1,9 jtd vs. 1,3 M jet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #46
    ...od 2003. su u ''mali'' Punto išli 1.3 i 1.9 dizelaši, ali najjači 1.3 M-Jet je imao 70KS...

    2003 Fiat Punto 1.9 JTD

    Kerb weight..............1040 kg
    Displacement............1910 cc
    Maximum power........83.0 bhp, 61.9 kW @ 3500 rpm
    Maximum torque.......196.0 Nm @ 1500 rpm
    Fuel system..............Unijet common rail
    0-100 km/h..............12.20 s


    2003 Fiat Punto 1.9 M-Jet

    Kerb weight...............1075 kg
    Displacement.............1910 cc
    Maximum power.........98.0 bhp, 73.1 kW @ 4000 rpm
    Maximum torque.........260.0 Nm @ 1750 rpm
    Fuel system................Multijet common rail
    0-100 km/h................9.60 s

    Comment

    • zak982
      CBC Član
      • 28.10.2007
      • 24
      • Beograd

      #47
      Originally posted by Coo
      @ zak982 - Mazda RX8 1301cc 231ks je ako se ne varam Vankel motor, tako da je tek to off od cele price...
      samo htedoh da kazem da ne može da se poredi broj kubika za ova dva motora jer je jedan common rail prve generacije ( JTD ) a drugi common rail druge generacije ( MJET )
      A Vankela sam pomenuo na komentar :
      "No Replacement For Displacement"
      čisto da dokažem da to nije tačno . Vankel je isto SUS motor i ima isti princip pretvaranja energije kao i svi ostali SUS motori , samo što je pretvaranje energije mnogo efikasnije.

      1.3 MultiJet imam prilike često da vozim kao i 1.9 JTD i moje glas je za 1.3 MultiJet jer osim malo veće snage i startnosti JTD nema neke veće prednosti . U realnoj vožnji isto se ponašaju . Čini mi se da im se ni cena održavanja ne razlikuje nešto puno ali potrudiću se da pronađem račune pa da sve to uporedim da ne pričam napamet ( inače oba automobila su održavana u istom ovlašćeno Fiat servisu )
      Shit happens .... all the time !!!!!!!!!

      Comment

      Working...
      X