Izvinjavam se!!!...pao sistem,a ispit stiso,pa tek sad imao vremena da instaliram windows...
Nisam jos nacisto,da li je ovo sto cu ispricati da sam radio pouzdano,ali sam sa ovim isao do vikendice u vrcinu 30km puta 2+bubanj potok+zemun+vracar i nije bilo problema...
Razmisljao sam koja je razlika izmedju starog sistema koji je radio i novog koji vraca vodu,a to je samo mesto na kojem se kaci na hladnjak crevo sa posude, tj. sobzirom da je sada hladnjak okrenut naopako (izlaz na ulaz i ulaz na izlaz,sto mu po konstrukciji uopste ne smeta jer je skroz simetrican), crevo sa posude je prikaceno na sada donjem delu hladnjaka...
Razmisljao sam i o tom vazduhu koji se stvara i mislim da nema drugog mesta da dobija vazduh pod pritiskom osim iz motora,onda taj vazduh zauzme odredjenu zapreminu,napravi pritisak u sistemu i naravno da mora da se digne nivo tecnosti,ali mi je nemoguce da se motor sj*be u toku namestanja hladnjaka,pa da sada ubacuje vazduh,a pre 5 minuta vazduha nije bilo...
Moj zakljucak je sledeci:Ja ranije nisam imao problema sa tim vazduhom zato sto je crevo za posudu bilo postavljeno na vrh sistema i vazduh je izgleda izlazio u posudu,a sada posto je vazduh laksi od vode,on napravi cep na vrhu sistema,a u bocu ide tecnost jer odozdo nista ne moze da pokupi osim tecnosti...Znaci ispada da je i ranije bilo vazduha,samo sto ga izgleda nisam primecivao,jer je sve to funkcionisalo "besprekorno"...
Kupio sam crevo za juga 45 koje na sebi ima fabricki utopljeno crevo za posudu,iseko postojece gornje crevo,skratio ga,i uz pomoc mesingane cevke izmedju, ubacio jugovo crevo sa izvodom...Dole onu rupu koja je fabricka za izvod za posudu zapusio,probam...vraca tecnost opet,ali mnogo manje...E,sad postoji druga stvar sto je jugovo crevo ka boci mnogo deblje,pa sobzirom da ima pad od hladnjaka do boce,mehurici ne mogu da se nabiju na dole nego isplivaju...Isecem to crevo,naso naki umetak od serva za kocnicu,posluzilo kao reducir i koleno,spojim tanko crevo,upalim sve uredu...
Stari sistem sa obrnutim hladnjakom moze da se koristi,ali samo ako motor ne ubacuje vazduh!!!
A,da...cep na boci koji ima ventil za vazduh ka boci sam zavrnuo...sistem je pod "malo vecim" pritiskom,tako da ne moze izgleda vise ni da ubacuje vazduh...ne znam da li je ovo istripovano,ali od kad sam zavrnuo cep,da vazdug ne izlazi iz boce i izgleda vise ne ulazi u sistem primetio sam da mi bolje ide auto,a i cale, koji ga je totalno odvojeno vozio, se bez mog pitanja pohvalio istom konstatacijom...Ne znam da li ovo ima logike,ali auto sad ide...A inace na cepu za ulje u motoru nema krema,niti ga je bilo,niti je beo dim nazad...sto bi trebalo da znaci da nema mesanja...
Sad mi preostaje da vidim kako ce to da pelcera na dalje...vreme ce pokazati...Kad se digne hauba,upada u oci mali milion selni...deluje ko da ce da poleti!!!
Nisam jos nacisto,da li je ovo sto cu ispricati da sam radio pouzdano,ali sam sa ovim isao do vikendice u vrcinu 30km puta 2+bubanj potok+zemun+vracar i nije bilo problema...
Razmisljao sam koja je razlika izmedju starog sistema koji je radio i novog koji vraca vodu,a to je samo mesto na kojem se kaci na hladnjak crevo sa posude, tj. sobzirom da je sada hladnjak okrenut naopako (izlaz na ulaz i ulaz na izlaz,sto mu po konstrukciji uopste ne smeta jer je skroz simetrican), crevo sa posude je prikaceno na sada donjem delu hladnjaka...
Razmisljao sam i o tom vazduhu koji se stvara i mislim da nema drugog mesta da dobija vazduh pod pritiskom osim iz motora,onda taj vazduh zauzme odredjenu zapreminu,napravi pritisak u sistemu i naravno da mora da se digne nivo tecnosti,ali mi je nemoguce da se motor sj*be u toku namestanja hladnjaka,pa da sada ubacuje vazduh,a pre 5 minuta vazduha nije bilo...
Moj zakljucak je sledeci:Ja ranije nisam imao problema sa tim vazduhom zato sto je crevo za posudu bilo postavljeno na vrh sistema i vazduh je izgleda izlazio u posudu,a sada posto je vazduh laksi od vode,on napravi cep na vrhu sistema,a u bocu ide tecnost jer odozdo nista ne moze da pokupi osim tecnosti...Znaci ispada da je i ranije bilo vazduha,samo sto ga izgleda nisam primecivao,jer je sve to funkcionisalo "besprekorno"...
Kupio sam crevo za juga 45 koje na sebi ima fabricki utopljeno crevo za posudu,iseko postojece gornje crevo,skratio ga,i uz pomoc mesingane cevke izmedju, ubacio jugovo crevo sa izvodom...Dole onu rupu koja je fabricka za izvod za posudu zapusio,probam...vraca tecnost opet,ali mnogo manje...E,sad postoji druga stvar sto je jugovo crevo ka boci mnogo deblje,pa sobzirom da ima pad od hladnjaka do boce,mehurici ne mogu da se nabiju na dole nego isplivaju...Isecem to crevo,naso naki umetak od serva za kocnicu,posluzilo kao reducir i koleno,spojim tanko crevo,upalim sve uredu...
Stari sistem sa obrnutim hladnjakom moze da se koristi,ali samo ako motor ne ubacuje vazduh!!!
A,da...cep na boci koji ima ventil za vazduh ka boci sam zavrnuo...sistem je pod "malo vecim" pritiskom,tako da ne moze izgleda vise ni da ubacuje vazduh...ne znam da li je ovo istripovano,ali od kad sam zavrnuo cep,da vazdug ne izlazi iz boce i izgleda vise ne ulazi u sistem primetio sam da mi bolje ide auto,a i cale, koji ga je totalno odvojeno vozio, se bez mog pitanja pohvalio istom konstatacijom...Ne znam da li ovo ima logike,ali auto sad ide...A inace na cepu za ulje u motoru nema krema,niti ga je bilo,niti je beo dim nazad...sto bi trebalo da znaci da nema mesanja...
Sad mi preostaje da vidim kako ce to da pelcera na dalje...vreme ce pokazati...Kad se digne hauba,upada u oci mali milion selni...deluje ko da ce da poleti!!!



Comment