alfa 145 1.4TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LanMi
    CBC Član
    • 07.08.2008
    • 39
    • Nis

    #16
    I moja alfa 145 TS 1.4 ima slican problem. Nestabilan rad motora na leru obrtaiji su na 900 do 1000 ali desava se da na svakih 10ak sekundi padnu odjednom na 700 ili 800, ali ja ga vozim bez lambda sonde koja mi je otkacena sto cu morati pod hitno da regulisem jer sam ga takvog kupio. Takodje mislim da mi je varijator otisao jer se motor cuje kao dizel cuka.

    Sto se tice varijatora motor slabije vuce kod mene i nema snagu dok je hladan mada je to mozda i zbog lambda sonde. Ali mislim da motor zbog loseg varijatora moze da izgubi na snazi i do 20ks jer mu on daje eksplozivnost.

    Interesuje me sta si uradio sa varijatorom i koliko ti je izasla opravka, da li si stavio novi ili sredio stari, i ako imas neku preporuku majstora ili gde nabaviti nove delove za Alfu 145. Inace ja sam novi Alfista iz Nisa.

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #17
      Originally posted by LanMi
      ali desava se da na svakih 10ak sekundi padnu odjednom na 700 ili 800,
      Ako ti nije prob,objasni detaljnije ovu pojavu?
      Tnx.

      Comment

      • spanjeli
        CBC Senator XXL
        • 17.09.2005
        • 532
        • Nis

        #18
        Aj da probam ja umesto njega
        ako sam ga dobro razumeo kad stoji u leru na svakih 10-ak sekundi obrtaji sa 900 padnu na 700-800 i onda se brzo vrate,tacnije variraju...
        Originally posted by Sheta_Junior
        Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

        Comment

        • nesa ar
          CBC Član
          • 23.12.2007
          • 64
          • N.Beograd

          #19
          Nisam jos nista uradio s variatorom,nisam imao vremena ali cim stignem idem to da resavam i javljam sta je i kako je! u medju vremenu cu jos malo da se raspitam sta i kako,mnogo mi je to skakljivo!

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #20
            ako te ne mrzi procitaj sledecu stranicu, veoma je korisna:
            varijator
            .

            Comment

            • nesa ar
              CBC Član
              • 23.12.2007
              • 64
              • N.Beograd

              #21
              Deki ti si car,ovo mi je odavno trebalo! nisam do sad znao ni kako izgleda,sad ce sve biti mnogo lakse,sam cu da ga rastavim i repariram! sad je sve mnogo jasnije! hvala mnogo!

              Comment

              • LanMi
                CBC Član
                • 07.08.2008
                • 39
                • Nis

                #22
                Originally posted by Flavio
                Originally posted by LanMi
                ali desava se da na svakih 10ak sekundi padnu odjednom na 700 ili 800,
                Ako ti nije prob,objasni detaljnije ovu pojavu?
                Tnx.
                Variraju svakih desetak sekundi, te varijacije se javljaju kao pik, padnu odjednom ne znam zbog cega sa 900 na 700 i odmah se vrate u normalu. Da li je to znak da varijator treba da se menja jer mi se motor cuje da cuka kao dizel?

                Sto se tice uputstva za zamenu varijatora mislim da nije potrebno skroz skidati bregastu na kojoj se srafi varijator potreban ti je alat da ih zakljucas i na licu mesta mozes da zamenis varijator. Da li neko ima ovaj alat na zajam ili ako zna gde ima ovde u Srbiji da se kupi?

                Pogledaj i ovo uputstvo zamene kaiseva i varijatora

                Comment

                • Flavio
                  CBC Senator XXL
                  • 13.06.2006
                  • 1926
                  • 012 Centar
                  • KaraWagon 1.4T.Spark

                  #23
                  Sto se tice alata za bregaste,bese odavno price da moze i "home made" da uradi posao.Neznam gde su mi slike tog,kucno napravljenog alata,al vidjao sam slike na netu .
                  A za obrtaje,zakacicu kasnije mali video klip ... zezalo me 3-4 dana(~ 100km) i gotovo se izgubilo.Radi i samo ga zezne na trenutak.Sa default 850 rpm ga skine na 500.Isto i na benzinu i na plinu(prost vakumski).Toliko kratko da motor i ne stigne da izgubi zalet koji ima u leru.Znalo je da zezne do nekih 2.000 rpm i,sto se vise zagreva motor,to redje radi.Kad je t motora redovna radna,nije ga bilo vise.
                  Rebus ...

                  Comment

                  • LanMi
                    CBC Član
                    • 07.08.2008
                    • 39
                    • Nis

                    #24
                    Da kada se zagreje motor desava se da prestane da stuca na leru. Ne znam zbog cega mi stuca kada je hladan. Ne mogu uopste da ga nahvatam nekad i kad je topao pocne da stuca. Ono sto mi se zadjni put desilo je da sam sipao na nekoj losoj privatnoj pumpi los bezolovni, tako da sada kada ga prvi put palim cujem eksplozije u motoru kako puca i to se desava samo prvi put. Sipao sam mu za 400 pa sam posle otisao na eko pumpi i sipao mu za 3000din da izmesa. Da li zbog prisustva vode u gorivu mogu da se cuju eksplozije i pucnjava u motoru? Izvinjavam se zbog offtopica.

