Re: Sve o anlaserima!!!
par postova gore napisao sam sta se meni dogodilo. Mozda je isto! Evo ponovo cu citirati:
Originally posted by milan_g1
Ovo sam napisao pre vise meseci:
Citam ovu temu, kao i neke druge, pokusavajuci da nadjem resenje za moj problem ali uzalud, tako da moram da napisem sta me muci.
Znaci auto je florida motor 1.3. Problem je u tom sto ponekad kada je auto vructesko pali. Znaci vozim ga neko vreme, stanem na par minuta i ugasim motor i kad pokusam ponovo da ga startujem on se muci. E sad sreca je sto motor obicno pali na ono sto se kaze na pola kljuca. Znaci kada okrenem kljuc da anlasujem, anlaser jedva okrene, kao da nema snage. Napominjem da ujutru kada je motor hladan nemam ovaj problem iako tada motor ne pali bas na pola kljuca (verovatno zato sto ga palim na plin) vec mora malo da ga vrti anlaser i ne oseca se da vremenom gubi snagu. Jos par cinjenica: Akumulator sam pre par meseci zamenio tako da je sada nov somborac. Ovo sa teskim paljenjem se desava od kad je napolju postalo dosta toplije, tako je bilo i proslog leta sa starim akumulatorom. Znaci leti na vrucini kad je motor vruc tesko pali, a zimi bez problema. U cemu je tu problem?
i niko nije pokusao da odgovori!
U medjuvremenu mislim da sam otkrio resenje pa evo da to podelim sa ostalima. Mozda ce nekom trebati.
E sad, problem nije nestao vec, naprotiv, poceo je da se javlja i po hladnom vremenu. Tako da prosle nedelje je po onoj zimi doslo je do toga da ja nisam mogao da startujem auto. Znaci, zaverglam i motor pocne da se muci. Simptmi kao da je akumulator prazan. Obzirom da sam dosta verglao kao i da je bilo vrlo hladno, ja pomislim da je stvarno akumulator prazan pa ga zamenim sa drugim, medjutim motor isto reaguje. Tako resim da odem kod elektricara. On covek skine alnaser ocisti ga i preletuje zice na rotoru,usput zameni i donju biksnu (nije bilo neopgodno ali kad je rasturao ajd da i to uradi) namontira ga i ja probam da startujem motor (i to sa onim skoro praznim akumulatorom) i odmah osetim razliku. Drasticno brze se okrece motor i nakako to sada izgleda (subjektivno misljenje) da alnaser ima snagu da upali motor sto i vrlo brzo uradi.
Znaci problem je bio u zicama koje su trebale da se preletuju.
Za sada ovo izgleda odlicno i cini mi se da je problem resen. Videcemo dalje da li ce se to promeniti.
Citam ovu temu, kao i neke druge, pokusavajuci da nadjem resenje za moj problem ali uzalud, tako da moram da napisem sta me muci.
Znaci auto je florida motor 1.3. Problem je u tom sto ponekad kada je auto vructesko pali. Znaci vozim ga neko vreme, stanem na par minuta i ugasim motor i kad pokusam ponovo da ga startujem on se muci. E sad sreca je sto motor obicno pali na ono sto se kaze na pola kljuca. Znaci kada okrenem kljuc da anlasujem, anlaser jedva okrene, kao da nema snage. Napominjem da ujutru kada je motor hladan nemam ovaj problem iako tada motor ne pali bas na pola kljuca (verovatno zato sto ga palim na plin) vec mora malo da ga vrti anlaser i ne oseca se da vremenom gubi snagu. Jos par cinjenica: Akumulator sam pre par meseci zamenio tako da je sada nov somborac. Ovo sa teskim paljenjem se desava od kad je napolju postalo dosta toplije, tako je bilo i proslog leta sa starim akumulatorom. Znaci leti na vrucini kad je motor vruc tesko pali, a zimi bez problema. U cemu je tu problem?
i niko nije pokusao da odgovori!
U medjuvremenu mislim da sam otkrio resenje pa evo da to podelim sa ostalima. Mozda ce nekom trebati.
E sad, problem nije nestao vec, naprotiv, poceo je da se javlja i po hladnom vremenu. Tako da prosle nedelje je po onoj zimi doslo je do toga da ja nisam mogao da startujem auto. Znaci, zaverglam i motor pocne da se muci. Simptmi kao da je akumulator prazan. Obzirom da sam dosta verglao kao i da je bilo vrlo hladno, ja pomislim da je stvarno akumulator prazan pa ga zamenim sa drugim, medjutim motor isto reaguje. Tako resim da odem kod elektricara. On covek skine alnaser ocisti ga i preletuje zice na rotoru,usput zameni i donju biksnu (nije bilo neopgodno ali kad je rasturao ajd da i to uradi) namontira ga i ja probam da startujem motor (i to sa onim skoro praznim akumulatorom) i odmah osetim razliku. Drasticno brze se okrece motor i nakako to sada izgleda (subjektivno misljenje) da alnaser ima snagu da upali motor sto i vrlo brzo uradi.
Znaci problem je bio u zicama koje su trebale da se preletuju.
Za sada ovo izgleda odlicno i cini mi se da je problem resen. Videcemo dalje da li ce se to promeniti.
Comment