JTD motor i ove vrućine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milano
    CBC Početnik
    • 24.08.2008
    • 1
    • antwerpen

    #31
    Re: JTD motor i ove vrućine...

    cao,verovatno ti je crkao relej prve brzine ventilatora.Nalazi se ispred akumulatora.Pozdrav

    Comment

    • byMaX
      CBC Član
      • 29.07.2008
      • 72
      • Beograd

      #32
      Hvala na javljanju! Ustanovili smo da se džek koji dovodi struju na motor "poluspalio", pa je privremeno, za par dana, sređen, a u utorak-sredu ga vozim da se taj kabl zameni. Sada mi je auto na peglanju limarije i biće tip top. Nije baš kao Igorov, on ima i pragove i custom izduvnik na auspuhu, ali je opet cool!
      www.benchmark.co.yu/forum
      Benchmark Hardware Community

      Comment

      • mishkom
        CBC Senator XXL
        • 07.08.2007
        • 591
        • N/A
        • N/A

        #33
        Nije JTD ali 2.0Hdi radi na 85C, kada je haos guzva prva druga, stajanje, klima i sve to stoji na 90C i ne mrda

        Comment

        • byMaX
          CBC Član
          • 29.07.2008
          • 72
          • Beograd

          #34
          ma sad je i kod mene tako, 85 do 90, ne prelazi nikad.
          www.benchmark.co.yu/forum
          Benchmark Hardware Community

          Comment

          • E_K_V
            CBC Senator
            • 09.05.2005
            • 220
            • Podgorica

            #35
            pa jel ja treba ovaj moj da provjerim jer meni predje 90c i tek tada pali ventilator na hlanjaku...i onda je obori ispod 90, inace kad idem prema moru, uzbrdo sa npr cetvoro u kolima, napolju 50c a ja vozim uvijek brzo onda mi nekad dodje i do blizu 100c, a rekoh da onda namjerno oduzmem gas da ne bih napravio neku muku
            i rece li neko da ovo ventrilator ima dvije brzine???? ja koliko mogu da provalim po zvuku ovaj moj uvijek isto radi
            FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

            there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

            Comment

            • byMaX
              CBC Član
              • 29.07.2008
              • 72
              • Beograd

              #36
              od kako sam uradio chip tuning... temperatura retko kad dolazi i do 80 stepeni
              www.benchmark.co.yu/forum
              Benchmark Hardware Community

              Comment

              • sasa_gsi
                CBC Veteran
                • 25.05.2007
                • 101
                • Svrljig (Nis)

                #37
                Kada ventilator radi u prvoj brzini on se i necuje, znači čuješ samo drugu brzinu. Bez obzira na sve ako su termoprekidač, releji i ventilator ispravni i ako ima dovoljno propisane rashladne tečnosti, temperatura mora da stoji zakucana na 90C ili manje bez obzira na način vožnje i spoljašnju temperaturu.
                Ja sam na 155-tici imao grdnih problema sa instalacijom za ventilator, na kraju se ispostavilo da se javlja preopterećenje zbog klime, a pošto klimu trenutno nekoritim (nije u funkciji) ventilator je posebno povezan na termoprekidač i relej.

                Comment

                • E_K_V
                  CBC Senator
                  • 09.05.2005
                  • 220
                  • Podgorica

                  #38
                  hmm.... vidis i mene je zacudilo to sto kod vecine kola koje vozim temperatura je manje vise uvijek zakucana na neku vrijednost....ali kod mene je uvijek u rasponu izmedju 80 i 92-3c...i skoro nikad nije na istoj vrijednosti....
                  FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

                  there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

                  Comment

                  • byMaX
                    CBC Član
                    • 29.07.2008
                    • 72
                    • Beograd

                    #39
                    to je zato što alfa ne pokazuje prosečnu temperaturu, nego uvek trenutnu, pa to varira i zbunjuje neke ljude
                    www.benchmark.co.yu/forum
                    Benchmark Hardware Community

                    Comment

                    • nidza
                      CBC Senator XXL
                      • 16.04.2008
                      • 496
                      • nbgd

                      #40
                      Trebalo bi svaki auto da pokazuje trenutnu temperaturu.

                      Čak i na jugu svojevremeno mi je temperatura bila zakucana na pola, čim sam mu zamenio termostat. Eventualno je znala da se mrdne milimetar ka crvenom, ali tad se palio ventilator - koji je bio poprilično decentriran, tako da nije bilo greške da ne znaš da radi. U bilo koje doba godine uvek je bila na pola. Jedino je mogla da se spusti ispod pola kad se po velikoj zimi otvori grejanje do kraja i pusti ventilator na maksimum.
                      Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                      Comment

                      Working...
                      X