                    Da li moze da utice los solenoid (sa uputstva za zamenu varijatora) na ponasanje motora na ler gasu i cukanje na leru, posto on kontrolise i napaja uljem varijator. Provericu da li na njemu ima neki znak curenja ulja. Ulje za hidrauliku mi je na min, koje ulje za hidrauliku se sipa u Alfe 145?

                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #25
                      Vidis,kad razmislim ... nekako dodje da je seckanje i kod mene prestalo posle dolivanja 15-ak L benzina(Eko pumpa).Nenalazim bas logiku,sobzirom da je to brljkalo i na plinu ... Mada mislim da ovo "seckanje" nije isto kod tebe i mene.Ovo kod tebe mi lici na problematican,da kazem uslovno,protokomer vazduha.Nekazem da i moj nije delimicno u autu al' ako nista,drugaciji je tip nego na T.S.16v.
                      Voda u benzinu moze izazvati pucanje ali i los protokomer zbog cijeg signala bude siromasna smesa pa se plamen povraca u usisnu granu.Cini mi se da je to problem kod tebe pre nego voda u gorivu i sl..
                      Neispravan varijator na leru samo chuka,ostali problem(i) mislim da nisu njegovo maslo .
                      Ako pod hidraulikom mislis na letvu,tu ide TUTELA GI/A ili neko drugo ulje za automatske menjace odgovarajucih karakteristika.
                      Tutela -> http://www.flpoland.pl/www_eng/oleje/tr ... lagi_a.htm .

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        #26
                        @nesa ar: treba ti onaj "locking tool" koji dovodi bregaste u fazu. bez njega nema sanse da nabodes kais kako treba. ima i to da se kupi nije ni previse skupo, ja odavno planiram ali - nikako. evo ti link:
                        camshaft locking tool
                        .

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          #27
                          Originally posted by dekideki
                          nije ni previse skupo,
                          n.s. da je 44 GB funti .Preterali su stvarno za 2 parceta aluminijuma.Verujem da ovo napravi bez problema svaki ozbiljniji (metalski) majstor koji ima "glodalicu" za 40-50€ max ...

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            #28
                            ako ima mustru...

                            ovo je majstorska alatka. cak je i englezima skupa pa se pozajmljuju jedan od drugog (doduse tamo se fenomenalni primerci 155 prodaju 700-800 funti, plafon). ajde da vidim domaceg majstora koji ce to da da na zajam!
                            .

                            Comment

                            • LanMi
                              CBC Član
                              • 07.08.2008
                              • 39
                              • Nis

                              #29
                              Hvala za link.

                              Englezi su preskupi sto se tice odrzavanja auta pa se zbog toga i vise druze i razmenjuju stvari i iskustva, zato su i plovnjaci ekstra jeftini.
                              Valjda moze da se nadje neki alfista koji ima ovaj alat ili bar zna gde ima da se kupi ovde u Srbiji? Ako ne uspem da nabavim narucicu preko neta ili nekog ortaka da mi donese.

                              Sto se tice eksplozija definitivno sam siguran da je u pitanju samo lose gorivo. Od sada u obzir dolaze samo eko i omv pumpe i jos poneke. Privatne su haos isto je i sa plinom i on moze da bude los pa da secka auto. Polako se gube eksplozije prilikom prvog paljenja motora, skoro da su i neprimetne bicu skroz siguran kada potrosim svo lose gorivo trenutno u rezorvoaru.

                              Da li neko zna gde bih mogao svoju alficu da stavim na komp da ocitam greske ECUa (napomena okolina Nisa) ?

                              Inace evo linka koji sadrzi crtez i 3D model na osnovu koga moze neki iskusan majstor da napravi alat za zakljucavanje bregaste kod 1.8 i 2.0 TS motora. Napomena nije za 1.4 i 1.6 TS motore koji meni bas treba, tako da ako neko ima semu za ovaj alat neka okaci link.
                              sema

                              Comment

                              • spanjeli
                                CBC Senator XXL
                                • 17.09.2005
                                • 532
                                • Nis

                                #30
                                bilo koji opremljeniji majstor ce ti staviti auto na dijagnostiku,rekao sam ti za Vojkana,on ima bas samo za alfe posto taj prikljucak na nasim alfama nije OBD2 koji je standard nego neki drugi,ne znam kako se zove pa je majstorima problem da nadju taj konektor kako bi prikljucili dijagnosticki uredjaj...
                                Originally posted by Sheta_Junior
                                Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                                Comment

                                Working...
                                X