1,9 jtd vs. 1,3 M jet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    1,9 jtd vs. 1,3 M jet

    znaci, zanima ju me konkretno ovi motori u fiat puntu 2b:

    koji je bolji za nase uslove?
    potrosnja i odrzavanje?
    odnos ks/kg?
    obrtni mom. koliko sam video je 196Nm/1500 za JTD od 85 ks, 180Nm/1750 za 1,3 od 70ks.
    ne mogu da nedjem nigde tezinu 1,3 mjet-a!
    i da li moze da se nadje 1,9 jtd od 100ks i koje su njegove karakteristike?
    koji je motor bolji za puntovu sasiju?
    koji vise odgovara osetljivom trapu?
    hvala unapred na odgovorima!!!
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    #2
    Moj kum ima Doblo 1.3...Zamisli dvoosovinsku prikolicu sa arnjevima i punom opremom za transport cak i rampom za navoz.U tu prikolicu opusteno parkiras ceo Doblo,bez da pazis da ne zakacis nesto E,vec dve godine razni neizivljeni klinci cepaju tog jadnog Dobla sa prikolicom po teritoriji cele stare Juge,i ne mogu mu nista osim da potrose malo vise nafte.To je ono sto ti mogu reci o 1,3 MJ a o 1,9 ne bi da lupam jer nemam iskustva sa tim motorom.
    I'm not beautiful,but I'm stupid

    Comment

    • chikavili
      CBC Senator XXL
      • 11.02.2008
      • 732

      #3
      Re: 1,9 jtd vs. 1,3 M jet

      Originally posted by mrki
      i da li moze da se nadje 1,9 jtd od 100ks i koje su njegove karakteristike?
      To je 1.9 Multijet JTD. Kazu da ih ima, ali ja nisam video uzivo jos nijednog.

      Inace i 1.3 i 1.9 su dobri motori za njegovu sasiju i oba vuku lepo, samo sto je ovaj prvi sasvim dovoljan, a ovaj drugi i vise nego dovoljan Ne znam samo kakva i kolika im je razlika u odrzavanju.

      Comment

      • mrki
        CBC Senator XXL
        • 08.11.2006
        • 550
        • nis, serbia

        #4
        pa kazu da je 1,9 jtd jeftiniji za odrzavanje je bolje podnosi domace gorivo, mada mi nije jasno jer su oba common rail dizeli, ali je valjda 1,9 euro 3, a 1,3 euro 4.
        ne mogu da nedjem tezinu 1,3 mjeta.
        je zna neko?
        fascinantni su mi obrtni momenti za takve autice, sto je za grad, ai za otvoreni put milina...

        Comment

        • Stilo Abarth
          CBC Veteran
          • 24.04.2007
          • 134
          • NS

          #5
          Vozio sam grande punta 1.3 mjet 95ks i ide ko qurac. Moraš da ga vrtiš u visoke obrtaje da bi pustio sve te konje, a dizelu to vrtenje baš i ne godi. Troši više od stila karavana JTD 115. Možda je grande pretežak za ovaj motor ali mi se nikako ne sviđa.

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #6
            Originally posted by mrki
            pa kazu da je 1,9 jtd jeftiniji za odrzavanje je bolje podnosi domace gorivo, mada mi nije jasno jer su oba common rail dizeli, ali je valjda 1,9 euro 3, a 1,3 euro 4.
            Mnogo su vece razlike izmedju JTD i M-Jet motora nego sto se tebi cini...
            Verzije JTD su sad vec prevazidjene varijante Fiat-ovih dizel motora...
            To je prva generacija common rail-a...

            M-Jet je druga [ aktuelna ] generacija Fiat ''common rail'' dizela...
            ''Glavna razlika izmedju JTD i M-Jet motora je u broju i vremenu brizganja goriva. JTD brizga 2 puta, a M-Jet vise puta u manjim kolicinama radi boljeg i cistijeg sagorevanja. M-Jet motori su tisi i mirniji. '' - by ''Stilo Abarth''

            Dodaj jos da imas M-Jet i sa 16v [ za razliku od JTD-a koji su sa 8v ], i dobijes iz 1.9 M-Jet i oko 150KS [ zavisi od verzije ], a od 1.9 JTD-a dobijes 115KS...

            Dakle, M-Jet je noviji, savremeniji, efikasniji dizel...


            Originally posted by mrki
            ne mogu da nedjem tezinu 1,3 mjeta.
            je zna neko?...
            Sve podatke o fabrickim specifikacijama Punta pogledaj na :
            http://www.carfolio.com/search/results/ ... &x=15&y=22

            Naravno, isti sajt mozes koristiti i za bilo koji drugi automobil...

            Comment

            • mrki
              CBC Senator XXL
              • 08.11.2006
              • 550
              • nis, serbia

              #7
              @nesaoct:
              hvala za link.
              resio sam neke dileme..
              nego, po vama, koji bi bio bolja kupovina:
              1,3 trosi u proseku litar manje, ima manji ob.mom 180/1750.ali je i laksi 60kg, verovatno je skuplje odrzavanje, ali je savremeniji motor ili 1,9 koji ima 196Nm/1500rpm!!!?

              ne znam, da li se ta razlika u Nm i ks (od 16 NM i 14,2 ks) moze osetiti u svakodnevnoj voznji u gradu ili je to neprimetno?
              sta mislite?

