Konstruktor je izracunao kanale za vazduh i kao polaznu prema njima dao neke senzore.Onog trena kad dozvolis veci protok vazduha cela kalibracija pada u vodu.Verovatno bi se taj problem resio drugim mapama,ali to je druga prica.Ovako promenio si jedan od osnovnih parametara sa kojima komp racuna smesu i logicno je da dalje ide pogresno,cak i ako dobijes neke parametre bolje nego fabrika sa druge strane si narusio neke druge karakteristike tako da je diskutabilno sta kome vise pasuje.
Stilo KN
Collapse
X
-
al ne zavisi protok od cevi nego od polozaja (otvorenosti) leptira... ako on ostane na mestu, ako cevi posle njega ostanu iste, ako svi senzori ostanu tu gde jesu... kako mislis da ih zbunis?Onog trena kad dozvolis veci protok vazduha cela kalibracija pada u vodu.
kazem opet, pricam napamet... ne kazem da sam 100% u pravu, al sve sto ste spomenuli mi mnogo nelogicno zvuci
Comment
-
-
Ako stavis KN filter, koji ima vecu propusnu moc od fabrickog filtera, "automatski" si povecao kolicinu vazduha koji ulazi u motor. KN filter propusta vecu kolicinu vazduha jer je manji otpor filtera... Ako kapiras sta hocu da kazem. Bez obzira sto svi ostali delovi ostaju isti (precnik cevi, polozaj leptira, senzori...), veca kolicina vazduha ce biti u****na u motor zbog manjeg otpora filtera za vazduh...
Poz...Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
-
mmm... to bi bilo ok kad bi fabrika bila tolko retardirana da ne ume izracuna potrebu za vazduhom pri max rpm i stavi odgovarajuci stock filter...Originally posted by etiborAko stavis KN filter, koji ima vecu propusnu moc od fabrickog filtera, "automatski" si povecao kolicinu vazduha koji ulazi u motor. KN filter propusta vecu kolicinu vazduha jer je manji otpor filtera...
nebitno... stvarno smo smorili... aj zdravo
Comment
-
-
Mislim da sam vec par puta spomenuo da ova prica nema nekog velikog uticaja na atmo motore!Evo jedan praktican primer:Originally posted by alt+64i dalje nista ne kapiram
od cega da zagaravi?
aj ovako
Ne ulazim u to dal zbog kna uopste ima bilo kakvog viska vazduha... sve i da ima...
nek na 2k rpm motor uvlaci kolicinu vazduha X
nek na istih tih 2k sa knom uvlaci Y gde je Y>X
ma kolko stock filter bio restriktivan, na 3k ce uvlaciti mnogo vise nego Y
nadam se da se sovim slazemo?
sto onda ne zagaravi sa stock filterom pri 3k?
koja je razlika u onom vazduhu koji prolazi kroz kn i onom koji ide kroz stock filter na vecim rpm?
kako ih lambda razlikuje... kako zna kad da zagaravi?
Uzmimo da je kucni usisivac turbina...
..kada mu na spoj creva stavimo neku guscu tkaninu(stock filter) protok vazduha ce biti oslabljen,medjutim...
...kada na to mesto dojde neka vrlo retka tkanina(VP filter-K&N)protok vazduha ce biti MNOGO,MNOGO veci!
Sa vecim protokom vazduga ECU pokusava da nadoknadi gorivom smesu(kako bi je napravio ujednacenom) i tada dolazi do vece explozie!
U tom trenutku se javla veca kolicina cadji koja pada na lambdu i oneomogucava joj da cita podatke kako treba.PerforMance
Comment
-
-
U teoriji da, ali... sto mislis da je fabrika stavila tu "debelu tkaninu"... el ti stvarno deluje da su tolki retardi da ne umeju da proracunaju kolko vazduha posrce motor, pa da stave filter dovoljne povrsine & tankoceUzmimo da je kucni usisivac turbina... Ljubomoran ..kada mu na spoj creva stavimo neku guscu tkaninu(stock filter) protok vazduha ce biti oslabljen,medjutim... ...kada na to mesto dojde neka vrlo retka tkanina(VP filter-K&N)protok vazduha ce biti MNOGO,MNOGO veci!
pricamo o stock motoru, naravno
i nisi odgovorio na ono pitanje iznad... bez obzira el se radi o atmo il turbo motoru... koja je razlika izmedju vise vazduha od kn-a(pod uslovom da prihvatimo da ga uopste ima) i viska vazduha od malo vecih rpm? sto se onda ne desava sve to sto spominjes
e da, i sto ovo ne vazi za atmo motore?
aj uzdravlje
Comment
-
-
Kako stoU teoriji da, ali... sto mislis da je fabrika stavila tu "debelu tkaninu"
ne verujem koje pitanje!!!! Pa cisto da nebi najela motor prasinom!
Dodavanjem gasa ti dobijas odrdjenu kolicinu vazduha,ECU na to odgovara sa odredjenom kolicinom goriva.Ako mu das vise vazduha(zaboravi atmo)dobices i vise goriva...sto prouzrokuje vecu exploziju i veci pritisak od predvidenog u motoru!koja je razlika izmedju vise vazduha od kn-a(pod uslovom da prihvatimo da ga uopste ima) i viska vazduha od malo vecih rpm? sto se onda ne desava sve to sto spominjes
Mozda zato sto kod atmo motora nema sta da uvlaci vazduh u vecoj kolicini pa je samim tim i bezopasnije.e da, i sto ovo ne vazi za atmo motore?
PerforMance
Comment
-
-
jbt, od celog pasusa izvuces 2 nebitne reci, a i njih lose protumacis... Dakle... nije pitanje sto su stavili bilo sta, nego mislis da su stavili filter nedovoljnog kapaciteta... previse debeo, male povrsine...Originally posted by MansKako sto
ne verujem koje pitanje!!!! Pa cisto da nebi najela motor prasinom!
wtf? dodavanjem gasa stvaras veci pritisak od predvidjenog?Dodavanjem gasa ti dobijas odrdjenu kolicinu vazduha,ECU na to odgovara sa odredjenom kolicinom goriva.Ako mu das vise vazduha(zaboravi atmo)dobices i vise goriva...sto prouzrokuje vecu exploziju i veci pritisak od predvidenog u motoru!
fabrika nije predvidela da ces dodati gas?
ali... nije poenta filtera vazduha da ogranici boost...pobogu... to radi wastegate, i radice to imao ti il nemao ebeni filterMozda zato sto kod atmo motora nema sta da uvlaci vazduh u vecoj kolicini pa je samim tim i bezopasnije.
p.s. sad mi pade napamet... el ti mene zaebaas od pocetka, i gledas dokle cu da se lozim?
anyway... aj necemo vise... smorili smo, a kapiram da mozemo ovako do sutra i da opet nista ne postignemo...
aj zdravo
Comment
-
Comment