Ćao svima,
hteo sam da pitam, da li je normalno da se motor, u gradskoj vožnji, zagreva do 110 stepeni (znam da je poželjno da bude na sredini, na 90 stepeni). To je još daleko od 130, kada ulazi u crveno, ali opet, hteo sam da pitam...
manje se greje kada je klima ugašena, ali kada je 40 napolju, teško da mogu da se vozim bez klime
I da, radi se o vožnji drugom, trećom, kroz gužvu, ali ga ne cimam, vozim normalno, ne preko 2500 rpm.
da li treba proveravati tečnost za hlađenje i koju tečnost preporučujete (naravno, stavili smo posebnu tečnost za aluminijumski blok motora)
takođe znam da alfa pokazuje trenutnu, a ne prosečnu temperaturu i da zato "kazaljka" varira od 90 do 110 stepeni, ali opet, ko pita, ne skita
hteo sam da pitam, da li je normalno da se motor, u gradskoj vožnji, zagreva do 110 stepeni (znam da je poželjno da bude na sredini, na 90 stepeni). To je još daleko od 130, kada ulazi u crveno, ali opet, hteo sam da pitam...
manje se greje kada je klima ugašena, ali kada je 40 napolju, teško da mogu da se vozim bez klime

da li treba proveravati tečnost za hlađenje i koju tečnost preporučujete (naravno, stavili smo posebnu tečnost za aluminijumski blok motora)
takođe znam da alfa pokazuje trenutnu, a ne prosečnu temperaturu i da zato "kazaljka" varira od 90 do 110 stepeni, ali opet, ko pita, ne skita

Comment