Kao prvo, pozdrav svima!!! 
Imam problemcic sa 55-icom...
Detaljno cu opisati situaciju, pa se nadam da vas nece mrzeti da procitate...
Naime, kada je hladan, tj. kad se ne pali 12+ sati (i to ne uvek, recimo svaki 3. put), imam problem sa paljenjem, tj. kao da pre****. Kao da povuce na trenutak, al' se onda gotovo trenutno "ugusi", pa tek posle kojeg minuta i malo spricanja po gasu mogu da ga upalim i to sa pedalom gasa do maksimuma, kao kad pre****. Imam utisak kao da u karbu uopste nema goriva.
U toku dalje voznje, samo jednom ili dvaput mi se ponovo "ugusio", dok je u ostalih 6-7 slucajeva (pocelo je u poslednje vreme) u daljoj voznji sve sasvim normalno.
Pre ~4000km sam cistio karburator, a 500km kasnije sam stavio i filter za gorivo (ostao je rezervni od caletove bivse Samare), a stavio sam ga kad mi se malo zapusio karb, pa mi se gasio u toku voznje (odmah sutradan sam ga montirao) i od tada je sve bilo OK do pre otrilike 2 nedelje.
Medjutim kad smo pre neki dan kod majstora u Vrscu (pre nego sto sam dosao u NS) otvorili karburator u njemu je bilo malo prljavstine, pa rek'o da je to uslo pre nego sto sam stavio filter (filter deluje OK, a dosta je "fin", pa ne bi trebalo da propusta bilo sta). Majstor je malo podesio plovak u karbu i mislili smo da ce biti OK. Medjutim, to nije sredilo stvar.
Jos jednu stvarcicu sam primetio, a to je da se u kabini malo oseti gorivo. Gledao sam da li negde na karbu curi gorivo, al' nisam nista uocio.
Svaki savet dobrodosao.
Na kraju cu verovatno morati do nekog karb servisa, al' rek'o ovde sigurno ima strucnjaka. (registrovao sam se tek danas, al' vas posecujem duze vreme
)
p.s. Pre nedelju dana sam menjeo rezervoar (stari je skroz oksidisao i na kraju se i probusio - iscurelo mi je 15l
), al' napominjem da je to pocelo da mi se desava pre zamene istog.

Imam problemcic sa 55-icom...
Detaljno cu opisati situaciju, pa se nadam da vas nece mrzeti da procitate...

Naime, kada je hladan, tj. kad se ne pali 12+ sati (i to ne uvek, recimo svaki 3. put), imam problem sa paljenjem, tj. kao da pre****. Kao da povuce na trenutak, al' se onda gotovo trenutno "ugusi", pa tek posle kojeg minuta i malo spricanja po gasu mogu da ga upalim i to sa pedalom gasa do maksimuma, kao kad pre****. Imam utisak kao da u karbu uopste nema goriva.
U toku dalje voznje, samo jednom ili dvaput mi se ponovo "ugusio", dok je u ostalih 6-7 slucajeva (pocelo je u poslednje vreme) u daljoj voznji sve sasvim normalno.
Pre ~4000km sam cistio karburator, a 500km kasnije sam stavio i filter za gorivo (ostao je rezervni od caletove bivse Samare), a stavio sam ga kad mi se malo zapusio karb, pa mi se gasio u toku voznje (odmah sutradan sam ga montirao) i od tada je sve bilo OK do pre otrilike 2 nedelje.
Medjutim kad smo pre neki dan kod majstora u Vrscu (pre nego sto sam dosao u NS) otvorili karburator u njemu je bilo malo prljavstine, pa rek'o da je to uslo pre nego sto sam stavio filter (filter deluje OK, a dosta je "fin", pa ne bi trebalo da propusta bilo sta). Majstor je malo podesio plovak u karbu i mislili smo da ce biti OK. Medjutim, to nije sredilo stvar.

Jos jednu stvarcicu sam primetio, a to je da se u kabini malo oseti gorivo. Gledao sam da li negde na karbu curi gorivo, al' nisam nista uocio.
Svaki savet dobrodosao.

Na kraju cu verovatno morati do nekog karb servisa, al' rek'o ovde sigurno ima strucnjaka. (registrovao sam se tek danas, al' vas posecujem duze vreme

p.s. Pre nedelju dana sam menjeo rezervoar (stari je skroz oksidisao i na kraju se i probusio - iscurelo mi je 15l

Comment