alfa 145 1.4TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nesa ar
    CBC Član
    • 23.12.2007
    • 64
    • N.Beograd

    alfa 145 1.4TS

    Desava mi se kad stajem na semafor ili tako nesto slicno kod zaustavljanja,padnu mi obrtaji ispod 500 pa skoce na 1300 i tako sve cesce i cesce. Ima li neko slican problem ili jos bolje resenje tog istog problema?
    Zahvalan unapred sima!
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    ne bi trebalo da toliko padaju. da skoce u toj situaciji je sasvim normalna stvar.

    naime

    ECU (komp zaduzen da vodi racuna o svemu u vezi s motorom) se trudi da odrzi uvek dobar pritisak ulja (podizanjem obrtaja pri naglom izbacivanju u ler, na primer) ali drop na 500rpm ne bi trebalo da se desava. ECU time obezbedjuje dovoljno ulja u lezajevima motora kako ni u jednom trenutku (500rpm na primer) ne bi presusio.

    step motor, kojim to ECU regulise, ocigledno radi, ali - zasto toliko kasni sa reakcijom, to treba proveriti.

    probaj reset ECU. mozda se sve vrati na normalu, bez previse mozganja to te nista ne kosta a mozda pomogne.
    .

    Comment

    • arbiter
      CBC Član
      • 20.03.2008
      • 45
      • sarajevo

      #3
      imao sam identican problem i sve sam rijesio jednostavnim ciscenjem leptira gasa. kupi sprej za ciscenje karburatora ili kocnica, skini crijevo za usis zraka i onda prskaj par kratkih mlazova po leptiru, pa pusti da se osusi, pa ponavljaj postupak sve dok ne bude totalno cist. otvori ga par puta rukom, pa ga naprskaj tako, samo pazi da ti ne udje puno prljavstine unutra. imas sve ovo vec objasnjeno na forumu, uz pratece slike, pa ako ne znas o cemu se radi, potrazi malo. sretno.

      Comment

      • Flavio
        CBC Senator XXL
        • 13.06.2006
        • 1926
        • 012 Centar
        • KaraWagon 1.4T.Spark

        #4
        Oprez kod ciscenja step-a na 1.4 TS!
        Ako se dobro secam,@alf je pisao o tome i na kraju kupio nov step.Zaboravio detalje pa potrazite temu .

        Comment

        • arbiter
          CBC Član
          • 20.03.2008
          • 45
          • sarajevo

          #5
          Originally posted by Flavio
          Oprez kod ciscenja step-a na 1.4 TS!
          Ako se dobro secam,@alf je pisao o tome i na kraju kupio nov step.Zaboravio detalje pa potrazite temu .
          nisam spominjao ciscenje stepa. dovoljno je bilo ocistiti leptir.

          Comment

          • nesa ar
            CBC Član
            • 23.12.2007
            • 64
            • N.Beograd

            #6
            Svaka cast ljudi i mnogo hvala,skinuo sam kompletan leptir tj. deo u kom se nalazi leptir zajedno sa step motorom besprekorno ocistio,radi bez problema i ne varira ni malo!pada mi na pamet da skinem kompletan usis i da ga ocistim posto se nazire da ima mnogo stroke u njemu! sta mislite o tome? ocigledno da je bilo neko budjavo ulje u njemu kad sam ga kupio!

            Comment

            • arbiter
              CBC Član
              • 20.03.2008
              • 45
              • sarajevo

              #7
              ja se bas kanim da skinem cijeli leptir, pa da to lijepo izglancam. sto se tice u****, ne znam da li bi se ista poboljsalo kad bi ga ocistio. mozda...

              Comment

              • arbiter
                CBC Član
                • 20.03.2008
                • 45
                • sarajevo

                #8
                odvojio sam malo vremena, pa sutra skidam cijeli leptir i cistim ga. nego, mozda je malo glupo pitanje, ali bolje da ispadnem glup(lji) nego da nesto pokvarim. dakle:

                1. kako se skidaju dzekovi sa step motora i maf-a? da li samo iscupam, ili trebam nesto pritisnuti na dzeku?

                2. kako da otkacim sajlu od gasa?

                mozda je ocigledno, ali svejedno hvala.

