Ponosni sam vlasnik Megana od pre dva meseca, auto presao realnih 82000 km redovno odrzavan itd, pun opreme, motor radi ko sat, lepo ide i sve naj.
A sta onda hocu kad je sve tako lepo? Pa mora nesto sve to da pokvari. Elem, izaberem, po savetu kolege ovlasceni servis u Velikom gradištu i oteram auto tamo na dijagnostiku. Sve prodje lepo, nikakav problem, jedino sto sam bio primetio da mi grejanje cas radi cas ne i to im kazem. Provere oni antifriz i kazu da fali, malo doliju i ubede me da je sada sve uredu. Prodju tri dana, pogledam ja u ekspanzionu posudu, opet nema tečnosti. Zovem ja servis ponovo, odem kod njih, oni sistem stave na povišen pritisak i nadju da curi na crevo tj selnu na radijatoru. Zamene oni obe selne, ponovo doliju antifriz i kazu sad je sve super. Posle tri dana ponovo sok, opet prazna ekspanziona posuda. Sad vec prilicno besan ponovo odlazim u servis, oni opet savljaju auto na povisen pritisak oko 1 h i kazu mi a nigde ne curi vidno i da je pritisak malo pao. Da napomenem, da kada sam ja prvi put gledao da slucajno negde ne curi, bilo mi je sumljivo kuciste termostata jer je tu stalno bilo vlazno i na to sam upozorio servisera, ali je on rekao da je to nebitno.
Elem, puste oni malo ulja iz kartera i kazu da im lici na emulziju. Pokazali su to ulje i meni, al sta vredi kad se ja ne razumem. Meni je po boji i izgledu to ulje licilo na tamnu belu kafu...neko kaze da tako treba da izgleda sinteticko ulje. Meni je ono sto sam video drukcije od ulja u flasii. Mutno je i nekako hrapavo...Posle toga predloze skidanje glave jer sumnjaju da je otisao dihtung. Ja sta cu, pristanem u nadi da je samo dihtung u pitanju. Ceh obrade glave, testa, seta dihtunga i osalih delova plus ruke 44.000 din. Prodje dva dana, zovnem ja servis i tu krece prva sumnja. Kazu da jeste dihtung, ali i da je polomljeno kuciste termostata i da i ono treba da se menja. To je plus 10.000 din. Znaci, ipak je bitno.
Finalno, danas zovnem servisera i dobijem sledecu informaciju za koju me interesuje da mi pomognete:
finalno objasnjenje je da je "labava glava". Kazu, lako su je skinuli i to je razlog sto je navodno mesao ulje i vodu i gubio antifirz. Na pitanje, sto je niste samo dotegli, dobio sam odgovor da se to ne sme, po renoovim pravilima, nego mora sve da se skine i proveri. To njihovo "ne sme" kosta 400 evra. Glava je prosla hidrotest i kazu da je OK, a dole klipovi i cilnidri da su u savrsenom stanju. Ceka se jos kuciste termostata pa da sve montiraju...
I sta je na kraju bilo, nisam pametan...Da li je morala da se skida glava i da li je uopste mesao ulje i vodu ili je samo cureo na puknuto kuciste termsotata ostaje mi nejasno. Samo se nadam da ce lepo montirati glavu i da to valjda znaju.
A sta onda hocu kad je sve tako lepo? Pa mora nesto sve to da pokvari. Elem, izaberem, po savetu kolege ovlasceni servis u Velikom gradištu i oteram auto tamo na dijagnostiku. Sve prodje lepo, nikakav problem, jedino sto sam bio primetio da mi grejanje cas radi cas ne i to im kazem. Provere oni antifriz i kazu da fali, malo doliju i ubede me da je sada sve uredu. Prodju tri dana, pogledam ja u ekspanzionu posudu, opet nema tečnosti. Zovem ja servis ponovo, odem kod njih, oni sistem stave na povišen pritisak i nadju da curi na crevo tj selnu na radijatoru. Zamene oni obe selne, ponovo doliju antifriz i kazu sad je sve super. Posle tri dana ponovo sok, opet prazna ekspanziona posuda. Sad vec prilicno besan ponovo odlazim u servis, oni opet savljaju auto na povisen pritisak oko 1 h i kazu mi a nigde ne curi vidno i da je pritisak malo pao. Da napomenem, da kada sam ja prvi put gledao da slucajno negde ne curi, bilo mi je sumljivo kuciste termostata jer je tu stalno bilo vlazno i na to sam upozorio servisera, ali je on rekao da je to nebitno.
Elem, puste oni malo ulja iz kartera i kazu da im lici na emulziju. Pokazali su to ulje i meni, al sta vredi kad se ja ne razumem. Meni je po boji i izgledu to ulje licilo na tamnu belu kafu...neko kaze da tako treba da izgleda sinteticko ulje. Meni je ono sto sam video drukcije od ulja u flasii. Mutno je i nekako hrapavo...Posle toga predloze skidanje glave jer sumnjaju da je otisao dihtung. Ja sta cu, pristanem u nadi da je samo dihtung u pitanju. Ceh obrade glave, testa, seta dihtunga i osalih delova plus ruke 44.000 din. Prodje dva dana, zovnem ja servis i tu krece prva sumnja. Kazu da jeste dihtung, ali i da je polomljeno kuciste termostata i da i ono treba da se menja. To je plus 10.000 din. Znaci, ipak je bitno.
Finalno, danas zovnem servisera i dobijem sledecu informaciju za koju me interesuje da mi pomognete:
finalno objasnjenje je da je "labava glava". Kazu, lako su je skinuli i to je razlog sto je navodno mesao ulje i vodu i gubio antifirz. Na pitanje, sto je niste samo dotegli, dobio sam odgovor da se to ne sme, po renoovim pravilima, nego mora sve da se skine i proveri. To njihovo "ne sme" kosta 400 evra. Glava je prosla hidrotest i kazu da je OK, a dole klipovi i cilnidri da su u savrsenom stanju. Ceka se jos kuciste termostata pa da sve montiraju...
I sta je na kraju bilo, nisam pametan...Da li je morala da se skida glava i da li je uopste mesao ulje i vodu ili je samo cureo na puknuto kuciste termsotata ostaje mi nejasno. Samo se nadam da ce lepo montirati glavu i da to valjda znaju.
Comment