Sve o anlaserima!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laki5
    CBC Član
    • 06.02.2006
    • 51
    • Kragujevac
    • citroen xsara

    #61
    Re: Sve o anlaserima!!!

    Originally posted by milan_g1
    A zbog cega kada je hladan motor anlaser vrti normalno a kada je vruc jedva okrece? U cemu moze biti problem?
    par postova gore napisao sam sta se meni dogodilo. Mozda je isto! Evo ponovo cu citirati:
    Ovo sam napisao pre vise meseci:

    Citam ovu temu, kao i neke druge, pokusavajuci da nadjem resenje za moj problem ali uzalud, tako da moram da napisem sta me muci.
    Znaci auto je florida motor 1.3. Problem je u tom sto ponekad kada je auto vructesko pali. Znaci vozim ga neko vreme, stanem na par minuta i ugasim motor i kad pokusam ponovo da ga startujem on se muci. E sad sreca je sto motor obicno pali na ono sto se kaze na pola kljuca. Znaci kada okrenem kljuc da anlasujem, anlaser jedva okrene, kao da nema snage. Napominjem da ujutru kada je motor hladan nemam ovaj problem iako tada motor ne pali bas na pola kljuca (verovatno zato sto ga palim na plin) vec mora malo da ga vrti anlaser i ne oseca se da vremenom gubi snagu. Jos par cinjenica: Akumulator sam pre par meseci zamenio tako da je sada nov somborac. Ovo sa teskim paljenjem se desava od kad je napolju postalo dosta toplije, tako je bilo i proslog leta sa starim akumulatorom. Znaci leti na vrucini kad je motor vruc tesko pali, a zimi bez problema. U cemu je tu problem?

    i niko nije pokusao da odgovori!
    U medjuvremenu mislim da sam otkrio resenje pa evo da to podelim sa ostalima. Mozda ce nekom trebati.
    E sad, problem nije nestao vec, naprotiv, poceo je da se javlja i po hladnom vremenu. Tako da prosle nedelje je po onoj zimi doslo je do toga da ja nisam mogao da startujem auto. Znaci, zaverglam i motor pocne da se muci. Simptmi kao da je akumulator prazan. Obzirom da sam dosta verglao kao i da je bilo vrlo hladno, ja pomislim da je stvarno akumulator prazan pa ga zamenim sa drugim, medjutim motor isto reaguje. Tako resim da odem kod elektricara. On covek skine alnaser ocisti ga i preletuje zice na rotoru,usput zameni i donju biksnu (nije bilo neopgodno ali kad je rasturao ajd da i to uradi) namontira ga i ja probam da startujem motor (i to sa onim skoro praznim akumulatorom) i odmah osetim razliku. Drasticno brze se okrece motor i nakako to sada izgleda (subjektivno misljenje) da alnaser ima snagu da upali motor sto i vrlo brzo uradi.
    Znaci problem je bio u zicama koje su trebale da se preletuju.
    Za sada ovo izgleda odlicno i cini mi se da je problem resen. Videcemo dalje da li ce se to promeniti.

    Comment

    • milan_g1
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2007
      • 863
      • Karaburma

      #62
      Re: Sve o anlaserima!!!

      Hvala, procitao sam.

      Da li mogu sam da zamenim biksne? Ona zadnja biksna na poklopcu gde su cetkice ima dosta lufta, i kada uhvatim osovinu sa prednje strane isto seta oko 2mm.
      Rotor izgleda ok, zice nigde nisu promenile boju, na oko je sve normalno, cetkice su dobre, kolektor dobar, znaci samo ima lufta na biksnama. Ako mogu sam bih ih promeino pa ako ponovo ne valja dao bih ga majstoru neka se zevzeci sa njim.

      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

      Comment

      • laki5
        CBC Član
        • 06.02.2006
        • 51
        • Kragujevac
        • citroen xsara

        #63
        Re: Sve o anlaserima!!!

