Koliko pomazu maglenke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    ovo "majstori" je kljucno... cim je nesto van propisa i pogresno radi odnosno ne radi kako je namenjeno je i neispravno, nefunkcionalno.

    a da, svasta se kod nas mudruje i povezuje napamet- pre neki dan sretnem u voznji auto koji ima napred jednu crvenu i jednu plavu poziciju koje bljeste.

    strava i uzas

    a kada takav vlasnik/vozac nekoga ubije jer je ometao vidljivost onda ce biti kao cudjenja otkuda to i tako to..kao neko drugi kriv, visa sila,prica radi price.

    i moj auto je imao 2 maglenke pozadi, elektro sistem za SAD trziste ali srecom se lako dovede u red kako propisi ovde u Evropi traze.


    videti i biti vidjen nije bez osnova sustina bezbednosti u saobracaju po sve ucesnike, odavno postavljen uslov.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #47
      Evo bas juce je bila magla pa sam zagledao sta sve ima. Ima svega. Najvise samo levo, ali ima i da su obe maglenke. Veoma je zanimljivo da se stvarno jasno isticu od drugih svetala i to tako da su jace fokusirane od pozicionih i stop svetala i to bas znatno jace. Toliko smetaju da se jasno vidi sa to nisu "obicna" svetla. Verujem da zakon to tolerise odn. da je to ok. Nema sanse da auto koji nema svetla po PS-u prodje tehnicki a ovi koji imaju po dva svetla su uglavnom noviji modeli i nista nije tu prepravljano. To je sasvim ocigledno. Vizuelni utisak je takav da zaista smetaju u bljeste u oci i da smetaju vise nego kad je jedno svetlo. Ovo je jako uslovno jer ako se odrzava propisno rastojanje (100m recimo) sve je tada u redu i taman je kako treba. Ipak izgleda da je neko to probao posteno pre nego sto se ugradilo u vozilo. Ma nema sanse da bi proslo da nije kako treba.

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #48
        @ Brick

        Cinjenica da se jos uvek fabricki prave automobili sa jednom ili dve maglenke za evropsko trziste, ali je daleko vise onih sa jednim!!!!

        Kako prolaze i jedni i drugi tehnicki?!?!

        Meni nikada na tehnickom nisu gledali maglenke!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #49
          Evo kako to izgleda. Mislim, tehnicki. Stojis u redu i jos napolju ti mere izduvne gasove. Uzima se stara saobracajna i pise se aktuelna kilometraza na njoj. Ulazis u hangar i pravo na kontrolu svetala. Kontrola svih svetala i visine kratkih i dugackih, na velikom ogledalu gleda zadnja svetla zmigavce itd.. Onda, brisaci sirena, ides na valjake za kocnice i rucnu. Onda na "tresenje" za amortizere. Na kraju glavno. Ides na most gde kontrolor ide ispod sa lampom i pregleda gume i sve ispod vizuelno. Onda podmece hidraulicki nosac da vidi stanje zglobova, spone itd. I to je kraj. Za LPG moras jos da pokazes papire iz ovlascenog servisa i da ti "njusi" detektorom da ne curi gas negde.
          Nego, kad smo vec kod toga. Novi zakon za uvoz euro 3 automobila. Jel to samo za uvoz pa posle moze bilo kako, ili? Kako se zove kombinacija recimo bez katalizatora? Koliko se ovde cita mnogi to skidaju kao visak a niko na tehnickom ne gleda. Pa u tom slucaju je nebitno i u vezi zadnjih maglenki. Sva sreca da su vlasnici automobila svesni i sami (oni koji jesu) da je nesto potrebno i zasto je potrebno inace ako bi cekali da im to neko kaze na tehnickom (ili zabrani voznju takvog auta) bili bi u automobilskom "srednjem veku". Uzas. Sta cemo sa onima koji nisu obavesteni? Jel sme neko od vas da se kladi da ima mnogo ljudi koji i ne znaju za sta sluzi prekidac za svetlo za maglu niti da to postoji uopste i sta je to?

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            Kako prolaze i jedni i drugi tehnicki?!?!

            Meni nikada na tehnickom nisu gledali maglenke!!!

            sam si i odgovorio na pitanje, eto kako.
            nisu ni u Evropi generalno tehnicki pregledi bas tako rigorozni, odnosno pedantni u obavljanju posla.
            pa koliko sam video automobila italijanske ili neke druge EU registracije (ali ne nemacke, svajcarske, svedske, engleske) gde dima purnja iz izduva, vidi se golim okom da su celave gume ili da je auto prebucan.

            ocito da je to van propisa, i van vazecih tehnikcih normi i standarda pa opet nekako prodje tehnicki i registruje se.

            da ne pricam da sam vidjao i one kojima curka ulje vidljivo.

            ne znam kako bi drugacije moglo da se dogodi osim aljkavog rada pojedinih yehnickih pregleda...isto kao i kod nas.

            cela Evropa ima unifikovane tehnicke standarde, i tezi unifikaciji svega sto ima tehnickog smisla pa je tako i za svetla donet citav niz propisa. cak su i francuzi presli sa obaveznog zutog pozicionog na belo.

            vec je najavljeno da ce LPG sistemi tocenja odnosno oni spoljni prikljucici takodje biti unificirani, pa onda i zeleznicki sistem i izbaciti postojece 3 (ili bese 4) razlicite sirine koloseka, unificirana vozacka dozvola je vec realnost, uskoro i saobracajna (Nemci se odrekli svog cuvenog "brifa"), itd...

            a dogadja se i u EU sverc, sivi uvoz pa se i tako nesto promuva, ili naknadno prepravi.

