bmw e30, 320i, M20.
Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
velika sansa je da je otisao kontakt na plovku,,,,to provjeri prvo jer ako ima 40 l to je skoro pun rezervoar, tj 2/3 rezervoara i kada dobije kontakt ide desno ali recimo kada se usled voznje smanji nivo ili poveca gubi kontakt,,,ako se to desava kad ubrzavas ili usporavas sigurno je do toga,,,kad skines plovak vidjeces na pokazivacu imaju kao male zicice e moguce da su se one vremenom malo pojele pa gube kontakt
Comment
-
-
Ma sigurno ti flesira ins. tabla, na hrvatskom bmw forumu sam citao da je cest problem sa nepravilnim pokazivanjem temperature i goriva, ne kupuj novu tablu, skini staru i zameni sve elektrolite i bateriju za inspection i miran si sledecih 15 godina. U stvari, kad nadjem tacno sta savetuju Hrvati, dopunicu.
Comment
-
-
Treba mi shema za povezivanje pumpe
Treba mi shema za povezivanje potapajuce pumpe za 1.8 benzinski motor od golfa II. Naime, skinuo sam pumpu i sad ne znam gde ide plus a gde minus, znam na pumpi ali ne znam na konektoru jer su kablovi bili losi pa sam ih promenio al' sam velika ****** pa nisam zapamtio koja je gde isla?!
da napomenem, konektor ima tri zice, jedna je valjda zuta a dve su crvene, sad sam i to zaboravio!
Comment
-
-
Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru
Da i ja izlozim svoj problem
Auto Daewoo Nexia 1997 god. 1.5 motor
Do pre nedelju dana nisam imao problema sa pokazivanjem nivoa goriva.
Medjutim od pre neki dan u toku voznje mi kazaljka padne na nulu ali lampica se ne pali
Otisao sam na pumpu sipao 10tak litara i kazaljka je pokazala da je rezervoar pun do maximuma (sto nije) i tako mi je nekoliko dana kazaljka setala od praznog do punog i sl da bi mi od danas totalno otkazala i stoji konstatno na nuli tj ne pokazuje ama bas nista niti hoce da se mrdne imalo...
Jel ovde u pitanju plovak ili elektirika ili i jedno i drugo?
Comment
-
-
Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru
Da bi se kvar tacno utvrdio,mora se izmeriti otpor reostata na plovku (da li se menja linearno kad se pomera plovak).Kod Nexie,sijalica za rezervu nema veze sa plovkom jer je pali poseban element (ne znam kako se to zove) koji izgleda kao burence.I kod ostalih Daewoo-a je isti princip.Mozda su samo korodirali kontakti na plovku,ispod auta.Uglavnom,auto mora na dizalicu ili kanal da bi navedene stvari mogle da se provere.
Comment
-
-
Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru
Punto mk1 1.2 benzinac... kao i kod svakog Punta,dok je pun rezervoar sve je ok,ne pomera se kazaljka mnogo... medjutim ispod pola rezervoara u ostrijim krivinama nivo se poveceava i smanjuje u zavisnosti od krivine,da bi se posle 3-5 sekundi vratilo na normalno... e sad,znam da je to do konstrukcije rezervoara,ali da li postoji nacin da se kazaljka "otromi",tj,da ne reaguje tako brzo na promenu...meni je gorivo uvek oko pola jer vozim na TNG najcesce,ali opet zna da nervira... Mozda neko dodavanje kondenzatora?
Comment
-
-
Re: Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru
Mislim da svi pokazivaci vec imaju kondenzator, bas zbog tog problema koji si opisao. Mozda je tvoj riknuo (ne razumem se u elektriku pa ne znam kako se manifestuje ako kondenzator otkaze).Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
Comment