JTD resite se vibracije motora

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jboban
    CBC Veteran
    • 25.09.2008
    • 117
    • Čačak

    #76
    Originally posted by nidza
    je'l iko probao neki injektor kliner od 300 dinara pre nego što je zunuo 50 evra na vađenje dizni iz motora?
    Jesam ja
    Razlike nikakve nema. Da li cleaner ne radi šta mu je namena, ili su meni dizne već čiste pa nema šta ni da čisti, ne znam...

    Comment

    • speedster
      CBC Veteran
      • 24.05.2006
      • 139
      • BATAJNICA

      #77
      Ok znaci procesom eliminacije. klineri pomognu vrlo malo i vrlo kratko a sa ciscenjem dizni si miran mnogo duze vreme a i kliner ih ne steluje.

      Comment

      • nidza
        CBC Senator XXL
        • 16.04.2008
        • 496
        • nbgd

        #78
        Zar dizne ne šteluje ECU?

        jboban, nisam mislio na tebe, nego na narod koji je platio ovo ozbiljnije čišćenje dizni.

        Ja ću da sunem ovih dana jedan STP i verovatno ću imati isto iskustvo kao i ti.
        Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

        Comment

        • jboban
          CBC Veteran
          • 25.09.2008
          • 117
          • Čačak

          #79
          Zašto onda sipaš?
          Nisam znao da se dizne šteluju, a nemam ni ideju kako. Mislio sam da se samo otvaraju, a da vreme definiše ECU.

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #80
            ...rezultat rada dizni se vidi.
            Rezultat rada posle čišćenja se opet proverava.
            Razlika je vidljiva.
            Ništa se ne radi napamet.
            Postoje posebni uređaji za čišćenje benzinskih, ili dizni na dizel motorima.
            Nisu oni džabe napravljeni.

            Uostalom, jednom će se uslikati po fazama kako to sve izgleda, a naročito kako bacaju dizne pre čišćenja, a kako posle...

            Comment

            • mikisxy
              CBC Senator
              • 25.09.2008
              • 238
              • beograd

              #81
              malo da pojasnimo ovu zavrzlamu.dizne na komonreil sistemima se nesteluju za razliku od dizela sa bos pumpom.racunar u zavisnosi od opterecenja i temperature motora regulise brzinu i duzinu otvaranja dizni,ali ako su one zaprljane kolicina goriva koju propuste je nedovoljna jer racunar nezna da li su i koliko zaprljane dizne on radi prema zadatom programu.vibracije motora se javljaju iz razloga sto zaprljanost dizni nije ista pa cilindri dobijaju razlicitu kolicinu goriva i usled paljenja razlicite kolicine smese u razlicitim cilindrima dolazi do neravnomernog rada,vibracija.u voznji je to tesko primetiti jer zamajc odradjuje tu svoj deo posla.da ponovim jos jednom aditivi za ciscenje su slabiji od sredstava koje se sipaju u ultrazvucnu kadu da nebi ostetili druge sklopove u sistemu napajanja gorivom a tu je i sam ultrazvuk.testirajte dizne pre sipanja aditiva i posle tretiranja istim i videcete koliko i da li je pomogao

              Comment

              • speedster
                CBC Veteran
                • 24.05.2006
                • 139
                • BATAJNICA

                #82
                Slazem se sa mikisxy ali ce sve to izgleda morati da saceka neka srecnija vremena jer mi je pukla remenica radilicei izletela u voznji i za divno cudo se nista nije desilo samo puklo podkrilo a kais pao na onaj patrljak sto ide na na osovinu. Da ne zna neko koja joj je cena i gde ima osim u delti?

                Comment

                • Car
                  CBC Senator XXL
                  • 07.07.2005
                  • 900
                  • Beograd

                  #83
                  Na mojoj laguni ciscenje dizni nije dalo nikakav rezultat, tj. to je radjeno s onom wynns masinom gde se umesto goriva ubacuje tecnost za ciscenje. Pretpostavljam da bi neki cleaneri koji se ubacuju u rezervoar bili jos manje uspesni, tako da mi deluje da je to bacanje novca.