                Comment

                • dekideki
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1914
                  • Beograd

                  #9
                  zicani osigurac na dzekovima se ne skida vec se ustine prstima kao stipaljka, znaci kontra od onog kako izgleda, i samo se svuce konektor.
                  .

                  Comment

                  • dome
                    CBC Početnik
                    • 15.03.2008
                    • 2
                    • sarajevo

                    #10
                    Pozdrav kolege

                    Imam isti problem na AR 145TS 1.6 16v, medjutim iako sam ocistio leptir opet mi se javlja isto variranje gore navedeno.

                    Jeli moguce da mi je crko step motor????

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #11
                      Dobro dosao @dome na CBC forume & ARCS podforum .
                      Pregledaj ovu temu pa vidi jel ce ti pomoci http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... torder=asc .

                      Ostali,na navedenu temu sam mislio u gornjem postu .

                      Comment

                      • nesa ar
                        CBC Član
                        • 23.12.2007
                        • 64
                        • N.Beograd

                        #12
                        drugovi treba mi savet! hocu napokon da odvezem moju alfu da se sredi variator faze, niko nece da kaze sta mu radi,mozda i ja mnogo pitam ali jbg zanima me! odem juce u jedan servis pitam dali je resive prirode,kaze jeste bukvalno sala! pitam,koliko para kaze 100e,4h posla i garantuje da nikad vise nece otici! mene zanima sta mu to uradi s obzirom da znam kako izgleda onaj feder i plastikica za reparaciju,da to vise ne odlazi? jednosatavno pitam jer me strah da mi ne zezne nesto ili bilo sta uradi sto moze da ga ustine ili pogorsa rad alfe!? ja sam exstra zadovoljan kolima pa vec mozete da zamislite kako je,a moram da sredim to cukanje,cuka vec duze vreme!

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          #13
                          Moguce da vise i ne repariraju stare,sobzirom na tih 100€,vec stave nov-noviji tip,za koji kazu da se ne kvari ... Neznam kad ti stize zupcasti na zamenu.Ako nece jos dugo,sacekaj pa onda i repariraj(ili sta mu rade vec).

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            #14
                            pazi se, mnogo ti je malu cifru rekao. nisku za nov varijator, visoku za remont starog.

                            cuvaj se dve stvari:
                            1. znaju da fiksiraju varijator da bude nista vise do nepomicni nastavak usisne bregaste sto nije nikakvo resenje sem sto se nece vise cuti. pitaj da li varijator zadrzava funkciju ili ce ga fiksirati, direktno pitaj. to je jedino "dozivotno resenje". cak i nov tip hoce da zeza ako je lose ulje...
                            2. vodi racuna da ostali troskovi ne probiju plafon (hidropodizaci ak oima neki da treba da se menja), dihtung dekle (pretresi ga i zameni i njega u paketu, ne bi bilo lose)

                            *pogledaj i kakvi su ti kaisevi pa zameni i njih kad je sve vec razupceno...

                            oprezno s majstorima
                            .

                            Comment

                            • nesa ar
                              CBC Član
                              • 23.12.2007
                              • 64
                              • N.Beograd

                              #15
                              bas to me zanimalo dali moze da se ucvrsti s obzirom da im je to problem bukvalno fabricki,mana! kaiseve menjam to sam odlucio,bez daljnjeg jer ja ih nisam menjao! koliko toliko razumem se oko kola ceo zivot nesto trkeljisem
                              ali prvi put vozim italijana tako da mi taj variator nije poznat ama bas ni malo! a deluje mi kao laka lova za ovog mog majstora zeljnog slave! jos danas cu da ga preslusam! ulje sipam ok motul 4100! sipao sam seleniu 20k ,znam da je ok za kola italijanske proizvodnje ali mislim da je motul bolji,licno misljenje! probao sam stosta od kvalitetnijih ulja u razlicitim automobilima! kad mij e majstor rekao 100e za sredjivanje variatora prilicno je siguran bio i jos dobacio kako ih je sredio preko 150 i nikad problem! to me je zagolicalo jer novi kosta 17000 +ruke 8000 kod ninica! reparacija 730kinti +ruke! a ovaj to resava u trku! ok,samo me zanimalo sta moze sve da se uradi po pitanju variatora i menja li automobil karakteristike rada motora izuzev cukanja!

                              Comment

                              Working...
                              X