U Delti je nosac motora (menjaca) 6268 dinara sa PDV-om. Da li neko zna sta znaci ona cena koju ePER prikaze jer se za neke delove poklapa sa cenama iz Delte a neki su dosta skuplji u nama svima dragoj auto-kuci. Ja sam juce zvao drugara u italiju da mi proveri za neke sitnice koje mi trebaju (nosac motora, OCS) ali kaze da nece ni cenu da mu kazu bez saobracajne pa sad moram da mu saljem kopiju.
Zato su druge dve bile dobre. Meni su takodje dve bile problematicne, tj. jedna je bacala vise, a druga manje, ali mi je receno da su i druge dve "na ivici", pa sam odradio sve.
Mada, slazem se da je mozda trebalo sve cetiri, posto cena nije mnogo veca.
Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
cena za ljude sa foruma je 4.500din plus podloske ako trebaju to je jos oko 600-700din.samo ciscenje dizni traje oko sat vremena ali je veci problem vadjenje ako ide sve bez problema to je jos oko sat vremena.inace se prvo testiraju pa rade ako ima potrebe.marku su odradjene sve dizne samo dve su rasklapane i ciscene a dve samo ociscene od garezi ultra zvukom jer su imale dobre parametre.popust za clanove je u stvari besplatna montaza-demontaza placaju samo ciscenje.bilo da bacaju vise ili manje ili cak nerasprsuju dobro resavaju se po istom principu-testiranje,rasklapanje i vizualni pregled mogucih ostecenja na kraju ciscenje u ultra zvucnoj kadi i rastvaracu i provera dizne pre montaze.nadam se da se kolege sa foruma neljute sto sam odgovorio u njihovo ime
Koliko sam ja mogao da shvatim ako su prljave dizne motor radi nepravilno a nepravilan rad motora razbija nosac. Dakle ako zamenimo nosac a dizne su prljave opet ce da ga razbiju. Znaci pre promene famoznog nosaca otici na proveru dizni. Mada ja mislim da su retko kome sve 4 u dobrom stanju ako ih nije nikad cistio. Znaci bolje proveri/sredi dizne to ti je 4000 RSD. pa kad skupis pare ili ako ih vec imas onda zamenis nosac. Mada ja mislim da je na vecini auta taj fabricki los deo razbio izrabljeni zamajac a manjini srecnika neki drugi uzrocnik.
P.S.
Nadam se da vam ova poruka nije dosadna. Mislim da bi bilo pametno da kad se nekome javi problem koji je klasika za Stilo (OCS, vibracije) trebalo malo drugacije prici problemu. HVALA
Znaci dosli smo do zakljucka da do povecane buke i povecane jacine vibracija mogu dovesti:
1. Zaprljane dizne 3500-4500 RSD
2. Dotrajali nosac motora 6300-7000 RSD
3. Plivajuci zamajac MNOGO RSD
4. ???????
Da li se moze precizno odrediti uzrocnik ili se treba voditi procesom eliminacije, od 1 do 3 pa kako bude, ili je preporuka svima koji se upuste u resavanje ovog iritantnog problema. Sredi dizne, zameni nosac, j..i se u d..e pa zaradi pare i kupi novi zamajac.
Vidim da sam dosadan ali problem je krajnje ozbiljan a nismo deca pa da nagadjamo "e da nije ovo, e da nije ono" mislim nisu male pare.
Baš ste me bacili u research raznorznih foruma i vidim da ljudi sunu neki kliner (STP recimo) na svakih 5-10 hiljada km. Nisam još nigde našao da je neko vadio ispravne dizne da bi ih čistio.
Ne bih pogrešno da me shvati narod koji živi od čišćenja dizni, neću da im kvarim posao, ali prosto imam zdravorazumsko pitanje upućeno mojim kolegama vozačima - je'l iko probao neki injektor kliner od 300 dinara pre nego što je zunuo 50 evra na vađenje dizni iz motora?
Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
...Da li se moze precizno odrediti uzrocnik ili se treba voditi procesom eliminacije, od 1 do 3 pa kako bude...
Pa, precizno i jeste određeno...
Dizne se prvo provere, i vidi se kako rade.
Ako je sve ok sa njima, neće se ni čistiti...
Nosači motora se isto lako pregledaju u kakvom su stanju...
Comment