru sa sočivom (i30) i naravno da je bolje i sa sočivom i sa 4300K ...
Ukratko, kad ugradite nova svetla i stanete pred auto na udaljenosti 20-30m, ukoliko primećujete da vam snop baca imalo svetlosti u oči - taj kit je kita ...
Dakle ... imate temu od xy strana o xenonnima... samo treba da se pročita, sagleda, vidi šta i kako ljudi kažu ...
Svi aftermarket xenonni su kineski, ali ima ih dobrih i onih drugih ... onih drugih je više.
Sve preko 6000K je sr@nje, samo šminka, a nikakva korist. Najvolje se vidi sa 4300K, kome je do styling-a nek' uzme 5000K ili max 6000k. Sve preko toga će vam omogućiti da ne vidite baš ništa u uslovima kad vam je najpoptrebnije da vidite.
Razlika u ceni (neovisno o "boji" 4300K, 5000K, 6000+K ...) je u fokusu same sijalice!!! Znači da se jeftini kit-ovi ne mogu naštelovati kako valja, rasipanje svetlosti je katastrofalno i tako redom.
Ja sam ranije imao 6000K u faru bez sočiva (Corsa C) i valjalo je, ali na granici upotrebljivosti. Sad imam 4300K u faru sa sočivom (i30) i naravno da je bolje i sa sočivom i sa 4300K ...
Ukratko, kad ugradite nova svetla i stanete pred auto na udaljenosti 20-30m, ukoliko primećujete da vam snop baca imalo svetlosti u oči - taj kit je kita ...
Comment