PEUGEOT 205 1.4 TU3A 70KS konverzija na 205 1.9 GTI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LEZA
    CBC Senator
    • 10.08.2007
    • 280
    • Beograd

    PEUGEOT 205 1.4 TU3A 70KS konverzija na 205 1.9 GTI

    E ovako, koliko sam video nema ni jedna tema koja je posvecena ovome a ovaj zahvat je veoma cest u svetu, medjutim na peugeotu 205 gti eventualno XS/GT,a za obicne se nista ne pominje. . . E ja sam ovan tvrdoglavi i hocu da napravim to sebi na mom autu, pa me interesuje, ovako:
    Sem trapova, sta mi sve treba da bih to sproveo u delo i koliko bi to bilo para otprilike ovo sve, jer hocu sve da stavim na papir da vidim da li da radim ili ne. Neke procene kazu od 1500 evrica do 2000 evrica. Znam... znam neko ce reci toliko ti ne vredi ni ceo auto, ali ga nikad ni ne bih prodao za pare koje mogu da dobijem (1800 - 2000) jer vredi vise. . .
    Napominjem da je motor TU sa jednogrlim solexom koliko znam 70 ks. . . Dakle da ne odugovlacim sta mi je sve potrebno a da vi znate da bih ubacio mi 16?. . .trapove mi ne pominjite to vec imam od GTI-a.
    Hvala lepo
  • LEZA
    CBC Senator
    • 10.08.2007
    • 280
    • Beograd

    #2
    Hm zar niko ne zna bas nista o ovome?

    Comment

    • PUG405
      CBC Član
      • 28.09.2007
      • 23
      • Beograd

      #3
      Nema velike razlike između 1.9 GTI i 1.9 Mi16 motora. Najveća razlika je glava i taj Motronic 3.2 sistem ubrizgavanja. Inače nećeš videti neku razliku u performansama između najsnažnije varijante GTI i Mi16 motora. Pitanje je hoćeš li potpuno legalan auto, onda ti je varijanta jedino nešto slupano ili ocarinjen motor, jer ćeš ih u prodaji teško naći. Ako ne, može da se naruči stranac iz Slovenije za max 800e i to su ti skoro svi troškovi za delove. Ostaju neke sitnice koje bi morao da servisiraš na tom motoru, ali kako god da okreneš tih 1500-2000e su daleko više nego što ti je potrebno. Osim motora, definitivno bi morao da tražiš druge poluosovine, birač brzina, deblju balans štanglu... Ima tu još ponešto, ali ništa naročito.

      Comment

      • LEZA
        CBC Senator
        • 10.08.2007
        • 280
        • Beograd

        #4
        Legalno, sve legalno hocu, ali pazi karoserija mi je s petora vrata i mislim da ne bi izdrzala 130 a kamoli 160 ks. Po nekim ljudima koji znaju dosta o pugu kazu da nema sanse bez ojacavanja da izdrzi, bez obzira na stanje skoljke... Zato sam planirao 2 soma evra za to ... Ajde ako znas sta mi sve treba da bih prebacio recimo GTI motor u moj auto od delova nabroji da znaju i drugi a ja cekam jedan mail pa cu se i ja ukluciti Pozdrav

        Comment

        • PUG405
          CBC Član
          • 28.09.2007
          • 23
          • Beograd

          #5
          Nema potrebe da ojačavaš šasiju, ako planiraš da voziš auto isključivo po asfaltu. Možeš jedino zbog sopstvene sigurnosti da napraviš kavez unutra. Ta šasija izdržava 1.8 TD motor sa ogromnim momentom i kukom na koju se redovno kači prikolica puna krševa kod mog komšije već 10 godina pa joj ništa ne fali. A veruj mi, ako pukneš u rupu pri nekoj većoj brzini, doći će do deformacija i na šasiji od GTI.