            iam svega, ja pricam o standardima koji su javno dostupni i jasno napisani da su vazeci prema ECE odnosno EN pravilnicima.

            daleko je jos od toga da je svuda unutar EU dostignut isti nivo tehnicke kulture, pedantnosti, postovanja propisa i pravne drzave, da ne pricamo o ekologiji koja je toliko sarena jos uvek.

            to su informacije koje su meni poznate, ako ima drugacijih rad sam da cujem koje su izmene i koja su danas pravila drugacija (ako jesu ili nisu)...

            znam samo da su Nemci i njihov tehnicki prilicno rigorozni i dovoljno pedantni da su izuzeci stvrano izuzeci a pravilo je da samo ispravna vozila dobijaju nalepnicu TUVa svake 2 godine.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              prekidac svetla za maglu ovde mozda 1/3 vozaca i ne znada postoji niti cemu sluzi. nije bas pola vozila ali jako mnogo njih i po danu i po suncu pali svetla za maglu bilo pozadi bilo napred i uopste ne kapiraju kada im pokazes da smetaju i da ih iskljuce.

              nazalost ovde je tehnicka kultura na jako jako niskom nivou za jos veliki broj ljudi...mnogi se boje auta i toliko dugmica oko volana jer su iz nekog drugog doba da ne kazem sa navikama iz srednjeg veka i doba jahanja mazgi..

              a za tehnicki, skoro pa je isto kao sto si ti opisao kod tebe ali za razliku sto svako radi sta misli da treba i kako treba ili ne radi, mislim na pojedinacni tehnicki pregled i pojedinacnog kontrolora tako da sve zavisi od mesecevih mena. u najboljem slucaju, u gorem od korupcije

              a za katalizator te niko ne pita, kao ni za svetla za maglu jer to nije standardna oprema Zastave odnosno 101 i Juga po cijim tehnickim zahtevima je napisana norma.

              kada uvezes auto euro 3 (euro 4 izgleda da je zabranjeno uvoziti ovom uredbom kako cujem zvanicno tumacenje nadleznih iz AMSS CMV centar za motorna vozila- laboratorija) posle je nebitno- mozes da ga registrujes i vozis bez problema kao euro 1 u svemu pa i sto se tice sadrzaja gasova ili ispravnosti specifincih eko sistema na vozilu.

              nazalost, ovo je uredba doneta usled pritiska spolja a bez zelje da se zaista nesto pokrene i promeni sustinski, onako vise kozmeticke prirode tak da postoji.

              uz to, Zastava je oficijelno zatrazila da se uredba ponisti i totalno zabrani bilo kakav uvoz Euro 3 ili bilo kojih vozila. najnovija vest koja ne ohrabruje ..
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #52
                Uf, opet Zastava. Dokle vise? Izgleda da ni oni vise ne znaju sta hoce.

                Comment

                • HotDog
                  CBC Senator XXL
                  • 06.05.2005
                  • 965
                  • BSG 75 (011)

                  #53
                  Zna Zastava vrlo dobro sta hoce. Sto vise para, a da sto manje mrdnu svoju guzicu.

                  Comment

                  • coco
                    CBC Senator XXL
                    • 24.10.2004
                    • 476
                    • i`am from the land that is placed nowhere

                    #54
                    Originally posted by brick
                    prekidac svetla za maglu ovde mozda 1/3 vozaca i ne znada postoji niti cemu sluzi.
                    znaju, paljevine imaju nepodesene maglenke. upale dugacka, maglenke, one male plave diode i onda mi dodje da na svoj auto montiram PKT i da pucam. nisu svjesni da ce im se netko zabiti u auto jer zaslijepi vozaca s druge strane. i jos k tome nisam primjetio da glupava policija naplacuje kazne za maglenke a da nije magla.
                    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                    Comment

                    • coco
                      CBC Senator XXL
                      • 24.10.2004
                      • 476
                      • i`am from the land that is placed nowhere

                      #55
                      Originally posted by brick
                      ali jako mnogo njih i po danu i po suncu pali svetla za maglu bilo pozadi bilo napred i uopste ne kapiraju kada im pokazes da smetaju i da ih iskljuce.
                      ja koristim kad mi se vozac iza previse zaljepi u zadnji kraj. tek toliko da mi se skine s q. ne zelim imati njegov auto u mom gepeku ak zakocim
                      "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        to da. a ovde posebno vole vozaci autobusa da legnu na branik a nekako zaboravljaju da po pravilu imaju vrlo slabasne kocnice i veliku masu.
                        nekako vozaci kamiona su mnogo normalniji..
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • zvrle
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2005
                          • 961
                          • Beograd, Batajnica
                          • Golf 4

                          #57
                          Nisu mi jasni ti vozaci autobusa, za ovih par godina koliko vozim ne secam se da je neko normalno stao, svaki put kada u retrovizor vidim bus molim Boga da ima normalne kocnice. Jel to pravilo firme ko se zaustavi na metar od vozila 10% od plate.
                          “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                          Comment

                          • Karbo
                            CBC Senator
                            • 16.02.2006
                            • 225
                            • Sydney - Land of Downunder

                            #58
                            Originally posted by civi
                            Mislim da se jedino u srbiji placa kazna za fabricke maglenke
                            Nije Srbija jedina, kod nas u Australiji ako imas ukljucene maglenke navece (nema veze jesul fabricke ili ne) kazna je oko 40-50eura! Pa ti vidi!
                            Mada uvijek se vadim da sam upravo dosao iz Sidneja!
                            I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
                            a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
                            It will take your breath away!!!
                            by David E. Davis

                            Comment

                            Working...
                            X