        Da naravno ja sam menjao ranije, podsecam nisam majstor, polako izbi zadnju iz poklopca, stavi drugu isto uradi sa onom napred, malo podmazi i sve vrati. NE bi smelo da bude, kako kazes lufta. Ono sto hocu da ti kazem je to da sam ja to isto prvo uradio i nisam potpuno resio problem, bilo je nekih poboljsanja ali ne dovoljno.

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #64
          Re: Sve o anlaserima!!!

          NIsta, onda danas ide ponovo rasturanje jer lufta ima previse.
          Ako ne uspem uvek je tu majstor koji jedva ceka da mi uzme pare...

          Thanks, pozdrav
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #65
            Re: Sve o anlaserima!!!

            Kad ima previše lufta u čaurama, osovina (rotor) dodiruje kućište statora i pravi veliki otpor prilikom anlasovanja, zato zapinje. Što je topliji to je gore kod paljenja.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #66
              Re: Sve o anlaserima!!!

              Hvala Doro, na rotoru se i videlo na jednom mestu malo tragova dodirivanja, ali mislim da nije strasno, u biksnama je problem 99%

              Edit
              E ovako, juce sam skinuo anlaser, rasturio ga da zamenim biksne ali komplet koji su mi dali u prodavnici nije odgovarajuci za taj anlaser. Ja sam tu bio malo ljut, resio da ga spakujem nazad na auto i da oteram kod majstora pa neka se on zeza sa njim. Stavim malo tovatne masti na zadnju biksnu i na biksnu u menjacu, vratim ga na auto i mojoj sreci nikad kraja, vrti kao nov! Nista se ne cuje da grebe, samo zuji vrti kao lud! Provozam auto, zagrejem ga posteno i pre kada je vruc nije hteo da vrti zivahno a sada ne stignem da cujem anlaser, pali na cvrgu!

              Dopunim akumulator nocas i jutros na ovom minusu upalim motor u skladu sa godinama. Grejao sam dva puta i zavrtio je bez problema tako da sam problem cini mi se resio. Ako se ne bude promenilo stanje necu ni da idem kod elektricara. Jedino sto sam uradio razlicito od proslog skidanja jeste tovatna mast na biksni u menjacu, kontam da je ona ostala suva pa kada se zagreje, malo se rasiri tj smanji se unutrasnji precnik pa koci rotor. Nista drugo mi ne pada na pamet.

              Pozz
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #67
                Re: Sve o anlaserima!!!

                Sad sam ljut na samog sebe, ali malo kasno, od zadnjeg pisanja auto je malo teze verglao, malo je varirala brzina verglanja ali je palio. Srpska posla, pali ne diraj nista, ******!!! U petak posle posla da upalim auto on se muci, jedva okrece pa kao da uhvati zalet, pa ponovo jedva okrece i od jednom samo pocne da krci ali ne okrece, ne uzubljuje. Prvo mi na pamet padne bendiks, ostavim auto, dodje drugar i upalimo ga na slep samo da ga odvezem kuci. U subotu ga isto tako upalim i odvezem kod majstora. Ceh 5000 din

                Biksna u menjacu je bila dezintegrisana, sa jedne strane cak nije ni postojala koliko je potrosena! Osteceno zvono menjaca, kaze majstor ako nova biksna ne bude stajala u centru moram da menjam i zvono! Na moju srecu nije bilo tako, ali zato na anlaseru rotor probio na masu! Polovan rotor nigde nema, cena novog 3500 dinara, sreca pa ga je bilo na stanju u prodavnici. Zbog toga se tresao i krcao a ne zbog bendiksa. Spakujemo nov rotor, nove biksne, sve tri i ljudi ja ne mogu da prepoznam auto! Jutros napadao sneg, ocistim ga, pustim da se greje jednom, ugasi se lampica, okrenem kljuc i bukvalno nisam cuo kad je zaverglao, na prvi okret je upalio! Ja presrecan ali umesto 800 dinara me kostalo 5000 tako da ako vas muci anlaser, ako teze vergla idite kod majstora na vreme a ne kao ja kada je vec kasno

                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • Hinic
                  CBC Početnik
                  • 21.03.2010
                  • 1
                  • Beograd

                  #68
                  Re: Sve o anlaserima!!!

