Snaga anlasera... xW?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #46
    Naravno da sam razmisljao ali nisam uspeo da nadjem


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #47
      Nauticke spravice su ocajno skupe. Tesko je naci cak i rashodovano. Mozda u velikim marinama samo.
      Nisam hteo sa talasam na pocetku zbog cene ali hidraulicki motori su zakon a posebno u nautici Imaju stravicnu snagu u odnosu na velicinu i tezinu, ne traze skoro nikakvo odrzavanje i prilicno su trajni da bi to bio pravi overkill za jednu Nivu zbog retke upotrebe sistema. Ali....

      Comment

      • Dutchman
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 741
        • Vracar centar sveta

        #48
        Hidraulichni Vinc za 6tona je 1500eura iskreno preskupo....

        klasichan elektricni za 4 tone je 750eura dodushe ubosni mogu se nabaviti za 500-550e koliko sam chuo... pitanje je da li bi puz reduktor od motora za brisache izdrzao kada bi se montirao na neki veci alnaser od dizela.... ili bi se razleteo i gde uopshte ima da se kupe razni zupchanici....


        ja imam ruchni chekrk za navlacenje chamca i kontam da nije suvishe komplikovano napraviti tu spravu na "struju"
        Prevelika slika u potpisu!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Sta smatras vitlo sa daljinskom komandom a sta mehanicko?
          daljinski, nosis u dzepu, programiras kada, koliko dugo...sve blagodeti modernog eletktronskog upravljanja.

          mehanicko, kabl/zica vezana za motor ogranicene duzine, moras da stiskas dugmice.

          posto sada vidim koja je namena, ima u marini mozda starih/polovnih vinceva pa cena mozda i nije tako strasna. za novo nisma ni mislio, za nautiku je generalno kvalitet izrade po pravilu veci i oprema skuplja.

          ako to ne pije vodu, mozda odes do prodavnice za Land Rovera, (ako ima takve ovde) ili svratis do RTSa-, Srbija Suma, EPS-a i slicnih koji su to (mozda) koristili a rashodovali.
          popravis/ podmazes i terja dalje.

          vitlo je skoro pa neunistivo, moze da traje decenijama.

          zar si ikada uspeo da se zaglavis sa Nivom ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #50
            EPS je nekad koristio rover ali su presli na nive. Jos po negde se koristi rover ali samo u sumadiji. Iskreno nisam skoro video neko vitlo mada ideja nije losa. Da li bi mogao da se ubudzi to vitlo sa rovera?
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              ne vidim u cemu bi bio problem- izraditi nosecu celicnu plocu koja se prisrafi negde na sasiju. nosace branika direktno i postavi na nju cekrk.

              u cekrku prakticki nema sta da se pokvari, osim da ga nacne korozija.
              kako se to ipak pravilo nekada kada se nije stedelo na (tanusnom danas) materijalu i kako je to radjeno za Rover npr i kvalitet izrade je bio adekvatan/ vrhunski.

              mislim da cekrk glatko moze da odradjuje posao jedno bar 50-80 godina od dana izrade, pa model i godiste ne bi trbalo daigraju ulogu koliko mehanicka ocuvanost celine odnosno da je komplet delova.

              to su naravno sa mehanickim upravljanjem, ti stari.

              a umesto cekrka moze se iskoristiti i snaga postojecih tockova koji se okrecu u prazno.

              jednostavno se na postojecu glavcinu tocka nadogradi (prisrafi po potrebi) tzv "krst" na koji se veze sajla.

              drugi kraj sajle se veze za drvo ili vec nesto i onda se sajla namotava na pogonski tocak, oko tog krsta.

              da bih bio jasniji, podsetiti se izgleda bubnja za namotavanje kabla, i njegovog funkcionisanja.

              tako bi mogao auto sam sebe da izvlaci i da koristi postojeci motor, menjac i pedalu gasa za odredjivanje brzine cekrka...npr.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #52
                brick ideja ti je dobra ali ima dve falinke

                Prva je : pretpostavimo da lada nema blokadu prednjeg diferencijala,tako da kad krene da mota pojavice se otpor i onda ce sve da ide na onaj drugi tocak i opet smo na pocetku, to moze da se resi ako se stave dva takva krsta ali onda dolazimo do
                drugog problema, kad se vec toliko zaglavi da ne moze dalje obicno su tockovi malo ukopani u svezem, finom, lepoljivom blatu malo je nezgodno za montazu u takvim slicajevima

                Nekom je ovo vec padalo na pamet

                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #53
                  A ti bi da ne zagazis u blato? I tata bi sine Budi srecan da ne budes do pola vrata u vodi. Ovi poligoni za igru ovde imaju i takve bare. Lud svet

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #54
                    Pa dobro dranix ribarske cizme su obavezne (uostalom za sta sluze suvozaci )

                    ali ipak mislim da nije bas jednostavno montirati nesto na tocak ako je on pod vodom/blatom
                    na to sam ja mislio
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      pa jeste, kada dodje do haosa sve je problem. najbolje je unapred predvidjati moguce dogadjaje pa adekvatno ne upadati u probleme.
                      stekne se iskustvom i osecaj da je nekada malo obilazno zapravo blize i daleko brze

                      bio jednom suvozac kada su Land Roveru otkacinjali kardanski prenos da bi mogao da prodje kuda je vozac naumio. blato, pih sta je to u alternativi da zanocis pored vozila cekajuci Godoa

                      nego, zar nema Lada blokadu prednjeg diferencijala ?
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #56
                        Nema blokadu prednjeg, samo centralnog. Sva tri su otvorena (Stalni 4x4) a samo sredji se blokira.

                        Motor za brisace... ni u ludilu


                        Malo sam razmisljao i dosao do zakljucka da je ovo vrlo zajebana stvar i da je sa razlogom tako skupa

                        Hidro motor... super stvar. Ali opet treba skupo platiti vitlo i namontirati servo pumpu. Opet smo na pocetku (puno para).

                        Da, brick, dosta sa mse zaglavljivao sa Nivom . Otvoreni diferencijali u osovinama cine da imas samo dva tocka koji se vrte, a to je nedovoljno za klizavo blato... makar jedan LSd ili potpuno blokirajuci diff napred ili nazad bi drasticno popravio stvar, ali mislim da bi to na kraju ispalo skuplje od vitla... i opet bi mogao da se zaglavim, a sa vitlom jako tesko


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • STANKI BAS
                          CBC Početnik
                          • 03.10.2019
                          • 1
                          • negotin
                          • FIAT BRAVO 1,6

                          #57
                          Jaci anlaser od 3 kw

                          Pozdrav svima sa foruma ,kako citam kolegi je potreban jaci anlaser od 3 kw,posedujem nov ne koriscen tenkovski anlaser pa mogu pogledati karakteristike koje su na njemu.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #58
                            Pozdrav i tebi Ja stvarno verujem da se kolega do sada bar toliko nabildovao za 14 godina da i poteznim kanapom rešava stvar
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            Working...
                            X