          Što se delova tiče biće malo veća lista ako tražiš posebno motor, onda tražiš i posebno instalaciju, creva, hladnjak, izduvne i usisne grane, ubrizgavanje, osovine, dugu osovinu, menjač, onaj njegov primitivni ECU ... Jer je pitanje da li ćeš i šta od toga dobiti uz motor. Ako se ja dobro sećam može se ocariniti polovan motor iz legalnog (ne ukradenog, odjavljenog i sa stranim papirima) stranca. Onda većinu delova imaš, a samo još dodaješ nešto za carinjenje motora. Na drugoj strani, ostaje ti šasija od 405 Mi16 (duboki branici, ABS, svi diskovi, tvrde opruge) koju možeš da prodaš i za pola novca koji bi izdvojio za taj auto. To je po meni najbolje rešenje, jer bi vrlo lako mogao potpuno sam da prebaciš motor i sve sklopiš i povežeš. Ako dobiješ go motor, moraš da budeš "Bog" za Pežoa da sve nabaviš, sklopiš i posle nateraš to da radi kako treba.

          Comment

          • LEZA
            CBC Senator
            • 10.08.2007
            • 280
            • Beograd

            #6
            Nisam Bog bas, ali znam dosta, ali ne bih se upustao u planinarenje da sam povezujem stvari. Znam da je najbolje da kupim nekog polovnog Pug 405 ili 309 GTI 16. ali problem je u tome sto ne mogu da nadjem to, a sto se tice ojacavanja ipak hocu, jer pravim da mi traje a ne da posle godinu dana menjam auto u koji sam ulozio boga oca Znam da i ne mogu odmah da prebacim Mi16, treba da se malo omanje izduvna grana i usisna grana, onda nosaci ... Je l' imas nesto da mi kazes o tome ? Hvala

            Comment

            • PUG405
              CBC Član
              • 28.09.2007
              • 23
              • Beograd

              #7
              Sad kad si rekao, motor sa XU blokom stoji drugačije nego kod 405. Mislim da je tu najveći problem što bi poluosovine izašle iz linije i veliki teret bi bio na homokinetičkom zglobu... Izduvna grana nije problem, samo bi morao da praviš drugu cev od grane do spoja, jer se kači pod drugim uglom. Iskreno, na sve to sam potpuno zaboravio, jer u glavi imam svoje planove o ubacivanju nekog 1.9 motora kod mene, a tu nema problema kao sa 205. Zeznuta stvar, ali da se regulisati. Mislim da to može da se reši sa držačima motora sa GTI, jer oni postavljaju blok i samim tim poluosovine kako treba. A što je problem usisna grana? I ima još jedan problem, udarala bi ti radilica u ulje ako naliješ previše, a ako ne naliješ, ne znam kako bi ga vukla uljna pumpa, pošto karter i usisnik od pumpe ne bi stajali horizontalno. Ali to bi isto trebalo da može da se reši sa delovima (karter i pumpa) od GTI. Zato je mnogo lakše GTI-Mi16, imaš šta da kombinuješ. Razmisli šta ti je činiti, ima tu dosta posla. Što se tiče nabavke auta, nije to toliki problem. Ja kad sam kupovao stranca za torziju, pitao sam te momke koji su ga doterali da li mogu da nabave Mi16, rekli su da je samo malo skuplji, ali da ga ima u Sloveniji i za 800e čukanih.

              Comment

              • LEZA
                CBC Senator
                • 10.08.2007
                • 280
                • Beograd

                #8
                Koliko znam usisna grana mora da se krati a izduvna moze malo da se iscuka i da dobijem ugao koji treba,a ja nisam znao za poluosovine i dovod ulja. . . Da li se to desava samo kad nije motor pod uglom koji bi trebalo?

                Comment

                • PUG405
                  CBC Član
                  • 28.09.2007
                  • 23
                  • Beograd

                  #9
                  Ali mi nije jasno zašto mora da se dira usis? Zbog udaranja u haubu? Što se tiče poluosovina, motor neće biti u liniji sa glavčinama, pa će krst i homokinetički zglob non stop biti napregnuti, a ako se dosta pomeri, onda će nešto da kači. Što se tiče ulja, sve bi bilo u redu dok ga pumpa ne podigne u motor, jer bi se tada smanjio nivo u karteru i pumpa bi povukla vazduh, zato što bi sve to stajalo pod drugim uglom u odnosu na ulje koje zemljina teža drži horizontalno, ma kako da ti okreneš motor. A ako bi sipao dovoljno da uvek ima za pumpu, verovatno bi radilica udarala u ulje. Evo sličica, koja će ti pojasniti: Obrnuto T, je deo pumpe preko kog uvlači ulje, kutija je karter, a ono malo braon je ulje. Kada bi sve stajalo kako treba ne bi bilo problema.

                  Comment

                  • LEZA
                    CBC Senator
                    • 10.08.2007
                    • 280
                    • Beograd

                    #10
                    Hm, a zar ne bi ostalo pod uglom koji treba kad bih imao neke nosace, i kad bih izmenio izduvnu granu ? Mislim kako stoji kod GTI-a sve normalno kad se uradi konverzija ?

                    Comment

                    • PUG405
                      CBC Član
                      • 28.09.2007
                      • 23
                      • Beograd

                      #11
                      Valjda idu nosači od GTI. Blok je potpuno isti, a nosači idu na njega. Kod GTI je u redu položaj motora u odnosu na šasiju, ali je problem što nije motor u onom položaju u kom bi trebalo da bude. To nikako ne može da se sredi. Ako motor bude nagnut kao u 405, morao bi da sečeš karoseriju i pomeraš nosače ka kabini, valjda, da bi poluosovine išle pravo. Ako ne sečeš ništa, možeš da postaviš motor sa nosačima od bilo kog XU motora iz 205, ali ostaje taj problem sa nagibom motora koji ne bi bio njegov predviđeni. Mislim da je mnogo lakše rešiti problem sa karterom i pumpom i ako mora usisom i izduvom, nego seći po motornom prostoru.

                      Comment

                      • LEZA
                        CBC Senator
                        • 10.08.2007
                        • 280
                        • Beograd

                        #12
                        Naravno karoseriju ne diram,ali mozda sam malo losije preformulisao pitanje,sorry na tome,mislio sam,sta mislis da li mozda problem ugla motora moze da se resi samo izduvnom granom i usisom?I da, skoro sam siguran da postoje neki posebni nosaci motora za mi 16 motor za 205

                        Comment

                        • CannoN
                          CBC Senator XXL
                          • 15.09.2007
                          • 485
                          • Beograd

                          #13
                          A kakve su ti kocnice?

                          1.9 gti ima da se nadje povoljno. Oko 300e sa menjacem.

                          Za 20-30ks vise mnogo ti je cimanja i para.
                          To sto ima 5 vrata takodje ne ide u prilog mada je karoserija dovoljno rigidna i torziono kruta za ta godista. Nosace motora stavi nove i tvrdje pa ne bi trebalo da bude previse udaraca.

                          Mozes zarad kompenzacije manjka konja u odnosu na Mi16 da uparis 1.9 sa menjacem 1.6 recimo. Taj blok prima 5 razlicitih menjaca(kutije su iste). 1.9 sa "kracim" i "duzim" prenosima, 1.6 isto i Mi16 koji je "najduzi" ali minimalno u odnosu na 1.9. TU blokovi(moj je TU3S) dele 4 razlicitih menjaca...;
                          Evo nekih:

                          Comment

                          • LEZA
                            CBC Senator
                            • 10.08.2007
                            • 280
                            • Beograd

                            #14
                            Kocnice su mi napred samoventilirajuci od peugeota 205 gti i nazad takodje diskovi,ceo trap od gti,a posto kad sam ga spustao mi je kacio tocak nazad pa sam ceo trap zajedno s torzijama prebacio na moj auto,a napred sam stavio samoventilirajuce jos ranije, iz jednostavnog razloga sto obican 205 bas ne koci najbolje
                            Znam da gti moze da se nadje jeftino,ali pazi sad 1.9 mi 16 sa 1.6 gti menjacem jos bolje A da li znas koliko kosta mi 16? Ako si cisto upucen ?

                            Comment

                            • CannoN
                              CBC Senator XXL
                              • 15.09.2007
                              • 485
                              • Beograd

                              #15
                              Njega nisam vidjao na trzistu.

                              A servo si ostavio standard?

                              Comment

                              Working...
                              X