PEUGEOT 205 1.4 TU3A 70KS konverzija na 205 1.9 GTI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #46
    Re: Razlika izmedju peugeot 205 GTI XU9JA i XU9JA/Z motora

    Originally posted by LEZA
    E sad, posto sam vec uzeo ovaj JA/z interesuje me koja je razlika izmedju ova dva motora? Mozda u kompu? Ovaj prvi je jaci 8 konja pa me interesuje da li je hardver u pitanju ili softver?
    Ovako, XU9JA (D6B) je model bez katalizatora. To su najčešće modeli od '86-87 do '89. Kasnije je uveden ovaj drugi kataliziran motor XU9JAZ (DKZ), mada je u nekim zemljama, tipa UK bio ugrađivan isključivo D6B motor, jer su kasno uveli eko normu. Kod njih recimo ima jako malo tih JAZ auta i većinom su zadnja godišta proizvodnje 205.

    A razlika je konkretno u mehaničkim komponentama i u elektronici. XU9JA ima Jetronic management koji je bazni jednostavan analogni sistem i kontroliše samo ubrizgavanje (paljenje je na razvodnik), XU9JAZ ima Motronic management koji je napredniji (usavrsen) digitalni sistem, kontroliše i ubrizgavanje i paljenje, tako ti Motronic modeli puno lepše rade nemaju one klasične probleme sa ler gasom kao Jetronic motori i malo manje troše. I XU9JAZ se mogu se tankovati sa 95 oktana benzinom, dok XU9JA ide po papirima samo na 98 oktana, može se staviti i 95, ali treba skroz "skresati" ugao paljenja, pa se auto kasnije čini prilično trom.
    Mehanička razilka je u bregastoj i klipovima. Od tuda je i razlika u snazi/kompresiji, XU9JA ima oštrije bregaste sa više trajanja, XU9JAZ ima malo "nežnije" bregove sa manje trajanja. Klipovi su u XU9JA "plićeg tanjira" pa daju 9.8:1 CR, a u XU9JAZ dubljeg s tim ima i nižu kompresiju 9.2:1 .

    Ovo za spuštanje hm zbilja neznam, moguće je nešto krivo složeno, probaj ponovo složiti federe/amortizere. To znalo dešavati kada se promene gumeni nosači u uporištima amortizera, onda bi se napred podigao za koji centimetar pa čak i dva, zavisno koliko su stari nosači bili potrošeni/spljošteni.

    p.s. ako je koni kit podigao auto, pitanje je kakve su opruge bile pre na njemu. Može "sesti" još malo, ali to se meri u mm.

    Comment

    • LEZA
      CBC Senator
      • 10.08.2007
      • 280
      • Beograd

      #47
      Da, da, stavio sam i nove jastuke =( koni kit je za GTI, i trebalo bi da ga spusta 3cm ali je moj motor laksi od GTIa, pa mozda i zbog toga? Znaci jastuci su me zeznuli, ne verujem da je majstor, jer lik radi trkacima, visi mi je auto za 2 prsta, mozda 1,5 i to da znas kako se primeti, uzas. . .
      E, da, kolika je razlika u performansama ova 2 motora? Nasao sam samo da je pug sa xu9jaz motorom, brzi par km sto mi nikako nije logicno

      Comment

      • CannoN
        CBC Senator XXL
        • 15.09.2007
        • 485
        • Beograd

        #48
        Verovatno ima povoljniji moment?

        Comment

        • LEZA
          CBC Senator
          • 10.08.2007
          • 280
          • Beograd

          #49
          Da, verovatno, ali pretpostavljam da je slabije i ubrzanje od 0-100 ali nema veze

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #50
            To su finese koje sumnjam da ces osetiti.

            Comment

            • LEZA
              CBC Senator
              • 10.08.2007
              • 280
              • Beograd

              #51
              Znam, zato i kazem da nema veze. . .

              Comment

              • LEZA
                CBC Senator
                • 10.08.2007
                • 280
                • Beograd

                #52
                Preuzeo danas sve instalacije, jos su ostale sanke rezervoar i motor sto cu za vikend preuzeti. . .Imam jedno pitanje za sve vas, da li poznajete nekoga ko ima kombi ili pick up, i ko bi mi prevezao motor, razdaljina je 100 km znaci od Zuca do sela Perlez, jer cu tamo drzati motor hvala

                Comment

                • mishkom
                  CBC Senator XXL
                  • 07.08.2007
                  • 591
                  • N/A
                  • N/A

                  #53
                  U perlez

                  Pa kako ne znas?? Ja ti ne mogu pomoci jer nisam iz BG

                  Comment

                  • LEZA
                    CBC Senator
                    • 10.08.2007
                    • 280
                    • Beograd

                    #54
                    Zar niko ne poznaje nikog ko ima pick up ili karavana?

                    Comment

                    • CannoN
                      CBC Senator XXL
                      • 15.09.2007
                      • 485
                      • Beograd

                      #55
                      Ili da ima kuku i prikolicu...

                      Tamo ćeš da ugradiš motor?

                      Comment

                      • LEZA
                        CBC Senator
                        • 10.08.2007
                        • 280
                        • Beograd

                        #56
                        Ma jok tamo cu da ga drzim dok se ne vratim iz Belgije. . . Idem na neku razmenu vracam se u avgustu i tad cu da ga ugradim , tam oga drzim jer nemam gde sta da radim . . .

                        Comment

                        • gordi014
                          Moderator
                          • 02.10.2004
                          • 1049
                          • Valjevo, Srbija
                          • PEUGEOT 206 XS 1.6

                          #57
                          Originally posted by LEZA
                          E, da, kolika je razlika u performansama ova 2 motora? Nasao sam samo da je pug sa xu9jaz motorom, brzi par km sto mi nikako nije logicno
                          Neće biti, XU9JA ili ti D6B mašine su ti najjače, imaju punih 130 KS. Znaš kako, oseti se, nije sad neka strašna razlika, ali postoji. Taj D6B motor jače "lepi za sedište", to je zbog razlike u bregastoj. On baš "popizdi" na 4.000 o/min., i vuče dalje sve do 6.300 o/min., dok se ne upali limitator. Dok ovaj XU9JAZ ubrzava linearno sve vreme, u principu prvi je prilično nervozan motor a taj drugi katalizirani je puno uglađeniji, tako se i ponaša u vožnji.

                          Pričao mi drugar da je isprobavao jedan i drugi u par navrata i sa ovim XU9JA bi uvek pobegao za celu dužinu auta napred u poređenju sa XU9JAZ, ali kažem XU9JAZ DKZ puno lepše radi zbog tog Motronic sistema, nije toliko divlji.

                          Comment

                          • LEZA
                            CBC Senator
                            • 10.08.2007
                            • 280
                            • Beograd

                            #58
                            Uvek imam varijantu da ugradim 1.6 menjac tako da ce sipak da bezi toliko za sad me zadovoljava ovo sve. . . Prevezao sam danas do Perleza motor otelio sam se ali sam srecan presrecan najsrecniji covek na svetu

                            Comment

                            Working...
                            X