evo kad vec poceh temu da jos nesto dodam..danas sam makao zadnje sjediste i nasao plovak...do njega dolaze 4 zice i to 2 koje dovode masu i dvije koje nisu pod naponom, pa pretpostavljam da se preko njih dobija povratni signal..e sad postoji jos jedno mjesto ali tu nema nicega..da li je moguce da je to bilo mjesto za kabal koji bi do kontrolne slao signal ili ipak nema nikakvu svrhu? ja sam pokusao da kratko spojim one postojoce kablove ali se nije nista desvalo...
Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
evo jos jedan dodatak na sve ovo
na prednja dva sjedista imam po tri konektora sa dvije zice....i to se sve da kazem ukljuceno u sjediste..cemu sluzi pojma nemam...e sad na mjestu gdje bi trebalo da budu prekidaci za grijace sjedista njih nema ali ispod plastike su dva prikljucka za prekidace...sad je li to samo uradjena instalacija ali nema prekidaca ni grijaca....ili ima sve a hvale samo rekidaci? nesto mi nije logicno da sve zavrse a da toga nema....FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
E_K_V, vidim da si skidao tablu. Ajd malo objasni kako se to radi (ako imas digitalnu kameru, jos bolje), jer mi je crkla jedna lampica pozadinskog osvetljenja, pa bih hteo da je zamenim. I jos nesto - ako imas i neku servisnu dokumentaciju, molim te javi se na privatnu poruku, pa da eventualno probas nekako to da mi posaljes.
Comment
-
-
skidao jesam, nema potrebe da snimam mogu i ovako jednostavno da ti objasnim, prvo moras da skines 3 sarafa koja se nalaze ne onom djelu iznad kontolne table (da to nazovem nastresnicom) i to je sve sto se tice sarafa u tom dijelu...onda uzmi neki sarafciger i treba da izvadis citavi onaj plasticni dio koji se nalazi oko kontrolne table a koji obuhvata i one izduve ventilacije...tj lijevo od vozaca i onaj srednji sa dva dijela...to ces izvaditi tako sto ces zabosti sarafciger izmedju plastike i da kazem gume i to sa donje strane i nategnes malo da iskoci a isto tako i desni dio, kad maknes tu plastiku odna ti je kontrolna slobodna i nju drze samo 4 sarafa ili 5 mada nije bitno
vidjeces ih sve, i kad njih uklonis kontrolna se lako vadi jer su kablovi iza nje dovno dugacki da bi sve to uradio prilicno jednostavno
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
posto sam ja nepismen uglavnom za elektro seme da li neko moze da mi malo pojasni se ovo
na slici sa broj 4315 je oznacen plovakFERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
Pokazivac nivoa benzina
Na renaultu laguni ne radi pokazivac nivoa benzina.Naime,i kada je auto ugasen kazaljka stoji skoro na maksimumu a tako je i dok je auto u pokretu.Receno mi je da je moguce da plovak ne valja.Pitam sve koji se razumeju,sta moze da bude.Da li i kad je ugasen,pokazuje koliko ima benzina(malo nelogicno ali ajde) i da li je moguce da je stvarno kvar u plovku?Instrument tabla je zamenjena zbog drugih razloga ali je ovaj problem ostao pa pretpostavljam da nije u tome kvar.
Hvala svima unapredSamo te slusam i pitam se dokle ces?
Comment
-
-
Nerece koja laguna ali ajd pretpostavka je da je benzinac.
Plovak je naravno u rezerovaru. Na taj plasticni deo kaci se i pumpa za gorivo. Naravno kada iskljucis kontakt kazaljka pada na nulu. S gornje strane rezervoara imas plasticni prsten. Njega odvijes (polako cekic i tup srafciger). Iscupas ceo mehanizam (plovak i pumpa. Kada ti to dodje u ruke onda proveris da nije zaglavio plovak na maksimumu. Polako gledaj da li se pomera i da li ima reakcije na kontrolnoj tabli.
P.S. Pun rezervoar je kratak spoj na provodnicima (bez otpora)...
Comment
-
-
Pokazivac Trenutne Potrosnje
Kao sto stoji u naslovu radi se o BMW-u sa dizel motorom koji je nekada bio benzinac. Motor je zamenjen i celokupna elektronika. E sada ostala je instrument tabla od benzinca zbog OBC-a koja radi OK. Dodata je samo lampica za grejace. Problem je u onoj skali ispod obrtomera koja pokazuje trenutnu potrosnju. Ona radi ali nije tacna pokazuje svega 2.2l :100km. Sto bi bilo jako lepo da je istinito. E sada mene zanima gde je problem, koji davac je zaduzen za to i sta sve moram da prepravim da ona radi kako treba, a vazno mi je zbog OBC-a da bi mi pokazivao ostale informacije o potrosnji i preostaloj kilometrazi jer nista nije tacno zbog njega.
Hvala u napred!!
Comment
-
-
U instrument tabli sa zadnje strane imaš modul sa integralnim kolom koji tabli govori u kom je autu, njega treba promeniti sa odgovaraju?eg dizela.
BMW need to know Year, Model, Petrol or Deisel, Plastic or Metal Fuel Tank so that the coding plug has the correct calculation's for your engine, eg. MPG,etc.
You then take the coding plug apart so your left with a mini PCB. You then open your OBC and solder the mini PCB onto the back of your OBC. It's only 6 pins and is super easy to do.
Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
Pa trebao bi da pogrešno ra?una servisne intervale i tako neke sitnice... nije oil service i inspection samo na osnovu kilometraže, nego i radnih ?asova, temperature, tipa motora...Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
kilometar sat, pokazivac goriva
imam problem u mojoj kockici, naime, pokazivac goriva u km satu je posandrcao. non stop ide levo desno i kucka, pa me jako nervira, plus ne znam koliko goriva ima (oko 40L). da li treba da zamenim ceo sat (sto je 50 eur) ili je to neka sitnica koja se da lako srediti?
Comment
-
Comment