Hvala na javljanju! Ustanovili smo da se džek koji dovodi struju na motor "poluspalio", pa je privremeno, za par dana, sređen, a u utorak-sredu ga vozim da se taj kabl zameni. Sada mi je auto na peglanju limarije i biće tip top. Nije baš kao Igorov, on ima i pragove i custom izduvnik na auspuhu, ali je opet cool!
pa jel ja treba ovaj moj da provjerim jer meni predje 90c i tek tada pali ventilator na hlanjaku...i onda je obori ispod 90, inace kad idem prema moru, uzbrdo sa npr cetvoro u kolima, napolju 50c a ja vozim uvijek brzo onda mi nekad dodje i do blizu 100c, a rekoh da onda namjerno oduzmem gas da ne bih napravio neku muku
i rece li neko da ovo ventrilator ima dvije brzine???? ja koliko mogu da provalim po zvuku ovaj moj uvijek isto radi
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Kada ventilator radi u prvoj brzini on se i necuje, znači čuješ samo drugu brzinu. Bez obzira na sve ako su termoprekidač, releji i ventilator ispravni i ako ima dovoljno propisane rashladne tečnosti, temperatura mora da stoji zakucana na 90C ili manje bez obzira na način vožnje i spoljašnju temperaturu.
Ja sam na 155-tici imao grdnih problema sa instalacijom za ventilator, na kraju se ispostavilo da se javlja preopterećenje zbog klime, a pošto klimu trenutno nekoritim (nije u funkciji) ventilator je posebno povezan na termoprekidač i relej.
hmm.... vidis i mene je zacudilo to sto kod vecine kola koje vozim temperatura je manje vise uvijek zakucana na neku vrijednost....ali kod mene je uvijek u rasponu izmedju 80 i 92-3c...i skoro nikad nije na istoj vrijednosti....
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Trebalo bi svaki auto da pokazuje trenutnu temperaturu.
Čak i na jugu svojevremeno mi je temperatura bila zakucana na pola, čim sam mu zamenio termostat. Eventualno je znala da se mrdne milimetar ka crvenom, ali tad se palio ventilator - koji je bio poprilično decentriran, tako da nije bilo greške da ne znaš da radi. U bilo koje doba godine uvek je bila na pola. Jedino je mogla da se spusti ispod pola kad se po velikoj zimi otvori grejanje do kraja i pusti ventilator na maksimum.
Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment