Stilo KN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    #31
    Konstruktor je izracunao kanale za vazduh i kao polaznu prema njima dao neke senzore.Onog trena kad dozvolis veci protok vazduha cela kalibracija pada u vodu.Verovatno bi se taj problem resio drugim mapama,ali to je druga prica.Ovako promenio si jedan od osnovnih parametara sa kojima komp racuna smesu i logicno je da dalje ide pogresno,cak i ako dobijes neke parametre bolje nego fabrika sa druge strane si narusio neke druge karakteristike tako da je diskutabilno sta kome vise pasuje.
    I'm not beautiful,but I'm stupid

    Comment

    • alt+64
      CBC Senator XXL
      • 27.02.2006
      • 571
      • bgd

      #32
      Onog trena kad dozvolis veci protok vazduha cela kalibracija pada u vodu.
      al ne zavisi protok od cevi nego od polozaja (otvorenosti) leptira... ako on ostane na mestu, ako cevi posle njega ostanu iste, ako svi senzori ostanu tu gde jesu... kako mislis da ih zbunis?

      kazem opet, pricam napamet... ne kazem da sam 100% u pravu, al sve sto ste spomenuli mi mnogo nelogicno zvuci

      Comment

      • etibor
        CBC Senator
        • 12.05.2008
        • 293
        • Pancevo

        #33
        Ako stavis KN filter, koji ima vecu propusnu moc od fabrickog filtera, "automatski" si povecao kolicinu vazduha koji ulazi u motor. KN filter propusta vecu kolicinu vazduha jer je manji otpor filtera... Ako kapiras sta hocu da kazem. Bez obzira sto svi ostali delovi ostaju isti (precnik cevi, polozaj leptira, senzori...), veca kolicina vazduha ce biti u****na u motor zbog manjeg otpora filtera za vazduh...

        Poz...
        Stilo 1.9JTD 16v 140KS

        Comment

        • reaper_HGT
          CBC Senator XXL
          • 05.09.2007
          • 888
          • Beograd

          #34
          sada hocete da kazete da su filteri shit i nikako ne doprnose performansama motora?
          ako ste radi da platite dyno ne mrzi me da stavljam opet fabriku pa izmerimo moj auto sa i bez filtera pa da vidimo ko je u pravu

          Comment

          • detritus
            CBC Član
            • 12.04.2008
            • 20
            • BG

            #35
            ja mislim da u nedelju lepo treba da se pobijete i ko bude najjaci taj je u pravu, mislim da je skroz realna i postena opcija
            Elem, saznao sam sta me interesovalo

            Comment

            • reaper_HGT
              CBC Senator XXL
              • 05.09.2007
              • 888
              • Beograd

              #36
              xaxa moze!
              ili u duhu manifestacije najbrzi je u pravu
              i shta si odluchio? stavljash ili ne?

              Comment

              • alt+64
                CBC Senator XXL
                • 27.02.2006
                • 571
                • bgd

                #37
                Originally posted by etibor
                Ako stavis KN filter, koji ima vecu propusnu moc od fabrickog filtera, "automatski" si povecao kolicinu vazduha koji ulazi u motor. KN filter propusta vecu kolicinu vazduha jer je manji otpor filtera...
                mmm... to bi bilo ok kad bi fabrika bila tolko retardirana da ne ume izracuna potrebu za vazduhom pri max rpm i stavi odgovarajuci stock filter...

                nebitno... stvarno smo smorili... aj zdravo

                Comment

                • detritus
                  CBC Član
                  • 12.04.2008
                  • 20
                  • BG

                  #38
                  Originally posted by reaper_HGT
                  i shta si odluchio? stavljash ili ne?
                  NE, stavicu najbolji knekt panel sa aktivnim ugljem koji bude dostupan i to je to i jos ce mi ostati para za iridium NGK svecice.

                  Comment

                  • Mans
                    CBC Član
                    • 23.11.2007
                    • 51
                    • Belgrade-Brooklyn

                    #39
                    Originally posted by alt+64
                    i dalje nista ne kapiram od cega da zagaravi?

                    aj ovako

                    Ne ulazim u to dal zbog kna uopste ima bilo kakvog viska vazduha... sve i da ima...
                    nek na 2k rpm motor uvlaci kolicinu vazduha X
                    nek na istih tih 2k sa knom uvlaci Y gde je Y>X
                    ma kolko stock filter bio restriktivan, na 3k ce uvlaciti mnogo vise nego Y

                    nadam se da se sovim slazemo?

                    sto onda ne zagaravi sa stock filterom pri 3k?

                    koja je razlika u onom vazduhu koji prolazi kroz kn i onom koji ide kroz stock filter na vecim rpm?
                    kako ih lambda razlikuje... kako zna kad da zagaravi?
                    Mislim da sam vec par puta spomenuo da ova prica nema nekog velikog uticaja na atmo motore!Evo jedan praktican primer:
                    Uzmimo da je kucni usisivac turbina...
                    ..kada mu na spoj creva stavimo neku guscu tkaninu(stock filter) protok vazduha ce biti oslabljen,medjutim...
                    ...kada na to mesto dojde neka vrlo retka tkanina(VP filter-K&N)protok vazduha ce biti MNOGO,MNOGO veci!

                    Sa vecim protokom vazduga ECU pokusava da nadoknadi gorivom smesu(kako bi je napravio ujednacenom) i tada dolazi do vece explozie!
                    U tom trenutku se javla veca kolicina cadji koja pada na lambdu i oneomogucava joj da cita podatke kako treba.
                    PerforMance

                    Comment

                    • alt+64
                      CBC Senator XXL
                      • 27.02.2006
                      • 571
                      • bgd

                      #40
                      Uzmimo da je kucni usisivac turbina... Ljubomoran ..kada mu na spoj creva stavimo neku guscu tkaninu(stock filter) protok vazduha ce biti oslabljen,medjutim... ...kada na to mesto dojde neka vrlo retka tkanina(VP filter-K&N)protok vazduha ce biti MNOGO,MNOGO veci!
                      U teoriji da, ali... sto mislis da je fabrika stavila tu "debelu tkaninu"... el ti stvarno deluje da su tolki retardi da ne umeju da proracunaju kolko vazduha posrce motor, pa da stave filter dovoljne povrsine & tankoce pricamo o stock motoru, naravno

                      i nisi odgovorio na ono pitanje iznad... bez obzira el se radi o atmo il turbo motoru... koja je razlika izmedju vise vazduha od kn-a(pod uslovom da prihvatimo da ga uopste ima) i viska vazduha od malo vecih rpm? sto se onda ne desava sve to sto spominjes

                      e da, i sto ovo ne vazi za atmo motore?

                      aj uzdravlje

                      Comment

                      • Mans
                        CBC Član
                        • 23.11.2007
                        • 51
                        • Belgrade-Brooklyn

                        #41
                        U teoriji da, ali... sto mislis da je fabrika stavila tu "debelu tkaninu"
                        Kako sto ne verujem koje pitanje!!!! Pa cisto da nebi najela motor prasinom!

                        koja je razlika izmedju vise vazduha od kn-a(pod uslovom da prihvatimo da ga uopste ima) i viska vazduha od malo vecih rpm? sto se onda ne desava sve to sto spominjes
                        Dodavanjem gasa ti dobijas odrdjenu kolicinu vazduha,ECU na to odgovara sa odredjenom kolicinom goriva.Ako mu das vise vazduha(zaboravi atmo)dobices i vise goriva...sto prouzrokuje vecu exploziju i veci pritisak od predvidenog u motoru!

                        e da, i sto ovo ne vazi za atmo motore?
                        Mozda zato sto kod atmo motora nema sta da uvlaci vazduh u vecoj kolicini pa je samim tim i bezopasnije.
                        PerforMance

                        Comment

                        • alt+64
                          CBC Senator XXL
                          • 27.02.2006
                          • 571
                          • bgd

                          #42
                          Originally posted by Mans
                          Kako sto ne verujem koje pitanje!!!! Pa cisto da nebi najela motor prasinom!
                          jbt, od celog pasusa izvuces 2 nebitne reci, a i njih lose protumacis... Dakle... nije pitanje sto su stavili bilo sta, nego mislis da su stavili filter nedovoljnog kapaciteta... previse debeo, male povrsine...

                          Dodavanjem gasa ti dobijas odrdjenu kolicinu vazduha,ECU na to odgovara sa odredjenom kolicinom goriva.Ako mu das vise vazduha(zaboravi atmo)dobices i vise goriva...sto prouzrokuje vecu exploziju i veci pritisak od predvidenog u motoru!
                          wtf? dodavanjem gasa stvaras veci pritisak od predvidjenog?
                          fabrika nije predvidela da ces dodati gas?

                          Mozda zato sto kod atmo motora nema sta da uvlaci vazduh u vecoj kolicini pa je samim tim i bezopasnije.
                          ali... nije poenta filtera vazduha da ogranici boost...pobogu... to radi wastegate, i radice to imao ti il nemao ebeni filter

                          p.s. sad mi pade napamet... el ti mene zaebaas od pocetka, i gledas dokle cu da se lozim?

                          anyway... aj necemo vise... smorili smo, a kapiram da mozemo ovako do sutra i da opet nista ne postignemo...

                          aj zdravo

                          Comment

                          • Mans
                            CBC Član
                            • 23.11.2007
                            • 51
                            • Belgrade-Brooklyn

                            #43
                            nemam reci!

                            Ne znam dal smo smorili,al sam se ja osusio ziv!

                            Toliko o filterima...
                            PerforMance

                            Comment

                            • reaper_HGT
                              CBC Senator XXL
                              • 05.09.2007
                              • 888
                              • Beograd

                              #44
                              jeste smorili

                              Comment

                              Working...
                              X