                  Smer okretanja alnasera!! Dali postoji motor YUGA 45 koji ima alnaser za levi smer okreanja?

                  Comment

                  • RS_Cabrio
                    CBC Početnik
                    • 18.08.2009
                    • 3
                    • Beograd

                    #69
                    Re: Sve o anlaserima!!!

                    Naravno,kako to biva, uvek sve crkne kad je viken ili praznik. Konkretno, u pitanju je anlaser na mom escortu V. Smao se cuje, cak i to je to, ne vrti,ne guli, akumulator je dobar, auto sam palio na gurku.

                    Da li neko moze da me savetuje u koji servis da odem da ovo sredim (idealno bi bi lo negde u centru BG ,ali ne mora),a da radi na prvom mestu sutra, dan posle uskrsa. (ili ovde neko radi takve popravke?)


                    hvala

                    Comment

                    • marko1975
                      CBC Član
                      • 13.04.2010
                      • 11
                      • vojvodina

                      #70
                      Re: Sve o anlaserima!!!

                      Ne razumem sta ima da se preletuje na rotoru alnasera ili je probio na masu pa se menja ili nije i dali neko moze da mi kaze koji otpor bi trebao da ima rotor akoji otpor bi trebao da ima stator alnasera

                      Comment

                      • nnad
                        CBC Veteran
                        • 16.01.2008
                        • 171
                        • pancevo

                        #71
                        Re: Sve o anlaserima!!!

                        pocetkom meseca servisiran je anlaser. treba da su zamenjene biksne i cetkice. posle servisa verglao je odlicno a pre svako drugo verglanje glavio je tj. culo se samo ono cak nista vise.tada sam ga palio tako sto ga izkuckam klestima i onda okrene. sa ovim prvim mrazem ponovo nece da zavergla. kuckanje ne pomaze. uzmem onaj fen sto greje do 500c i grejem ga jedno minut i tada zavergla, u startu malo teze a posle normalno. moja je predpostavka da su biksne zbog niske temperature stegle rotor i da zato nije hteo da zavergla. sta mislite?

                        Comment

                        • kristina990
                          Banovan
                          • 13.04.2009
                          • 1066
                          • Srbija

                          #72
                          Re: Sve o anlaserima!!!

                          ...pa šta nisi pitao električara koji ti popravljao,a ne sad da nagađamo...

                          Comment

                          • nnad
                            CBC Veteran
                            • 16.01.2008
                            • 171
                            • pancevo

                            #73
                            Re: Sve o anlaserima!!!

                            tek cu da ga pitam, malo pre sam upalio auto. nije lose cuti i jos neko iskusvo.

                            Comment

                            • miskovolvo
                              CBC Veteran
                              • 22.02.2010
                              • 171
                              • Aleksinac

                              #74
                              Re: Sve o anlaserima!!!

                              Originally posted by marko1975
                              Ne razumem sta ima da se preletuje na rotoru alnasera ili je probio na masu pa se menja ili nije i dali neko moze da mi kaze koji otpor bi trebao da ima rotor akoji otpor bi trebao da ima stator alnasera
                              Ako neznas sta treba da se preletuje,nemoj da postavljas glupo pitanje,i gde bi ti i kako merio otpor i na rotoru i na statoru,ako se vec ni teorijski ne razumes u problematiku,nemoj da bunis ostale korisnike foruma

                              Comment

                              • Plinadzija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.07.2008
                                • 1514
                                • Paracin

                                #75
                                Re: Sve o anlaserima!!!

                                Haugh elektricari! Desila mi se situacija sa alnaserom na mom peugeotu 309, ispala ona zajebancija od pertinaxa sto izoluje cetkice i opruga prespojila cetkice pa je u pokusaju verglanja od temperature na*ebala opruga i slomio se fiber koji vodi cetkice. Moje pitanje glasi: da li mogu i gde da nadjem ta dva dela a da nisu polovni? Alnaser je valeo, takav isti (sa drugacijim kacenjem) ide na kadeta, mislim. Znaci opruga i fiber.
                                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                                Comment

                                Working...
                                X