Re: Sve o radarsko-laserskim detektorima!!!
Pa naravno da ih nije spasavao kad celo vreme pricam da je vreme merenja lidarom ispod sekunde, koliko god smotan ili nesposoban operater mozda bio. A 20-30 preko ogranicenja ponekad znaju i da tolerisu. Da te detektor upozori i da dovoljno brzo zakocis dok te lidar meri celo vreme - toliko brz nije niko. Razlozi zasto te ne zaustave, osim zablude da je detektor nekako onemogucio snimanje, mogu biti, i najverovatnije jesu neka od ove 4 stvari:
a) zadovoljni su sto si usporio pa nece da te cimaju,
b) jednostavno tolerisu neka uslovno receno mala ogranicenja (zato mozda nekome i priprete prstom u prolazu, da pripazi sledeci put, a ne zato sto nisu mogli da mu izmere brzinu...),
c) naleteo si na obican radar koji ne funkcionise dovoljno dobro na 300-400m, sto je razdaljina s kojom lidar nema problema,
d) merili su nekog drugog.
A to da te detektor usporio pa si imao vremena da zakocis pre nego sto te lidar izmeri...ok, ako tako kazete sve u redu, slobodno se uzdajte u to i terajte dalje. Pa i za vrhunske detektore sami proizvodjaci, ogromnim slovima u uputstvu, lepo kazu da je, parafraziram "...zbog prirode laserskih uredjaja za merenje brzine, koji se tesko pravoremeno detektuju...merenje laserom je situacija u kojoj se zahteva momentalna reakcija i korekcija brzine!..." - drugim recima receno, kocite koliko god mozete cim cujete upozorenje na laser, ali vam slaba vajda od toga. Naravno, nikad to nece BAS tako napisati
95% uredjaja za kontrolu brzine u Srbiji su lidari, sto obicni Prolaseri koji se drze u ruci, sto Famalaser koji stoji na stalku ili u kolima - o osnovu su oba identicni, odnosno merna grupa je identicna.
ProLaser 3

Famalaser
Pa naravno da ih nije spasavao kad celo vreme pricam da je vreme merenja lidarom ispod sekunde, koliko god smotan ili nesposoban operater mozda bio. A 20-30 preko ogranicenja ponekad znaju i da tolerisu. Da te detektor upozori i da dovoljno brzo zakocis dok te lidar meri celo vreme - toliko brz nije niko. Razlozi zasto te ne zaustave, osim zablude da je detektor nekako onemogucio snimanje, mogu biti, i najverovatnije jesu neka od ove 4 stvari:
a) zadovoljni su sto si usporio pa nece da te cimaju,
b) jednostavno tolerisu neka uslovno receno mala ogranicenja (zato mozda nekome i priprete prstom u prolazu, da pripazi sledeci put, a ne zato sto nisu mogli da mu izmere brzinu...),
c) naleteo si na obican radar koji ne funkcionise dovoljno dobro na 300-400m, sto je razdaljina s kojom lidar nema problema,
d) merili su nekog drugog.
A to da te detektor usporio pa si imao vremena da zakocis pre nego sto te lidar izmeri...ok, ako tako kazete sve u redu, slobodno se uzdajte u to i terajte dalje. Pa i za vrhunske detektore sami proizvodjaci, ogromnim slovima u uputstvu, lepo kazu da je, parafraziram "...zbog prirode laserskih uredjaja za merenje brzine, koji se tesko pravoremeno detektuju...merenje laserom je situacija u kojoj se zahteva momentalna reakcija i korekcija brzine!..." - drugim recima receno, kocite koliko god mozete cim cujete upozorenje na laser, ali vam slaba vajda od toga. Naravno, nikad to nece BAS tako napisati

95% uredjaja za kontrolu brzine u Srbiji su lidari, sto obicni Prolaseri koji se drze u ruci, sto Famalaser koji stoji na stalku ili u kolima - o osnovu su oba identicni, odnosno merna grupa je identicna.
ProLaser 3

Famalaser

Comment