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #8
                ...kad poredis dva auta, pogledaj im ''Power-to-weight ratio''...

                Fiat Punto 1.3 Multijet 16v - 70,4 KS/ton
                Fiat Punto 1.9 JTD - 79.81/ton

                Dakle, razlika nije 14KS, vec nekih 9KS u praksi...
                I, nemoj se opetrecivati sa tim sitnim razlikama u Nm i sl...
                Nije to stavka koja te opredeljuje prilikom kupovine malog gradskog auta...

                Comment

                • nidza
                  CBC Senator XXL
                  • 16.04.2008
                  • 496
                  • nbgd

                  #9
                  Manja registracija, ne verujem da je neka bitna razlika u održavanju. Uvek bih uzeo tehnološki novije rešenje, posebno što je u pitanju proverena stvar, koja se fenomenalno pokazala.

                  Tih 200 obrtaja razlike za max torqe ne znači mnogo u praksi. Debelo glasam za 1.3 mjet, baš kao što bih voleo da moj sledeći auto ima 1.6 mjet u Bravu, i ciljaćemo na to za 2-3 godine.
                  Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                  Comment

                  • chikavili
                    CBC Senator XXL
                    • 11.02.2008
                    • 732

                    #10
                    Torque je jako bitan, ali u konkretnom slucaju je razlika potpuno zanemarljiva. Sto rekose vec, uzmi auto kome je registracija osetno niza, a motor tehnoloski moderniji. Ti motori se i onako ugradjuju u Opele, pa odrzavanje ne moze biti skupo.
                    Pretpostavljam da ja 1.9 Multijet vec druga prica, ali em sto ces ga jako tesko naci, em sto je za njega registracija bar 25K dinara.

                    Comment

                    • alumiroi
                      CBC Član
                      • 20.02.2008
                      • 10
                      • nbg

                      #11
                      Ja vozim 1.9jtd a 1.3mjet nisam nikad probao ali bih sve jedno pre kupio 1.3 mjet. 1.9 JTD uopste nije jeftin za odrzavanje (doduse to zavisi u kom periodu zivota automobila se sretnete) samo na razlici u registraciji bih uzivao, da ne pricam u jos manjoj potrosnji...
                      Da se ne shvati pogresno, ja volim onih 9 ks viska

                      Comment

                      • etibor
                        CBC Senator
                        • 12.05.2008
                        • 293
                        • Pancevo

                        #12
                        Ja vozim 1.9 M-jet stilo 2004. Ima 140KS i mogu vam reci da ide dobro, i da malo trosi ako se normalno vozi. Prva registracija je bila 24500 din pre 2 meseca. Motor 1.3 M-jet nisam nikada vozio ali sam cuo od prijatelja koji ga je vozio da je to slab motor za Grande punto. Ali mislim da je za Punto 2b to super motor... Moja preporuka je 1.3 M-jet ako je 2b u pitanju, jer mislim da mu ne treba jaci motor od toga. Manja registracija i manja potrosnja od 1.9 definitivno...
                        Pozzz.
                        Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                        Comment

                        • TOGO
                          CBC Član
                          • 06.11.2007
                          • 80
                          • Beograd

                          #13
                          Prvi servis na 1.3MTJ koji sam radio me je koštao 6.200 dinara (3l ulja, filter goriva, filter ulja, filter vazduha, filter klime + ruke).

                          Na drugom servisu sam pored redovnog (3l ulja, filter ulja i filter vazduha) zamenio i srednji nosač motora. Sve + ruke = 7.500 dinara.

                          Od decembra 2007. (kupljen sa 156k km) sam prešao nekih 12-13k km i osim goriva drugi izdaci su bili kozmetika i pranje.

                          Rezultat = ja prezadovoljan
                          Trka se poništava!

                          Comment

                          • Dragon
                            CBC Senator XXL
                            • 15.11.2006
                            • 963
                            • Beograd

                            #14
                            Kolega je imao Punta 1,3 Mjet i bio je prezadovoljan. Salio se kako je to jedini auto koji po gradu trosi manje nego na otvorenom.

                            Moj glas za Mjet.
                            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                            Comment

                            • kole
                              CBC Član
                              • 05.06.2008
                              • 66
                              • zrenjanin

                              #15
                              Osim što je moderniji, štedljiviji, još uvek malo skuplji za održavanje mjet ima izraženu turbo rupu, i po tome, ali samo po tome pomalo podseća na Uno 1.4td.
                              Ako tražiš pretežno gradski auto svi su aduti kod mjeta.
                              Ako voliš da voziš tj. uživaš u vožnji neće škoditi koji KS i nm više. Oprpstićeš i skoro litar veću potrošnju.
                              Glasam za jtd, da nekažem jtd100ks, ali on je redak.

                              Comment

                              Working...
                              X