Problem sa paljenjem

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mele
    CBC Član
    • 25.12.2013
    • 61
    • Bijelo Polje
    • Jeep grand cherokee

    #16
    Nedelja je nemam nidje kablove da nadjem. Sutra cu bas proverit akumulator. Jer na ovaj sat na instrumetal tablu pokazuje da je dobar.

    Comment

    • Mrcela
      CBC Veteran
      • 23.02.2013
      • 191
      • Zemun
      • Citroen C5 HDi 98 kw

      #17
      Koliko dobar? Treba izmeriti akumulator u trenutku kada pališ? Ako lampice ''luduju''onda je akumulator ok.
      -Жиле-

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #18
        Originally posted by comi 1342 View Post
        Probaj ti prvo da upališ na kablove, ovo što si testirao su puno manji potrošači od anlasera. Nisi dobro zakačio fotke...
        Kao, što je napisano, probaj da upališ na kablove, jer ti na fotki pokazuje napon manji od +9V!!!
        Nije jasno, šta si slikao na drugoj fotki? Jer, tu bendix-a nema!

        Comment

        • Mele
          CBC Član
          • 25.12.2013
          • 61
          • Bijelo Polje
          • Jeep grand cherokee

          #19
          Kako manji jer na sat pokazuje napon ja cetvrtinu a to je vece od 9. Ali eto provericu sutra sa kablovima pa javljam sta bude ali sumljam da je on u pitanju.

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #20
            Originally posted by Mele View Post
            Kako manji jer na sat pokazuje napon ja cetvrtinu a to je vece od 9...
            Instrument pokazuje linearno i između dve crte, razlika je 1.25V, a između dve "debele" crte 2.5V - tako da na fotki pokazuje, manje od 11.5V, što ukazuje na neispravan accu!

            Comment

            • Mele
              CBC Član
              • 25.12.2013
              • 61
              • Bijelo Polje
              • Jeep grand cherokee

              #21
              A koliko kad je ispravan pokazuje?
              Evo sad sam pogledo na internet. I ovako pokazuje na svaki a kad se upali kazaljka stoji na 14. Ali provericu sutra sa kablovima da upalim.
              Last edited by Mele; 26.01.2014, 18:08.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #22
                Originally posted by Mele View Post
                A koliko kad je ispravan pokazuje?
                Minimalno +12V, ako uzmemo u obzir i grešku instrumenta! Normalno, oko +12.5V.

                Da li ovo lici na problematican akumulator

                Comment

                • Mele
                  CBC Član
                  • 25.12.2013
                  • 61
                  • Bijelo Polje
                  • Jeep grand cherokee

                  #23
                  Hvala puno na odgovorima. Sutra cu proverit sa kablovima pa javljam.

                  Comment

                  • Mrcela
                    CBC Veteran
                    • 23.02.2013
                    • 191
                    • Zemun
                    • Citroen C5 HDi 98 kw

                    #24
                    Originally posted by Franjo View Post
                    Instrument pokazuje linearno i između dve crte, razlika je 1.25V, a između dve "debele" crte 2.5V - tako da na fotki pokazuje, manje od 11.5V, što ukazuje na neispravan accu!

                    Franjo je objasnio i nema više dileme ,akumulator je aut. Tako sam i ja mislio,samo što sam dodao i anlaser i kontakte kao moguć uzrok.
                    -Жиле-

                    Comment

                    • rodjo2208
                      CBC Član
                      • 09.03.2013
                      • 40
                      • Banja Luka
                      • Opel

                      #25
                      Ne mora znaciti ni da je taj instrument ispravan,napon pri startanju ne bi smio pasti ispod 9V minimalno ako je akumulator dobar,treba neko da provjeri napon sa drugim instrumentom na akumulatoru i na samom alnaseru prilikom startovanja,u ovom slucaju mogu biti glavni kablovi,sam akumulator,da ga nesto prazni,alnaser,cetkice ili automat...

                      Comment

                      • stega
                        CBC Član
                        • 15.04.2012
                        • 26
                        • beograd uzi okrug

                        #26
                        Problem sa poaljenjem

                        Mele pokusacu da ti pomognem i na ovaj nacin.Sve sto je do sada receno moze da bude ali uprosti sebi....Ako ti se lampice na instr.tabli izgube u momentu paljenja ocisti kleme ili jednostavno stavi drugi akum.da bih probao.Ja licno mislim da su cetkice na anlaseru ali probaj ovo bice mi drago da sam ti bar malo pomogao drug.pozdrav svim ucesnicima.

                        Comment

                        • Mele
                          CBC Član
                          • 25.12.2013
                          • 61
                          • Bijelo Polje
                          • Jeep grand cherokee

                          #27
                          Izgube se u momentu paljenja. Probacu ovih dana nemam vremana. Cim rijesim problem javicu sta je.

                          Comment

                          • Mrcela
                            CBC Veteran
                            • 23.02.2013
                            • 191
                            • Zemun
                            • Citroen C5 HDi 98 kw

                            #28
                            Originally posted by Mele View Post
                            Izgube se u momentu paljenja. Probacu ovih dana nemam vremana. Cim rijesim problem javicu sta je.
                            Akumulator prazan,probaj da ga napuniš .
                            -Жиле-

                            Comment

                            • scorpioman
                              CBC Član
                              • 31.07.2012
                              • 12
                              • Banja Luka

                              #29
                              Bendiks

                              A ja vi nemam za sada baš toliko problema sa letrikom ali mi se bendiks počeo javljati naročito kad je malo hladnije (nastavi da zuji nakon starta motora). Više me brine što mi se u zadnje vreme već nekoliko puta dešava da mi se auto bez određenog razloga sam ugasi. Inače vozim na plin i benzin (auto Hyundai Elantra). Na benzinu mi je nemiran ler gas (neravnomeran) dok se ne ugreje motor,redovno menjam svećice a sada sam planirao kablove. Inače to neobjašnjivo gašenje motora mi se dešava na plinu kada stanem na semaforu ili kada ''rasteretim motor na serpentini da bi savladao krivinu a da ne prebacujem u manju brzinu. Šta da mu radim?

                              Comment

                              • Mrcela
                                CBC Veteran
                                • 23.02.2013
                                • 191
                                • Zemun
                                • Citroen C5 HDi 98 kw

                                #30
                                Probaj sa čišćenjem step motorića.
                                -Жиле-

                                Comment

                                Working...
                                X