Pozdrav svima... Kao sluzbeni auto sam dobio na koriscenje novu Zastavu 10... E sad ova moja (imamo ih 3) ima problem u radu motora. Taj problem se javio na oko 8500 km. Motor podrhtava, narocito kada je hladan, a i kasnije kada je skroz ugrejan. Primecujem i da auto trza u voznji, ne jako ali se oseca, kao i da malo slabije vuce na manjim obrtajima. Pri tom je i potrosnja porasla sa malo ispod 8 na 8.5-9 lit na 100 km. Bio sam u "Bogunovicu" posto su oni ovlasceni servis, tamo su prikacili na dijagnostik uredjaj medjutim ne pojavljuje se nikakva greska. Onda su ga nesto malo turirali i po njima auto sada mirnije radi i rekli mi da je problem u benzinu (i na ostale 2 10ke sipamo na istoj pumpi)... E sad moje pitanje je da li neko ima iskustva sa ovim problemom? I u koji servis da vozim auto?... U AK ZASTAVA VOZDOVAC je rasulo, kao i u ZASTAVA PROMET u Mije Kovacevica. Jedan od automobila sam vozio i u BIZMU na redovan servis na 10000 km medjutim nemam dobra iskustva (sipali vise ulja nego sto treba, promenili svecice iako nisu proverili da li je potrebno, nisu popravili prskalice koje sam reklamirao...). Ima li neko pozitivna iskustva sa nekim od ovlascenih servisa? Hvala. Pozdrav
Zastava 10 problem
Collapse
X
-
Pa ovde je stvar poprilicno jasna, doslo je do malog zacepljenja dizni.
Nazalost sa nasim benzinom to brzo ide.
Na 20.000km se preporucuje ciscenje sa Wins sistemom ili jednom godisnje.
Wins kosta par hiljada din, i stvarno pomaze.
A mozes da probas i da uspes bocicu STP klinera na tank goriva, to je jeftino oko 300 din, ali pitanje je koliko pomaze...
A sto se tice Zastava servisa najbolje izdrzati garanciju pa potraziti nekoga ko moze i zna, da odrzava ove automobile
Comment
-
-
AUTO CENTAR NINIĆ
Adresa: Mihaila Bulgakova 4, Zvezdara
Telefon: 011/3423-351, 3430-217, (fax). 3430-132
Provereno su dobri i maksimalno profi.Slazem se sa box-om 76,cak sta vise imam i licnog iskustva sa STP-om.Probaj ali nemoj da sipas na pun rezervoar vec na pola.Mnogo je efikasnije,a nista ne steti.nisam ginekolog ali mogu da pogledam
Comment
-
-
prosle godine dok sam bio u poseti srbiji rentao sam jednu zastavu 10 , vozilo sam imao 25 dana , napravio sam malo vise od 5000 kilometara , ali sve dok sam bio u srbiji i koristio gorivo iz srbije , katastrofa ,motor je uvek treskao , slabo vukao i pod punim gasom , ventili cvrkali ko sasavi , a kad se klima upali , mrtav , uz bubanj potok ide trecom ...
dok u hrvackoj malo bolja stvar , ali zasto slovenija i italija , neverovatna razlika , auto je leteo , vuko ko lud , u srbiji na auto putu jedva da navuce 130 kmh , dok u sloveniji i itakiji 145 kmh od sale ...
Comment
-
-
...
U Ninic ne mogu da ga odvezem jer nije ovlasceni servis a auto je u garanciji, odvezao sam ga u petak u Auto servis Stojanovic u Zemunu posto su oni ovlasceni za Zastavu i Skodu. Nisu uspeli da rese problem (bar su priznali i rekli sta su sve pokusali) pa sad cekaju gospodu iz Zastave da probaju da rese problem. Auto nisam hteo da uzimam, ostavio kod njih i ako problem ne rese za 45 dana trazicemo novi auto pa sta bude... Hvala na odgovorima, javicu ishod... Pozdrav
Inace sam sipao Wynn's-ov aditiv za ciscenje sistema za ubrizgavanje ali nije pomogao...SEAT Klub Srbija
Comment
-
-
Mozes da trazis drugi auto, ali ni on nece biti imun na te probleme, nase gorivo jednostavno ne prija ovim motorima, kad dodje leto situacija je jos izrazenije, tj, jos se jace cuje kliktanje usled niskog oktanskog broja benzina, i loseg sagorevanja. Meni automobil se ponasa identicno kao tvoj, s tim da sam ja i sa drugim svojim automobilima imao iste probleme, 15-20.000 km, pa mora da padne ciscenje dizni, i to na masini...
Comment
-
-
Dobro, onda nije situacija kao kod mene, moja se gusi na nizim obrtajima, ali kad sunem octane booster ide primetno bolje.
Meni na leru ne brunda, osim kad nekad prilikom stjanja malo spusti obrtaje pa ih vrati na standard, kad je upaljeno dosta potrosaca...
Garantujem da nam je gorivo mimo svakog standarda. Inace svima se cuju detonacije, ili kako ti kazes ventili...
Comment
-
-
Takođe, slažem se sa nekim ko je napisao da je stvar jasna i da je u pitanju sistem za ubrizgavanje goriva, tj dizne. Jedno temeljno čišćenje, i verujem da će problemi biti rešeni. ako posle toga ipak ti simptomi budu prisutni, onxda ne bi bilo loše da se zameni filter goriva ( koliko je to imaginaran deo, a može da izazove muka i glavobolja ), svećice, filter vazduha ( već ako menjaš i filter goriva, ne bi bilo loše i njega da zameniš )....verujem da ćeš ovde veš rešiti sve te simptome.
Ako i posle ovoga budu prisutni ti simptomi, onda, pravac na detaljno ispitivanje i opravka u garantnom roku. I nemoj da je neko rekao da je to zbog toga što se auto zove Zastava, jer će dovoljno reći o samom sebi
Comment
-
Comment