                  Moguce da bi bila nesto bolja situacija da su dizne skinute i onda ciscenje na nacin na koji ste ovde predlagali...

                  Jedino sto sam ja zbog nedostatka vremena vozio par meseci s takvim nepravilnim radom motora uz prilicne vibracije, te su u medjuvremenu stradali i nosaci motora (dva komada).
                  Posle su dizne skinute i odnete u bosch servis, tri su ako se dobro secam samo dostelovane (sta god im to znacilo), a jedna je remontovana (pretpostavljam zamenjen taj ulozak, ili sta je vec).


                  Je l' JTD motori imaju bosch ubrizgavanje?

                  Comment

                  • speedster
                    CBC Veteran
                    • 24.05.2006
                    • 139
                    • BATAJNICA

                    #84
                    Zna li ko gde ima da se kupi remenica radilice nova i koja je cena? Danas sam pokusavao da dobijem deltu i ili je zauzeto ili se ne javljaju.
                    Izvinite za off glupo je da otvaram novu temu zbog toga.

                    Comment

                    • mikisxy
                      CBC Senator
                      • 25.09.2008
                      • 238
                      • beograd

                      #85
                      da na fiatu su bos dizne razvili su zajedno multi- dzet ubrizgavanje.remenicu bi trebalo da radi dajko mislim da bi trebalo da ih ima AP i KIT

                      Comment

                      • jboban
                        CBC Veteran
                        • 25.09.2008
                        • 117
                        • Čačak

                        #86
                        Ako se ne šteluju dizne, kako se onda "rešava" kad bacaju više nego što treba, kao što neko reče?
                        Da li se dijagnostikom može utvrditi količina ubrizganog goriva za svaku od dizni pa tako videti eventualna neujednačenost ili manja vrednost od predvidjene ili pomažu samo odokativne menzura metode?

                        Comment

                        • mikisxy
                          CBC Senator
                          • 25.09.2008
                          • 238
                          • beograd

                          #87
                          dijagnostikom vrlo tesko se moze utvrditi(pracenjem parametara).najsigurniji nacin "odokativno" menzurama po izmerenoj kolicini.na samoj dizni postoji 5 rupica koje spiralno u krug rasprsuju gorivo u cilindar,kroz rupice nemozes provuci ni dlaku kolike su.moze da bacaju premalo i lose rasprsuju ili previse a to zavisi od zaprljanosti rupica i igle u samoj dizni koja pusta gorivo.ipak radni pritisak JDT dizni je od oko 280 do 1300 bara,a znajuci da je pritisak u gumi oko 2bara vidi kako one rasprsuju i pod kojim pritiskom

                          Comment

                          • jboban
                            CBC Veteran
                            • 25.09.2008
                            • 117
                            • Čačak

                            #88
                            Sve je jasno. Dakle, dizna ne može više da izbacuje, dizna se ne šteluje i dijagnostikom ne može da se odredi ispravnost raspršivanja. Čišćenjem se dobija samo dobro raspršivanje u vidu magle.

                            Comment

                            • mikisxy
                              CBC Senator
                              • 25.09.2008
                              • 238
                              • beograd

                              #89
                              i odgovarajuca kolicina

                              Comment

                              • mikisxy
                                CBC Senator
                                • 25.09.2008
                                • 238
                                • beograd

                                #90
                                Re: JTD resite se vibracije motora

                                danas posle ciscenja dizni i zamene nosaca menjaca na 1.9MJTD stilu rezultati su bili blago receno super.koliko sam se odusevio kao majstor nije nista kako je musterija se raspametila,pa smo isli da "proslavimo".klopa na njegov racun,pice na moj.e to se zove kompletan poslovni dan

                                Comment

                                Working...
                                X