Moze li neko odgovoriti posto postoje neke nedoumici oko punjenja alkumulatora u toku rada. Naime da li se akumolator puni ako se upali auto i ostavi da radi u mestu , ukljuce grejaci , svetla , broj obrtaja je na oko 700/min. Neko kaze da je najbolje upaliti sto vise potrosaca kako bi se brze napunoio akumuluator preko alternatora, nekako mi nelogicno, valjda ce brze da se napuni ako su mu iskljuceni potrosaci, pa on visak iskoristi za dopunu.
Drugo pitanje jeste vezano za ovaj broj obrtaja, ukoliko on spadne na oko 1000 /min u toku vonje a ukljuceni grejaci, ventilator, svetla da li se u tom trenutku trosi akumolator ili i tada alternatro daje dovoljno struje , ili je bolje prebaciti u nizi stepen prenosa pa napr to podici na 2000 obrtaja da bi se u nekim siutacijama kada to zelimo voznjom da malo dopunimo akumulator.
Jer ima neko pravilo koje vazi da napr ako su grejaci ukljuceni, radio, svetla... i broj obrtaja je npr preko 1500 to je dovoljno da alternator podmiri i dopunjuje akumolator , znaci zanima me neki minimalni broj obrtaja koji je dovoljan za punjenje akumulator.
Drugo pitanje jeste vezano za ovaj broj obrtaja, ukoliko on spadne na oko 1000 /min u toku vonje a ukljuceni grejaci, ventilator, svetla da li se u tom trenutku trosi akumolator ili i tada alternatro daje dovoljno struje , ili je bolje prebaciti u nizi stepen prenosa pa napr to podici na 2000 obrtaja da bi se u nekim siutacijama kada to zelimo voznjom da malo dopunimo akumulator.
Jer ima neko pravilo koje vazi da napr ako su grejaci ukljuceni, radio, svetla... i broj obrtaja je npr preko 1500 to je dovoljno da alternator podmiri i dopunjuje akumolator , znaci zanima me neki minimalni broj obrtaja koji je dovoljan za punjenje akumulator.
Comment